Besvaret December 24, 2013 Hurra Silke Elia startede morgenen kl. 4.45 og er bare slet ikke udhvilet, men er ikke til at få til at sove igen :( fed start på dagen med kun 8,5 times nattesøvn med de obligatoriske opvågninger. Suk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 DET ER JUUUL!!! Hav en kæmpe dejlig én af slagsen allesammen :jul5: :jul3: :jul2: I lige måde! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Hurra Silke Elia startede morgenen kl. 4.45 og er bare slet ikke udhvilet, men er ikke til at få til at sove igen :( fed start på dagen med kun 8,5 times nattesøvn med de obligatoriske opvågninger. Suk :( :numse og :kram Håber I kan få en god middagslur begge to. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Erica er først lige faldet i søvn :( vi troede det var en nem putning og at hun sov, men hun havde fået fat i en tusch, så nu er madras, bord og seng grønt... :/ Hun nåede at blive mega overtræt. Frygter lidt for hvordan det påvirker dagen/aftenen/putningen i morgen :s Øv altså! :kram Håber hun sover længe og/eller sover god middagslur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Hurra Silke Elia startede morgenen kl. 4.45 og er bare slet ikke udhvilet, men er ikke til at få til at sove igen :( fed start på dagen med kun 8,5 times nattesøvn med de obligatoriske opvågninger. Suk :(Øv, søde :(Jeg håber også på en middagslur til Jer begge :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Glædelig jul til alle herinde :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Vi har haft en god nat :) Maja har sovet i egen seng hele natten og vågnede omkring 7.30 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Hmm Valdemar har 38,15 i feber men er totalt upåvirket. :chin: Han har været syg den sidste uge-halvanden, men de sidste i hvert fals to dage vil jeg sige, at han har været rask bortset fra en smule snot. Men nu er han så varm. Kan/bør vi gøre noget? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Clara vil først sove kl 23,00, men vågnede igen kl 06,00, men fik hende til at sove en time mere... Dejligt... Glædelig jul til alle tumlingerne og deres forældre. Håber at i får en fantastisk aften... Og god bedring til de syge. Håber at i får en dejlig aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Vi er lige blevet færdig med at pynte træet og nu går Ronja og tager nogen af tingene ned igen :D Glædelig jul alle sammen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Vil lige ønske alle i skønne Qinder + guldklumpen en rigtig dejlig jul! Vi er total klar til jule ræset imorgen det er SÅ skønt!!! Tak og i lige måde kære Maja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Hurra Silke Elia startede morgenen kl. 4.45 og er bare slet ikke udhvilet, men er ikke til at få til at sove igen :( fed start på dagen med kun 8,5 times nattesøvn med de obligatoriske opvågninger. Suk :( Øv Louise - jeg havde virkelig håbet på at i ku få lov til at få en go nats søvn denne nat... Håber at hun sover en go lur så du kan få slappet af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 DET ER JUUUL!!! Hav en kæmpe dejlig én af slagsen allesammen :jul5: :jul3: :jul2: Tak i lige måde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Jeg vil også lige ønske jer alle en glædelig jul! Det må lige blive uden flotte jule smiley'er, for er på mobilos.. Gud hørte min bøn i går, for Jeg er faktisk ved at være på toppen igen og Elin har sovet fra 20.15 - 7.15 uden at vågne! Så vi er alle 4 klar til juleaften hos de gamle i Hvide Sande... Og hører lige nu "driving home for Christmas" som ik ku passe bedre, fordi vi netop er på vej hjem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Min store dreng starter dagen uden ble ♥ Glædelig jul til alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Glædelig jul til alle. Her får jeg SMS om at der er en dreng der savner sin mor. Ka desværre ikk gøre ret meget pga jeg har vagt til 17.45 :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Nøj en pyller formiddag, så kl. 10.50 puttede jeg Silke Elia og håber hun tager 3 timer! Be om. Nu skal der laves dessert og så får jeg forhåbentlig tid til en lille lur. Imens tonser Jespers rundt fordi de IGEN i år ikke kan finde en lyskæde der virker. Arghhhh... :numse Kom glæd julestemning ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Glædelig jul piger og små purker! :jul13: :jul12: :jul1: :jul5: :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Glædelig jul allesammen. Så blev det også jul i Thy :jul5: Det kan godt være dagen har været hård, men Silke Elia fik lov til at få en enkelt af farmor i eftermiddag (en dukke med sut, stor succes), spiste hovedret, dansede et par gange om juletræ for Silke Elia' skyld og så sov hun efter kun 20 min :yay Nu skal der hygges og i morgen vågner Silke Elia op til gaveorgie :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Anna sover næsten (antijinx!). Hun har råhygget sig og været så sød og "dygtig" til pakkeshow. Det var mindst ligeså vigtigt at putte papiret i posen, som at åbne gaver :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Anna sover næsten (antijinx!). Hun har råhygget sig og været så sød og "dygtig" til pakkeshow. Det var mindst ligeså vigtigt at putte papiret i posen, som at åbne gaver :D Edith var også meget OBS på at papiret skulle i posen. Hvert et lille stykke hun hev af :lol Hun åbnede nogle pakker imorges sammen med mormor, moster og co og så åbnede hun lidt efter aftensmaden, men hun var så træt, så vi har 3 pakker tilbage til imorgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Noah blev puttet kl 19 som vanligt, efter gaveraes fra kl. 16 til 18, hvor vi spiste and :) Vi var oppe ved svigerinde, hvor boernene udvekslede gaver og vi fik et glas bobler sammen. Saa gik vi ned til os selv og aabnede gave fra morfar og mormor og fra os. Han fik megameget Duplo, et kaffestel, en scooter og et legekoekken - alt er et hit og nu gaar vi i seng :zzz Imorgen aften er der juleraes om aftenen, hvilket jeg bestemt ikke orker, slet ikke paa mit barns vejne. Men det maa gaa, som det gaar. Glaedelig jul, darlings! :jul5: :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Hold op hvor har Marius været rar iaften. Men slet ikke til at putte. Han havde slet ikke tid til at slippe sine gaver. Så han er blevet vippet i søvn i barnevognen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Hold op hvor har Marius været rar iaften. Men slet ikke til at putte. Han havde slet ikke tid til at slippe sine gaver. Så han er blevet vippet i søvn i barnevognen... Det lyder næsten som hos os .. Silje havde en fest og ville derfor bestemt ikke sove, så hun var ret gal.. Men det lykkedes da :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 24, 2013 Sikke hyggeligt at fejre jul med en tumling .. Silje har bare hygget sig. Hun har spist store mængder sovs og kartofler + store rosiner (svesker) Hun sang med rundt om juletræet og hev os nærmest med rundt... "nu er det jul igen" kunne hun slet ikke få nok af... Hun fik mange fine gaver og havde travlt med at fordele resten... Hun havde bestemt ikke tid til at sove... Da hun endelig sov fik vi ris ala mande og resten af vores gaver + god tid til voksensnak... Det kunne nærmest ikke blive bedre :) Skøn aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites