TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Frisøren kommer her så vi har telefoner, fjernsyn, tablet, bøger, snacks m.m. Vi kan pasificere hende med :) syntes konceptet rullende frisør er fantastisk :)

hvad er det for en frisør du får til at komme hjem til jer?

Del dette indlæg

Hold da op... altså det er jo umuligt at se om der evt ku være flere - for ifølge vidunderlige uger skulle de øverste kindtænder komme først, men det er forneden hun har fået en kindtand. (men ingen regel uden undtagelser, vel?) Har ikke haft mulighed for at tjekke foroven - der er jo også faren for at live bidt i fingeren....

Hvor mange har Marius så tabt efterhånden?

Tabt? :D Forhåbentlig ingen endnu :D Han har 12 nu :) (Regner med det skulle stå fået ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tabt? :D Forhåbentlig ingen endnu :D Han har 12 nu :) (Regner med det skulle stå fået ;) )

Ej okay, hvad skete der lige for det spørgsmål?? Jeg er vist halvvejs gået i seng allerede... godt at du forstod mit spørgsmål alligevel...

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad er det for en frisør du får til at komme hjem til jer?

Lene M mobil - hun kører i hele midt og vest Jylland, klipper om aftenen hvis der er behov og så er hun FANTASTISK!!! Det er min fætters kæreste og hun er bare så sød og nem at snakke med, og så forstår hun bare altid lige hvad det er jeg gerne vil :yay

http://lenem-frisor.dk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft den bedste uge på putte-fronten nogensinde (anti-jinx og alt det der) og johannes har droppet aftenflasken (putteflasken) bare uden videre :yay Var godt nok ellers nervøs for hvordan det ville gå oveni vuggestueskift, men det er gået så fint. Vi har indført nyt putteritual, hvor vi sidder og putter med nusse-elefanten og snakker om hvad der er sket i løbet af dagen (ok, det er nok mest mig der snakker, hehe :P ) og så bliver han lagt over i sin seng og falder så i søvn. I dag pegede han selv derover, så jeg håååber at det her kan fungere fremover :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi startede lige morgenen med at Ronja kom ind på sit værelse og så at vi ikke havde nået at vaske hendes hello Kitty kjole hun havde på i går og så brød hendes verden sammen. Jeg måtte ikke røre hende men for en gang skyld måtte Jonas godt så han fir trøste opgaven.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bunny

Jeg knus-elsker penicillin! David har sovet hele natten uden en lyd, og er nu på vej i vuggestue :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi startede lige morgenen med at Ronja kom ind på sit værelse og så at vi ikke havde nået at vaske hendes hello Kitty kjole hun havde på i går og så brød hendes verden sammen. Jeg måtte ikke røre hende men for en gang skyld måtte Jonas godt så han fir trøste opgaven.

Jeg frygter også når Erica får ét yndligstykke tøj. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... jeg håber virkelig at Elin vågner op med munden fuld af tænder... gider ik, at når tigeren endelig virker til at tage en pause fra at ødelægge nætter, at så skal de lorte tænder nok klare "jobbet"..... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 nætter hvor Mie sov igennem, og så stoppede det <_< hvorfor JEG så valgte at tage hende i nat er mig en gåde for Anders holder fri pg skal først til møde kl 9. Nogle gange tænker man bare ikke om natten :rolleyes Men han var sød at stå op kl 6.45 så jeg kunne få det sidste kvarter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... jeg håber virkelig at Elin vågner op med munden fuld af tænder... gider ik, at når tigeren endelig virker til at tage en pause fra at ødelægge nætter, at så skal de lorte tænder nok klare "jobbet".....

:kram heldigvis er det det sidste spring og når først tænderne er der, så generer de ikke mere!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa har fået rugbrød med makrel til morgenmad :blink

Vi er hjemme efter hun blev lagt i seng med 38,8 i feber I går - den var 38,1 til morgen.

Nu render hun lidt rundt kun i body. Jeg skal hele tiden minde mig selv om, at hun ikke skal have mere tøj på, når hun har feber. Det føles unaturligt, når jeg selv har masser af tøj på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg frygter også når Erica får ét yndligstykke tøj. ;)

Det er også virkelig belastende engang imellem. Heldigvis har hun mere forskelligt tøj med hello Kitty og alt med Kitty kan heldigvis bruges. Så hun endte med at få strømper, hættetrøje og trusser på med hello Kitty :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Filippa har fået rugbrød med makrel til morgenmad :blink

Vi er hjemme efter hun blev lagt i seng med 38,8 i feber I går - den var 38,1 til morgen.

Nu render hun lidt rundt kun i body. Jeg skal hele tiden minde mig selv om, at hun ikke skal have mere tøj på, når hun har feber. Det føles unaturligt, når jeg selv har masser af tøj på.

:blink Bad hun selv om at få det!? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har sovet 11 timer - de sidste 5 hos os - og var i godt humør da hun vågnede. Hun spiste morgenmad med stor glæde og Søren afleverede uden problemer :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica vil ikke i vuggestue for tiden :(

Hun vil ikke have tøj på om morgenen, fordi det betyder hun snart skal i vuggestue - og slet ikke overtøj :( Så lige nu bruger vi lang tid på at snakke om at mor og far også godt kunne tænke sig at vi kunne blive hjemme, men at mor og far jo er på arbejde, så der er ikke nogen at lege med, hvis hun blev hjemme fra vuggestue.

Jeg håber virkelig bare det er efterveer fra juleferien og at det snart går over igen. Jeg har haft lyst til at pjække fra arbejde mange gange på det sidste, det går jo bare ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun vil ikke have tøj på om morgenen, fordi det betyder hun snart skal i vuggestue - og slet ikke overtøj :( Så lige nu bruger vi lang tid på at snakke om at mor og far også godt kunne tænke sig at vi kunne blive hjemme, men at mor og far jo er på arbejde, så der er ikke nogen at lege med, hvis hun blev hjemme fra vuggestue.

Jeg håber virkelig bare det er efterveer fra juleferien og at det snart går over igen. Jeg har haft lyst til at pjække fra arbejde mange gange på det sidste, det går jo bare ikke.

Åh, det har vi også prøvet. Det er bare ikke sjovt!

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha Gry blev ved med at stikke af fra mig i morges, fra skolen og over til vs, og skrald grinede når jeg så løb efter hende og hapsede hende, og alle vanpytter skulle også trampes i

:D

Inde i vs løb hun også sin vej og ville ikke have sutsko på. Der er sådan en lang gang med garderober.

Hun ville ikke rigtigt ind på stuen, men ind kom hun. Ville ikke give mig et kys, men tilgengæld skulle Camilla (en voksen) have det største kram, og så kunne jeg godt bare gå.

ELSKER sgu den lille prut :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink Bad hun selv om at få det!? :D

Ja, det gjorde hun :D

Jeg prøvede i stedet med rugbrød og smøreost, men hun spiste kun to bidder. Så overgav jeg mig og tænkte: makrel er jo sundt nok, og det er jo bare en social konstruktion, at det ikke passer sig som morgenmad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også været der før jul. Håber hun snart finder glæde ved vs igen. Indtil da :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram heldigvis er det det sidste spring og når først tænderne er der, så generer de ikke mere!

Du har så meget ret Maja - og det er faktisk en hjælp at tænke på! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha Kæft børn der danser er Cute - Mie bootie shaker med sin lille ble mås :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har modtaget 1/3 pakker til Edith, nr 2 venter på at blive hentet i GLS pakkeshop og nr 3 er afsendt idag :yay Det plus alt det jeg har købt i fysiske butikker, så er vi klar til str 86, som hun er ved at hoppe i (og så er der også lidt i str 92) :glad

Hun bliver så fiiiin min lille skat! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har modtaget 1/3 pakker til Edith, nr 2 venter på at blive hentet i GLS pakkeshop og nr 3 er afsendt idag :yay Det plus alt det jeg har købt i fysiske butikker, så er vi klar til str 86, som hun er ved at hoppe i (og så er der også lidt i str 92) :glad

Hun bliver så fiiiin min lille skat! :biglove

Må vi seee :) :yay

Fedt med en masse ny tøj :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må vi seee :) :yay

Fedt med en masse ny tøj :yay

Ja selvfølgelig, når jeg får det hele hjem, kan jeg lige tage et billede ;)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.