Besvaret January 3, 2014 Dicte er blevet så god til at snakke, og hold nu op hvor hun snakker! Og forstår rigtig mange ting. Idag skulle vi ude og handle, og jeg fortalte hende at vi skal have pizza til aften. Da far kommer hjem spørger han hvad vi skal have at spise, hvorpå Dicte stolt svarer 'pizza med majs på' Hun er altså bare så super sej! Og så var hun med til at lave pizza, med kagerulle, mel i håret og det hele :) Min dygtige skønne datter :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Dicte er blevet så god til at snakke, og hold nu op hvor hun snakker! Og forstår rigtig mange ting. Idag skulle vi ude og handle, og jeg fortalte hende at vi skal have pizza til aften. Da far kommer hjem spørger han hvad vi skal have at spise, hvorpå Dicte stolt svarer 'pizza med majs på' Hun er altså bare så super sej! Og så var hun med til at lave pizza, med kagerulle, mel i håret og det hele :) Min dygtige skønne datter :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Har bare jordens sejeste dreng. Han er så god til at gå i børnehave. Ingen problemer med indkøring. Han elsker at være der og er ikke til at få med hjem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Har bare jordens sejeste dreng. Han er så god til at gå i børnehave. Ingen problemer med indkøring. Han elsker at være der og er ikke til at få med hjem :loveshower Fantastisk :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Har bare jordens sejeste dreng. Han er så god til at gå i børnehave. Ingen problemer med indkøring. Han elsker at være der og er ikke til at få med hjem :loveshower Skønt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Har bare jordens sejeste dreng. Han er så god til at gå i børnehave. Ingen problemer med indkøring. Han elsker at være der og er ikke til at få med hjem :loveshower Sejt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Lise er bare SÅ sjov! :D Hendes nye dille er at sige "Jeg sidder fast!!" på en meget desperat måde, hver gang der er noget der bare er det mindste besværligt :rolleyes og hun gør det HELE tiden! Kan være hun har puttet fingeren ned i et hul, prøver at kravle op på noget hvor hun ikke kan komme helt op, eller hun har viklet sig ind i et eller andet.. Og når man så siger til hende hvad hun skal gøre (som at tage fingeren ud), så kan hun sagtens selv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Syntes nu heller ikke du skal stresse - da Mie var et år kunne hun da vist heller ikke noget, nu 4 mdr senere så kommer det! Men hvis du er urolig er et tjek af ørerne da et godt sted at starte og så snakke rigtig meget med ham, også om de samme ting om og om igen, og synge sange! Jeg var egentlig ikke urolig før vores kære læge fik kommenteret på sproget (Eller mangel på samme), men nu sidder det selvfølgelig i baghovedet hele tiden :rolleyes Vi synger rigtig meget og forsøger at snakke og fortælle hvad vi gør, men man kan jo altid blive bedre. Tror lige jeg giver det et par uger eller en måned og er der slet ingen fremgang, så må vi jo runde ørelægen igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Jeg var egentlig ikke urolig før vores kære læge fik kommenteret på sproget (Eller mangel på samme), men nu sidder det selvfølgelig i baghovedet hele tiden :rolleyes Vi synger rigtig meget og forsøger at snakke og fortælle hvad vi gør, men man kan jo altid blive bedre. Tror lige jeg giver det et par uger eller en måned og er der slet ingen fremgang, så må vi jo runde ørelægen igen :) Mon ikke det kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Jeg var egentlig ikke urolig før vores kære læge fik kommenteret på sproget (Eller mangel på samme), men nu sidder det selvfølgelig i baghovedet hele tiden :rolleyes Vi synger rigtig meget og forsøger at snakke og fortælle hvad vi gør, men man kan jo altid blive bedre. Tror lige jeg giver det et par uger eller en måned og er der slet ingen fremgang, så må vi jo runde ørelægen igen :)Vores læge kom med en lignende kommentar ved 1-års undersøgelsen, men nu (3 måneder senere) siger David både "a' det", "Hov", "Hej hej" og "mam". Og det er helt tydeligt at han forstår rigtig meget som bliver sagt til ham.Så ingen grund til bekymring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Det er hårdt at starte op i dagpleje igen. I går måtte hun vækkes kl.6.55, og i dag vågnede hun først 7.20 :yay Kunne hun da ikke have gjort det i ferien også? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Vi sidder og ser barbapapa på ramasjang. Lasse peger og siger: papa :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Hehehe, gad vide om Mar er ved at flytte hjemmefra. Han gik ud i køkkenet, tog et net fra skuffen, ind i stuen, legetøj i nettet, vinker til mor "Hej hej" og så ud og tage i døren ud til (som dog er låst). :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Vi sidder og ser barbapapa på ramasjang. Lasse peger og siger: papa :) Ihh det er stort, når de begynder at sige flere og flere ord :kuller Jeg tror MÅSKE at Valdemar siger "nysser" ("dytter") :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Hehehe, gad vide om Mar er ved at flytte hjemmefra. Han gik ud i køkkenet, tog et net fra skuffen, ind i stuen, legetøj i nettet, vinker til mor "Hej hej" og så ud og tage i døren ud til (som dog er låst). :D Årh hvor sødt da. Heldigt at døren er låst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Hehehe, gad vide om Mar er ved at flytte hjemmefra. Han gik ud i køkkenet, tog et net fra skuffen, ind i stuen, legetøj i nettet, vinker til mor "Hej hej" og så ud og tage i døren ud til (som dog er låst). :D Nuhr :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Har verdens sjoveste unge :) Jeg sad i lænestolen foran brændeovnen i stuen og kunne høre S kalde på Edith, og derefter hendes små trin komme styrtende ind i stuen med far lige i hælende. Hun havde lige hapset posen med rugbrød, snuppet 2 stykker og kom løbende grinende med posen i den ene hånd og de to stykker i den anden :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Har verdens sjoveste unge :) Jeg sad i lænestolen foran brændeovnen i stuen og kunne høre S kalde på Edith, og derefter hendes små trin komme styrtende ind i stuen med far lige i hælende. Hun havde lige hapset posen med rugbrød, snuppet 2 stykker og kom løbende grinende med posen i den ene hånd og de to stykker i den anden :lol Hahaha jeg kan lige se det for mig! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Har verdens sjoveste unge :) Jeg sad i lænestolen foran brændeovnen i stuen og kunne høre S kalde på Edith, og derefter hendes små trin komme styrtende ind i stuen med far lige i hælende. Hun havde lige hapset posen med rugbrød, snuppet 2 stykker og kom løbende grinende med posen i den ene hånd og de to stykker i den anden :lol :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Jeg har været alene i 2,5 time i Lyngby i dag og kom hjem med 4 par bukser, 1 kjole, 3 body'er, 4 langærmede bluser, 2 par gamacher, 2 par strømper, 2 sæt undertøj plus en ekstra undertrøje og 10 hårelastikker for 1.062 kr. Og vigtigst af alt har jeg sparet 1.096 kr.! :bunny Så nu er vi stort set helt good til det næste års tid bortset fra lidt sommertøj og fodtøj :yay Og så er Anna helt tosset med elefanten Elmer for tiden, så da jeg fandt en madkasse, en morgenmadsske og en ny bog, så købte jeg det og Anna blev ELLEVILD, da jeg gav hende det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Har verdens sjoveste unge :) Jeg sad i lænestolen foran brændeovnen i stuen og kunne høre S kalde på Edith, og derefter hendes små trin komme styrtende ind i stuen med far lige i hælende. Hun havde lige hapset posen med rugbrød, snuppet 2 stykker og kom løbende grinende med posen i den ene hånd og de to stykker i den anden :lol :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Nyder nu lidt ro efter Filippa er puttet. Er ved at være mæt af "Hvad er det, mor" igen og igen og igen efter 14 dages ferie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Jeg kan ikke qoute fra min pc :( Tumlepigen herhjemme trænger vi også til hverdag igen. Min semester starter bare først i uge 5 men bare det at jeg kan få sparket Felix og manden ud af huset nogle timer er tiltrængt og Felix elsker jo sin nye børnehave :) Susanne: Lækkert indkøb. Tak for kommentar til Felix opstart i bh. Tænk at vi snart forlader tumlinge forummet og skal videre til det næste... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Jeg har været alene i 2,5 time i Lyngby i dag og kom hjem med 4 par bukser, 1 kjole, 3 body'er, 4 langærmede bluser, 2 par gamacher, 2 par strømper, 2 sæt undertøj plus en ekstra undertrøje og 10 hårelastikker for 1.062 kr. Og vigtigst af alt har jeg sparet 1.096 kr.! :bunny Så nu er vi stort set helt good til det næste års tid bortset fra lidt sommertøj og fodtøj :yay Og så er Anna helt tosset med elefanten Elmer for tiden, så da jeg fandt en madkasse, en morgenmadsske og en ny bog, så købte jeg det og Anna blev ELLEVILD, da jeg gav hende det :loveshower Skønt! :loveshower Og dejligt hun blev så begejstret! :D Hehehe, gad vide om Mar er ved at flytte hjemmefra. Han gik ud i køkkenet, tog et net fra skuffen, ind i stuen, legetøj i nettet, vinker til mor "Hej hej" og så ud og tage i døren ud til (som dog er låst). :D Haha, hvor kært! Lise har også "truet" med at flytte hjemmefra et par gange :D Hun har små tasker rundt omkring i huset (man er vel pige) og indimellem fylder hun lige noget legetøj i, tager den over skulderen og vinker ellers og siger "hej hej" og går også ud og tager i døren. Nøjagtig som Valdemar. Det er nogen egenrådige små banditter vi har! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2014 Jeg har været alene i 2,5 time i Lyngby i dag og kom hjem med 4 par bukser, 1 kjole, 3 body'er, 4 langærmede bluser, 2 par gamacher, 2 par strømper, 2 sæt undertøj plus en ekstra undertrøje og 10 hårelastikker for 1.062 kr. Og vigtigst af alt har jeg sparet 1.096 kr.! :bunny Så nu er vi stort set helt good til det næste års tid bortset fra lidt sommertøj og fodtøj :yay[/size] [/size] Og så er Anna helt tosset med elefanten Elmer for tiden, så da jeg fandt en madkasse, en morgenmadsske og en ny bog, så købte jeg det og Anna blev ELLEVILD, da jeg gav hende det :loveshower[/size] Uh, lækre sager! :super Hvis du kommer til Hillerød ligger der en lille legetøjsforretning i arkaderne, der har mange elmerbøger. Jeg tror vi har nok 4 Elmerbøger nu :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites