Besvaret December 28, 2013 :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Tak :-) hun faldt i søvn efter 15 minutter, så det har været et vellykket første pustningen i ny seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Tak :-) hun faldt i søvn efter 15 minutter, så det har været et vellykket første pustningen i ny seng. Har hun fået en seng hun selv kan komme ind og ud af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Ja 9,5 time :blink anden gang i denne ferie jeg får sovet til jeg er ør, første gang var 11 :blink timer men jeg kan sige dig at det er en anderledes følelse i krop og sjæl man render rundt med - kunne ikke huske hvordan det var at være udhvilet, det troede jeg, men det er virkelig et andet liv man har når man VIRKELIG er udhvilet :7himmel Helt og aldeles et andet liv, når man er udhvilet - man kan godt forstå at det bliver brugt som tortur middel, for det kan gøre en fuldstændig vanvittig... Elin sov fra 20.30- 8, så 11,5 time - men hun sov så til gengæld kun 45 mins middagslur, hvilket er helt i orden når man sover så godt om natten... og hun har ikke virket træt i dag... men det havde nu været rart at ku slappe af i lidt mere end 45 min... men sådan er det jo engang i mellem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Tak :-) hun faldt i søvn efter 15 minutter, så det har været et vellykket første pustningen i ny seng. ja det må man da sige! Dejligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Helt og aldeles et andet liv, når man er udhvilet - man kan godt forstå at det bliver brugt som tortur middel, for det kan gøre en fuldstændig vanvittig... Elin sov fra 20.30- 8, så 11,5 time - men hun sov så til gengæld kun 45 mins middagslur, hvilket er helt i orden når man sover så godt om natten... og hun har ikke virket træt i dag... men det havde nu været rart at ku slappe af i lidt mere end 45 min... men sådan er det jo engang i mellem... Ja det er fantastisk - jeg har jo ikke følt at jeg har været total smadret, man kan åbenbart venne sig til meget :rolleyes men nu er det virkelig som om der er løftet et tæppe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Har hun fået en seng hun selv kan komme ind og ud af? Ja, hun fik juniorseng i julegave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Ja, hun fik juniorseng i julegave Sejt, at hun allerede er klar til det. Jeg er RET sikker på, at Anna ikke ville blive liggende ret længe efter vi forlader værelset :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Hvornår mon Silke Elia bliver klar til at sove i sin egen seng igen? Eller bare falde i søvn selv - og ikke at skulle 'underholdes' i 45-60 min hver aften. Suk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Åh bette fyr da - brugt 30-45 min på at overgive til søvnen. Han var virkelig stædig og det endte da også med at mor måtte ind og holde hånd. Lasse sover i tremmeseng, hvor den ene side er fjernet. Han står kun op, hvis han ikke er træt eller ikk vil sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen...Hold da op. Sikke en omgang :( Rigtig god bedring med hende :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen... HOLD DA OP Marie :( :kram2 Er virkelig ked af at I skal være så hårdt ramt :( det er dejligt at penicillinen virker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen... Puh stakkels pige :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen... puha, stak kels lille skat! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Den lille feber mus har klynket et par gange, jeg håber det bliver ved det! Og så håber jeg virkelig at hun sover det her sygdom væk! Vi er bestemt ikke hårdt ramt på det punkt, men kan godt se nytårsaften være i farezonen :( og det eneste vi skal her mellem jul og nytår er imorgen, og så bliver minimoysen syg! Anders vil heldigvis gerne være sygepasser, så jeg kan komme afsted! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen... Nåh! Lille Ingsen :kram det er sgu en hård omgang!! GODT at penicillinen allerede virker. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen... Åh nej, da! :( Stakkels lille Inger. Godt, at penicillinen allerede virker. Kram til både Inger og mor :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Kan godt forstå at møffen var dårlig. I går tog vi til læge og møffen havde både øjenbetændelse, mellemørebetændelse og lungebetændelse. Hun græd og græd og græd i går og havde tydeligt ondt... Stakkels lille pige :boo hun får penicilin som heldigvis har virket allerede. Hun har det bedre i dag og vi har kunne lege lidt. Men ihhh altså - det har godt nok sat sit præg på julen...Det lyder godt nok som en hård omgang. Rigtig god bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Så er der vist brugt nok penge på udsalg i år og det er jo først luge begyndt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Nu med 18 mdr gammel dreng. Hold da op så stor han blir. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Så blev Clara 18 måneder... Hvor tiden går stærkt!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Haha... Har en dreng som har lært ordet "Hov" og dets betydning. Han går bevidst rundt og "taber" ting på gulvet hvorefter han med helt oprigtigt ansigtsudtryk og armene løftet lidt med håndfladerne opad udbryder "hov". :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Lunas nye ord: tissss og be (ble) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Nu med 18 mdr gammel dreng. Hold da op så stor han blir. Stort tillykke med de 1½ år!! Det er da vildt så stor han bliver.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2013 Så blev Clara 18 måneder... Hvor tiden går stærkt!!!! Også et stort tillykke til Clara! Del dette indlæg Link to post Share on other sites