TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Så er Jonas kørt til julefrokost hos sone forældre og Ronja og jeg er i gang med at pakke sammen og så skal vi af sted til min mor.

Vi har heldigvis nået at få sovet middagslur alle sammen så vi er lidt mere friske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft møg syg møffe hele julen. Ja, nu har hun været syg 1-2 gange om måneden i det sidste år - så det var da naivt at tro at hun skulle gå fri i julen.

Men vi har da fået hygget lidt, når panodilen virkede.

Æv!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok. TO nye kindtænder! Nu håber jeg på en rolig nat og fis uden feber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det sørme Elin der kaster op... mon jeg har smittet hende... Øv og så lige inden vi skal til min mors fødselsdag imorgen, hvor der kommer en milliard mennesker...

Håber bare at vi alle kan få en go nats søvn, for en gangs skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det sørme Elin der kaster op... mon jeg har smittet hende... Øv og så lige inden vi skal til min mors fødselsdag imorgen, hvor der kommer en milliard mennesker...

Håber bare at vi alle kan få en go nats søvn, for en gangs skyld.

Øv hvor træls Tina!

håber og beder til en rolig nat! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft møg syg møffe hele julen. Ja, nu har hun været syg 1-2 gange om måneden i det sidste år - så det var da naivt at tro at hun skulle gå fri i julen.

Men vi har da fået hygget lidt, når panodilen virkede.

ØV! Det er jeg ked af at læse :( :kram det er da også vildt at hun har været så meget syg :( håber snart det vender for jer :kram2

Håber julen har været god alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok. TO nye kindtænder! Nu håber jeg på en rolig nat og fis uden feber :)

Fedt :) synes også Sophias kommer i ryk :) hun fik tre kindtænder indenfor 10 dage, og så er der bare intet sket i et par måneder, men nu er den første hjørnetand brudt igennem, og kan se der er flere der arbejder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det sørme Elin der kaster op... mon jeg har smittet hende... Øv og så lige inden vi skal til min mors fødselsdag imorgen, hvor der kommer en milliard mennesker...

Håber bare at vi alle kan få en go nats søvn, for en gangs skyld.

Æv! Det er det sikkert - det er absurd smitsomt :(

Øv, hvis I går glip af fødselsdag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er vist ved at forstå ferie konceptet - hun er LIGE begyndt at røre på sig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min familie sover stadig?! :blink :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min familie sover stadig?! :blink :biglove

Vildt nok!

Her det mig, der stadig ligger i sengen mens resten af familien er stået op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik skiftet en meget båd dreng her kl 8 uden han vågnede... Og han sover endnu..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, i går sov Lucas til kl 8.30, og i dag til kl 8 - han har vidst også forstået hvad ferie går ud på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med så mange tumlinge der har sovet længe :D Her var der også først liv kl. 8.46 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her stod vi desværre op allerede kl 6 <_< (men til gengæld sov han til 9.10 i onsdags - det havde åbenbart været hårdt at holde jul :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra har sovet til kl. 9, Sebastian vækkede jeg her kl. 10.30, men han vil ikke op, så han ligger stadig i sin seng :)

 

Cassandra er begyndt at tage sin ble af, så snart hun har tisset i den, så smider hun bukserne hvis hun selv kan få dem af, eller ber os andre om at tage af, hvis hun ikke selv kan. Så snart bukserne er af, så tager hun bleen af. Når hun får ny på, bliver hun ked af det, men hun har ikke forstået at man skal tisse på toilettet, så hun tisser bare hvor hun er på gulvet når bleen er af.

Lidt svært et eller andet sted gerne at ville smide bleen, men mangler en væsentlig ting for at kunne. Håber virkelig hun snart forstår hvor man skal tisse, for hun virker et eller andet sted klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls Tina!

håber og beder til en rolig nat! :kram2

Tak for det Sara det var okay i nat, hun kom ind til mig kl 3.30 og var kun vågen 1 time...

Men hun kastede op igen fra morgenen af, men vi valgte at tage afsted alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! Det er det sikkert - det er absurd smitsomt :(

Øv, hvis I går glip af fødselsdag :kiss

Ja det smitter bare med det samme...

Vi gad godt at være blevet hjemme men valgte at tage afsted - hun virker ok selvom hun kastede op til morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det Sara det var okay i nat, hun kom ind til mig kl 3.30 og var kun vågen 1 time...

Men hun kastede op igen fra morgenen af, men vi valgte at tage afsted alligevel...

uha! Fanden tage det sygdom altså!!!! :gal

Jeg priser mig lykkelig for at Luna ikke er så modtagelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Elin kastet op to gange til min mors fødselsdag og vi er nu på vej hjem... Mon ikke vi bare skal aflyse julefrokosten i morgen hos torbens gudmor Elin... Det er bare mega øv, for det blev vi også nødt til sidste år til jul - også fordi lille Elin kastede op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk... Én ting er at sætte FEM skåle slik på bordet til TRE børn. Men er det virkelig nødvendigt også at slukke tegnefilmen, tage børnene i hånden ind til slikket, og meddele at tegnefilmen først bliver tændt igen, når alle unger har taget noget?! Jeg ved han mener det godt, men helt ærligt! Jeg har i hvert fald IKKE dårlig samvittighed over, at der bliver grattet chokolade everywhere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk... Én ting er at sætte FEM skåle slik på bordet til TRE børn. Men er det virkelig nødvendigt også at slukke tegnefilmen, tage børnene i hånden ind til slikket, og meddele at tegnefilmen først bliver tændt igen, når alle unger har taget noget?! Jeg ved han mener det godt, men helt ærligt! Jeg har i hvert fald IKKE dårlig samvittighed over, at der bliver grattet chokolade everywhere :whistling

Øhh, hvem gør dog noget sådant? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Elin kastet op to gange til min mors fødselsdag og vi er nu på vej hjem... Mon ikke vi bare skal aflyse julefrokosten i morgen hos torbens gudmor Elin... Det er bare mega øv, for det blev vi også nødt til sidste år til jul - også fordi lille Elin kastede op...

Øv, hvor træls for Jer :(

Jeg ville helt sikkert aflyse - der er jo også alle dem hun potentielt smitter, at tage hensyn til.

Jeg håber snart hun er frisk og I går fri! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhh, hvem gør dog noget sådant? :blink

Min far <_< Altså det med at tegnefilmen først blev tændt når alle havde taget var sagt i en "vi venter på alle"-ånd, ikke i "tvangs-forstand". Og vi forældre havde givet lov til at han kunne stille slik på bordet (som del af et kompromis, der så frier os for slik det meste af juleaften næste år). Men synes jo bare det er unødvendigt decideret at trække dem ind foran slikket, når de lige lå og hyggede sig så fint :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh så sov dog, knægt. Han nægter bare at sove og synes at han ska ha en fest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.