TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Jeg er alene hjemme med Ronja en times tid endnu men jeg kan ikke lave super meget med hende for min ryg er gået i stykker :'( får dårlig samvittighed over bare at sætte Peter Pedal på og bare lade det køre men kan ikke så meget lige nu andet end at sidde :(

:kram

Nogen gange skal deg bare fungerer og hun tager jo ikke skade af det en enkelt gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var så fint til gymnastik! Anna var lidt betuttet, men det var hurtigt overstået :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva glæder sig så meget til, at Marlon og Charlie kommer i dag, at hun stadig ikke sover lur. Hun ligger og synger om dem og besøg hos oldemor :P

Herlige unge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville I blive bekymret hvis jeres små pus pludselig sover meget mere, især til middag? Silke Elia har altid sovet lidt, men hele ugen har hun sovet ca. 3 timer +/- til middag (pånær tirsdag hvor der var legestue; overstimulering, meget lidt og let søvn). Må indrømme det plager mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville I blive bekymret hvis jeres små pus pludselig sover meget mere, især til middag? Silke Elia har altid sovet lidt, men hele ugen har hun sovet ca. 3 timer +/- til middag (pånær tirsdag hvor der var legestue; overstimulering, meget lidt og let søvn). Må indrømme det plager mig :(

Jeg kan godt forstå dine tanker. Men hvordan er hun ellers? Altså spiser hun normalt og opfører sig som hun plejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dine tanker. Men hvordan er hun ellers? Altså spiser hun normalt og opfører sig som hun plejer?

Ja, dp siger hun har haft er par off dage og måske blev puttet med feber den ene dag. Hun har også sovet længere om natten. Men synes egentlig ikke hun virker til at fejle noget, men der bekymrer mig bare lidt at hun pludselig har er større søvnbehov. Hun hyggede sig også vældig i formiddags med at være ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, dp siger hun har haft er par off dage og måske blev puttet med feber den ene dag. Hun har også sovet længere om natten. Men synes egentlig ikke hun virker til at fejle noget, men der bekymrer mig bare lidt at hun pludselig har er større søvnbehov. Hun hyggede sig også vældig i formiddags med at være ude.

Jeg tror ikke jeg ville gøre andet end at holde øje med hendes trivsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg ville gøre andet end at holde øje med hendes trivsel :)

Næhh... Måske dette tigerspring bare er lig med søvn?!? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke jeg ville bekymre mig, hvis hun ellers har det godt. Men ved præcis hvordan du har det, Edith har idag sovet 3,5 time nu.. Har lige været ude og tjekke hende og hun er helt ok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik ud efter 3;40 og blev mødt af et skraldgrinede ansigt. Så gad vide om hun bare har haft brug for alene tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Nogen gange skal deg bare fungerer og hun tager jo ikke skade af det en enkelt gang.

 

Du har ret tak :) 

 

Jonas kom heldigvis hjem og tog hende med udenfor i sneen mens jeg lagde mig på sofaen :) Da de kom ind krøb hun op til mig og faldt i søvn og så sov vi middagslur sammen i 1,5 time på sofaen :loveshower 

 

Min ryg har det også bedre nu men er bestemt ikke på toppen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg misunder jer de der lange middagslure jeres tumlinger sover. Lise sover typisk 1 time, en sjælden gang imellem 1,5 time, og det har hun faktisk altid gjort. Det er jo ikke fordi hun så sover mere om natten (19.30 til 5-6 om morgenen, så det er en døgnrytme på omkring 11 timer i alt), så hun har åbenbart bare ikke brug for mere søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke jeg ville bekymre mig, hvis hun ellers har det godt. Men ved præcis hvordan du har det, Edith har idag sovet 3,5 time nu.. Har lige været ude og tjekke hende og hun er helt ok :rolleyes

:ditto

M. Sover aldrig så længe til middag, vi har også kigget mange gange :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg misunder jer de der lange middagslure jeres tumlinger sover. Lise sover typisk 1 time, en sjælden gang imellem 1,5 time, og det har hun faktisk altid gjort. Det er jo ikke fordi hun så sover mere om natten (19.30 til 5-6 om morgenen, så det er en døgnrytme på omkring 11 timer i alt), så hun har åbenbart bare ikke brug for mere søvn.

Det gør M. Normalt heller ikke, 2 timers middagslur er lang tid, normalt ;) Men i dag tog

Hun så lige 3,5 timer- vi var helt bekymrede :P

M. Bliver også puttet kl. 19-19.30 også står hun op ved 6 tiden, hvor vi kalder på hende (i hverdagen), hun har aldrig været nogen storsover :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg misunder jer de der lange middagslure jeres tumlinger sover. Lise sover typisk 1 time, en sjælden gang imellem 1,5 time, og det har hun faktisk altid gjort. Det er jo ikke fordi hun så sover mere om natten (19.30 til 5-6 om morgenen, så det er en døgnrytme på omkring 11 timer i alt), så hun har åbenbart bare ikke brug for mere søvn.

Det plejer altså også at være sådan her, derfor er det andet også liiiidt bekymrende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hun har en smuuule forhøjet temp 37,7 men spiste lige 1 skive rugbrød, en halv bolle og frugt til eftermiddagsmad. Tilgengæld vil hun ikke lege..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det plejer altså også at være sådan her, derfor er det andet også liiiidt bekymrende.

Jeg tror det har noget med springet at gøre, Mie sov også lige pludselig 3 timer til middag + helt til 7.30 - 8 om morgenen i ferien og til og med sidste weekend, hvor hun afsluttede med at sove 4 :blink timer søndag. Men nu er vi nede på de normale 2 - 2,5 timer og op kl 7. Hun havde også en enkelt dag/nat med feber som jeg tror skyldes tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næhh... Måske dette tigerspring bare er lig med søvn?!? ;)

Det ville da ikke gøre noget hvis nætterne blev mødt med mere søvn fremover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon det var troldemor og familie jeg så i IKEA Århus i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon det var troldemor og familie jeg så i IKEA Århus i dag?

De har besøgt Taz og familie i Aarhus i dag, så det er da plausibelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har under puttesceancen sagt, at hun elsker mor og far og at mor og far elsker Anna :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har under puttesceancen sagt, at hun elsker mor og far og at mor og far elsker Anna :wub

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har under puttesceancen sagt, at hun elsker mor og far og at mor og far elsker Anna :wub

Nuhr :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhh... de tænder trækker tænder ud (eller kombi af tiger og tænder - who knows...) 

Men for søren hvor har vi fået en charmerende datter... og hun ved det!  :wub  Hun har lige brugt en hel dag på at stor-charmere hendes "tante slinger" (gudmor) og som vist smeltede lidt da hun fik en farvel-krammer af hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhh... de tænder trækker tænder ud (eller kombi af tiger og tænder - who knows...)

Men for søren hvor har vi fået en charmerende datter... og hun ved det! :wub Hun har lige brugt en hel dag på at stor-charmere hendes "tante slinger" (gudmor) og som vist smeltede lidt da hun fik en farvel-krammer af hende...

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.