Besvaret January 11, 2014 Jeg står og laver mad nede i køkkenet og Jonas og Ronja leger lidt vildt på hendes værelse ovenpå og hygger sig kan jeg høre :loveshower Pludselig kommer der et stort bump efterfulgt af en meget ulykkelig Ronja :( Nøj hvor havde jeg lyst til at smide alt og skynde mig derop men lod være og nu kan jeg høre de er i gang igen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Så er jeg på vej til Susanne-aften og jeg glæder mig! :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Så er jeg på vej til Susanne-aften og jeg glæder mig! :bunny God fornøjelse og hyg dig :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Mie har sovet 4 :blink timer til middag! Det tror jeg ALDRIG hun har gjort!!! Jo måske da hun var bitte lille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vi har fået passet Tobias i aften, så vi skal ud og spise og i biffen bagefter. Glæder mig til kæreste aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Zoey er syg i dag med slem hoste og feber. Hun spiser dog fint men har flere gange i dag sagt av når hun spiste. Her til aften spørger jeg hende så om hun er ved at få en tand. Svaret var ja og hun peger i undermunden i højre side. Og ganske rigtigt titter der en lille kindtand. Er stolt af vores tumling <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Ja den lægger 10 min fra os :) jeg har ikke prøvet den med Ronja endnu. Jeg synes ikke deres små bassiner har været super gode til hende. Hun elsker at hoppe og så skal der helst være dybt. Vi er rigtig godt tilfredse med Greve. Der er det delt op i 3-4 bassiner som gør det nemt at lave lidt forskelligt og adskille små fra store hvis det bliver for voldsomt og trængt med pladsen :) Kan man ikke hoppe i det mellemstore bassin? Der er meget dybt i den ene ende. Nå men ellers lyder Greve da også godt :) Bare lidt langt for os ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Gry skulle have sin madkasse med i seng i dag :) Og nu ligger hun lige så sødt og holder om den. Tossede unge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Hold da op 2 tænder på 2 uger... Nu er vi oppe på 8 tænder! Det sjove er at hun går med tungen ud af munden hele tiden - det er forneden de er kommet. Det knap så sjove er to trælse nætter pga af det... Men det ku da have været værre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Har haft en herlig dag hos mine forældre sammen med Luna.... Hun hygger sig bare SÅ meget når vi er deroppe! I dag fik morfar også et farvel-knus! :o det er virkelig store sager! Han plejer kun at være spændende på afstand og direkte farlig at være hos :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Kan man ikke hoppe i det mellemstore bassin? Der er meget dybt i den ene ende. Nå men ellers lyder Greve da også godt :) Bare lidt langt for os ;) Måske :) det må undersøges for det er lidt nemmere at komme til end Greve ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Tænk min lille dreng er blevet 2 år i dag :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Tænk min lille dreng er blevet 2 år i dag :wub Stort tillykke med lille store Johan, det er slet ikke til at forstå at det er to år siden. Der ventede vi utålmodigt på de små og nu er de allerede så store og Selvstændige. .. Tiden går hurtigt... Har i så rigtig fejret ham? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Tænk min lille dreng er blevet 2 år i dag :wub Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Hvorfor er det lige at han skal kaste op hver gang han har feber? <_< Denne gang nåede jeg da at tage ham op af sengen inden, så det plaskede ud over hele gulvet, i stedet for i sengetøjet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 På vej hjem til Søren og lille Anna, der har kastet op flere gange. Gider ikke mere bræk og så lige den ene dag om året jeg ser de mennesker! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 På vej hjem til Søren og lille Anna, der har kastet op flere gange. Gider ikke mere bræk og så lige den ene dag om året jeg ser de mennesker! :(:kram2 håber du nåede at hygge dig, trods alt, og har haft en aften uden alt for mange tanker osv. :kiss Håber Anna har det bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Ronja har lige selv taget bukser og bluse på med minimal hjælp fra mig :glad at det så vender forkert er lige meget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Er på vej i svømmehal i horsens med Felix og han glæder sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Hold op hvor har vi sovet godt. Men vi lod også Marius blive hos bedsterne i går aftes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Hvorfor er det lige at han skal kaste op hver gang han har feber? <_< Denne gang nåede jeg da at tage ham op af sengen inden, så det plaskede ud over hele gulvet, i stedet for i sengetøjet. Edith er også en af dem der kaster op når hun er syg! Bare en enkelt gang, men det er pisse irriterende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 På vej hjem til Søren og lille Anna, der har kastet op flere gange. Gider ikke mere bræk og så lige den ene dag om året jeg ser de mennesker! :( Ih hvor træls! Jeg håber, du hyggede dig alligevel og at Anna er ok :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Er på vej i svømmehal i horsens med Felix og han glæder sig :) Vi er lige kommet hjem fra Greve svømmehal og Ronja stor nød det :) det er ikke hende der siger fra men os så efter 1 time med fuld gang i den sagde vi stop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Vi er lige kommet hjem fra Greve svømmehal og Ronja stor nød det :) det er ikke hende der siger fra men os så efter 1 time med fuld gang i den sagde vi stop :) Jep sådan er det også her. Felux var sulten men ville ikke op så efter halvanden time sagde vi stop :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Sådan Elin! 11 timer uden opvågning!! Hurra for at vi er stoppet med mme....!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites