TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Haha, sidder og spiser morgenmad og ser vejrudsigten. Værten siger "10-20 cm sne i Vendsyssel" og så går Karla helt i stå i spisningen og vender sig om mod mig med helt åben mund og total chok og forbløffelse. Så griner hun fjollet og spiser videre :D Skøre unge :lol (og vi bor på ingen måde i nærheden af Vendsyssel:D)

:lolhit de børn kommer bare med guld nogengange!

Del dette indlæg

Haha, sidder og spiser morgenmad og ser vejrudsigten. Værten siger "10-20 cm sne i Vendsyssel" og så går Karla helt i stå i spisningen og vender sig om mod mig med helt åben mund og total chok og forbløffelse. Så griner hun fjollet og spiser videre :D Skøre unge :lol (og vi bor på ingen måde i nærheden af Vendsyssel:D)

:lolhit hvor sødt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været i tøsneen med kælken idag :glad stor hit :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det bare sne-SJAP til den helt store guldmedalje.... Så vi kan ikke engang komme ud på mælken  :(

Hurra, for autocorrect :D

:kram2

:lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luna elsker at stå og kigge ud på alle maskinerne ovre ved smeden på den anden side af vejen..... Og sine gummistøvler! (som hn selv har taget på!)

DCoWYfl.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik Marius endelig sin 15 mdr vacine. Og hvor er set luksus, at de 2 sygeplejersker lige bytter, så hende der sidder ved skranken, som er vores ynglings, er hende vi kommer ind til :glad Og så byttede de igen bagefter :D Men han klarede det ikke særligt fin. Græd allerede da han så rummet. Så har fået besked på at komme derned engang, hvor det drejer sig om mig og tage ham med, så han fik en god oplevelse...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været i vores lokale netto, hvor de hade knaldtilbud på huggies vådservietter. Jeg informerede dem om hvad der er i, og hvad det gør, og samtidig kom butiksbetyren ud og bad om at få skidtet fjernet. Håber det er gældende for alle nettoer, at de fjerne det.

Nu har jeg vist ikke lige fulgt med, hvad er det der er så slemt ved dem? :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg vist ikke lige fulgt med, hvad er det der er så slemt ved dem? :O

Indeholder et eller andet som jeg ikk lige ka stave til nu, der gir eksem. I nogen tilfælde livsvarigt eksem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indeholder et eller andet som jeg ikk lige ka stave til nu, der gir eksem. I nogen tilfælde livsvarigt eksem.

Har lige googlet det og det indeholder methylparaben, som er en parabene, men ifølge Astma-Allergi Danmark, så er methylparaben en af de helt ufarlige parabener, som ikke er skadelige eller allergifremkaldende og derfor et stof som de tillader i produkter. Der kan derfor sagtens være methylparaben i et astma- & allergimærket produkt.

Link: http://dinhverdag.astma-allergi.dk/deklarationer/forbruger/parabener

Jeg forstår derfor ikke helt den voldsomme reaktion, og krav om at få det fjernet fra hylderne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke det som der er tale om... Det forkortes MI.... (Mette A)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige googlet det og det indeholder methylparaben, som er en parabene, men ifølge Astma-Allergi Danmark, så er methylparaben en af de helt ufarlige parabener, som ikke er skadelige eller allergifremkaldende og derfor et stof som de tillader i produkter. Der kan derfor sagtens være methylparaben i et astma- & allergimærket produkt.

Link: http://dinhverdag.astma-allergi.dk/deklarationer/forbruger/parabener

Jeg forstår derfor ikke helt den voldsomme reaktion, og krav om at få det fjernet fra hylderne.

Det er ikke det, som det handler om, det er konserveringsmidlet MI, der er i Huggies

http://www.b.dk/nationalt/vaadservietter-kan-give-smaaboern-allergi

Coop og Dansk supermarked skulle ellers have fjernet dem fra hylderne, så underligt de var i Netto(dansk supermarked).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg vist ikke lige fulgt med, hvad er det der er så slemt ved dem? :o

Som SaraLK skriver, drejer det sig om stoffet MI (methylisothiazolinone).

Du kan bla læse lidt om servietterne her.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke det, som det handler om, det er konserveringsmidlet MI, der er i Huggies

http://www.b.dk/nationalt/vaadservietter-kan-give-smaaboern-allergi

Coop og Dansk supermarked skulle ellers have fjernet dem fra hylderne, så underligt de var i Netto(dansk supermarked).

Har fundet ud af at stoffet er i ret mange produkter.... Bl.a. min Nivea shower-dims og i en hår voks jeg lige har købt!

Så tjek jeres produkter piger!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som SaraLK skriver, drejer det sig om stoffet MI (methylisothiazolinone).

Du kan bla læse lidt om servietterne her.

Ok, så er jeg med og så giver det mere mening :) 

Tak for info!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for vi har en pige der tager at køre i bil så fint :yay vi skulle op og hente min mors bil og det tager lidt over en halv time hver vej, men Ronja sad bare og slappede af mens vi både kørte frem og tilbage og engang imellem sad hun og snakkede lidt og pegede ud af vinduet :loveshower også selvom det var lige efter vs og hun har sovet dårligt i nat. 

Nu sidder vi og venter på vores mad kommer og det tager hun nu også fint. Hun har lige fået en halv skive rugbrød og det kan åbenbart holde hende kørende til maden kommer :yay 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille Anna er SÅ klar til weekend! Nej, hvor var hun træt. Så skal hun bare lige finde ud af at falde i søvn <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi synes allerede Marius har lært flere lyde/ord siden igår... Mon det kan passe?

Men hold op et temperament han har tilegnet sig de sidste par dage :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edith pegede på Carl idag i VS, da jeg hentede og sagde "Se, Carl" til mig :kuller

De to er bare glade for hinanden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv 5.30 og så på en lørdag. men nu er der spist havregrød og vasket op. En skam at vi ikke bor i hus så jeg lige kunne klare støvsugningen også allerede nu, men må nok hellere vente et par timer. God weekend

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vågnede første gang 3.45 og var vågen i 2 timer. Så lavede Marius en ble. Han er vist hård i maven og så gik vi i seng igen og resten af familien sover endnu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

5.50 igen... Kunne bedre lide, da det var 6.50+! <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har morgentjansen i dag (og den plejer manden at have i hvert fald 3/4 af weekendagene :whistling) men jeg var velsignet med et barn der sov til 7:45!! Dejligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal vi snart til gymnastik for første gang og jeg glæder mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal vi snart til gymnastik for første gang og jeg glæder mig :)

God fornøjelse :balloons det er så hyggeligt at være af sted til sådan noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er alene hjemme med Ronja en times tid endnu men jeg kan ikke lave super meget med hende for min ryg er gået i stykker :'( får dårlig samvittighed over bare at sætte Peter Pedal på og bare lade det køre men kan ikke så meget lige nu andet end at sidde :(

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.