Besvaret December 15, 2013 Nu er jeg også blevet syg - præcis ligesom Anna. F*** hvor er det latterligt! :prik :(Øv øv altså, hvor er det bare ærgerligt! Har I så udsat fødselsdagen eller fik i alligevel gæster?:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Silke Elia elsker virkelig rodfrugter i ovnen. Det er længe siden hun har spist så meget til aften. Nu skal jeg bare lige huske at fortælle DP i morgen, at hun har spist mange rødbeder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Silke Elia elsker virkelig rodfrugter i ovnen. Det er længe siden hun har spist så meget til aften. Nu skal jeg bare lige huske at fortælle DP i morgen, at hun har spist mange rødbeder :D Ej hvor dejligt, gid det var Lise :rolleyes jeg kan simpelthen ikke få den unge til at spise nogen grøntsager, hun vil kun have lidt frugt engang imellem, men ingen grøntsager. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Hvad er det første Maliva gør efter jeg har vasket gulv? :P Hun tisser på gulvet! (Hun får altid lov til at vade uden ble i weekenderne og så selv gå på potten) Hehehe herligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Har bare haft verdens bedste lille hjælper-mus idag :7himmel Han har: - lagt vasketøj i kurv - selv puttet ble i skraldespand - hjulpet med at feje - puttet krydderier i maden - hældt fløde i maden - hjulpet med at skrubbe stegepanden ren - hjulpet med at dække bord - hjulpet med at støvsuge - hjælpe med at rydde ud efter maden - hjulpet med at rydde legetøj op Og han har bare storhygget sig med det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Nu er jeg også blevet syg - præcis ligesom Anna. F*** hvor er det latterligt! :prik :( Øv hvor surt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Pga orkanen Bodil d. 5. blev min julekoncert med politiorkestret udsat til i dag, så jeg måtte melde afbud til min svigerfars og svigerindes fødselsdag i dag. Venter først mand og datter hjem om en lille times tid, men det er godt nok mærkeligt at sidde herhjemme helt alene... Der er så så stille.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Har bare haft verdens bedste lille hjælper-mus idag :7himmel Han har: - lagt vasketøj i kurv - selv puttet ble i skraldespand - hjulpet med at feje - puttet krydderier i maden - hældt fløde i maden - hjulpet med at skrubbe stegepanden ren - hjulpet med at dække bord - hjulpet med at støvsuge - hjælpe med at rydde ud efter maden - hjulpet med at rydde legetøj op Og han har bare storhygget sig med det :loveshower Ej hvor er han god :loveshower Silas er også lige begyndt at forstå når vi beder ham om noget, så han hjælper mig med at putte tøjet i vaskemaskinen :P m.m.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Jeg er næsten sikker på at Silas har haft 3 dages feber i denne uge... fra mandag til og med onsdag og så udslet fra onsdag.. idag da han vågnede var udslettet nemlig væk igen... jeg har en RASK Dreng igen, og han er sååå herlig :kuller Synes også det var dejligt at han lod os sove til 08.20 idag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Mie har lært at sige "bar" (far hvis nogen skulle være i tvivl ;) ) og hun siger det HELE tiden. Er han på toilet siger hun "bar" til døren, når vandet løber siger hun "bar", da vi fik ned til ham i soveværelset sagde hun "bar" på vej ned af trappen, selv da Vi var ude og handle i dag og Anders var rimelig langt fra os sagde hun "bar" og pegede på ham! Behøver jeg sige vi er stolte? (Glæder mig til at hun så siger mor :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Sikke en uge vi går i vente. Felix har sidste dag i vs på tirsdag. Så holder vi en god lang juleferie indtil han skal starte i børnehave den 2/1. Juleferien skal bl.a. Bruges på at besøge den nye børnehave og forsøge at ligge bleen. Hvor er min lille dreng blevet af ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Ej hvor er han god :loveshower Silas er også lige begyndt at forstå når vi beder ham om noget, så han hjælper mig med at putte tøjet i vaskemaskinen :P m.m.... Det er så hyggeligt, når de hjælper til og er totalt stolte over det :loveshower Er så stolt af Mar, og han er endda syg og sløj, men har så haft kvikke moments, hvor han bare har været så glad for at være med :7himmel Vaskemaskinen er også et hit herhjemme, men må indrømme, at jeg ikke altid orker det, for vi vasker på vaskeri, hvilket vil sige, at hvis han skal hjælpe så skal han ned og op fra 4. sal og det tager jo en krig og/eller er tungt, når man også slæber vasketøj. :rolleyes Men når han er med, er det næsten lige så godt som Tivoli :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Mie har lært at sige "bar" (far hvis nogen skulle være i tvivl ;) ) og hun siger det HELE tiden. Er han på toilet siger hun "bar" til døren, når vandet løber siger hun "bar", da vi fik ned til ham i soveværelset sagde hun "bar" på vej ned af trappen, selv da Vi var ude og handle i dag og Anders var rimelig langt fra os sagde hun "bar" og pegede på ham! Behøver jeg sige vi er stolte? (Glæder mig til at hun så siger mor :p ) Ih hvor stort :kuller (Og herhjemme siges der også far og ikke mor :rolleyes) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Tak for kram, piger! Det var 'kun' min mor, lillesøster og storesøster med mand og to børn der skulle komme og min mor og lillesøster kom allerede til aftensmad i går aftes, så de var her jo. Vi har holdt fødselsdag som planlagt. Jeg er snottet, som jeg sjældent er det, men har heldigvis ikke feber eller er så dårlig jeg ikke kan fungere, så hun er blevet fejret :) Desværre sluttede Annas dag med totalt sammenbrud :( Nu tror jeg hun ligger i sin seng og forhåbentlig sover hun snart! Det har været en god, men lang dag for hende! Det har også været en lang dag for mig og jeg er træt. Jeg tror ikke jeg tager på arbejde i morgen. Så kan Anna få lov til at sove til hun vågner og kan få en kort dag i VS. Min store Anna, der i morgen er 2 år! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Tak for kram, piger! Det var 'kun' min mor, lillesøster og storesøster med mand og to børn der skulle komme og min mor og lillesøster kom allerede til aftensmad i går aftes, så de var her jo. Vi har holdt fødselsdag som planlagt. Jeg er snottet, som jeg sjældent er det, men har heldigvis ikke feber eller er så dårlig jeg ikke kan fungere, så hun er blevet fejret :) Desværre sluttede Annas dag med totalt sammenbrud :( Nu tror jeg hun ligger i sin seng og forhåbentlig sover hun snart! Det har været en god, men lang dag for hende! Det har også været en lang dag for mig og jeg er træt. Jeg tror ikke jeg tager på arbejde i morgen. Så kan Anna få lov til at sove til hun vågner og kan få en kort dag i VS. Min store Anna, der i morgen er 2 år! :biglove Dejligt I fik fejret Anna :kram øv med sammenbrud :( Og ja tænk hun bliver 2 i morgen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Ligger i lænestolen med en lille snotmus på maven, der noooogenlunde sover, men ca hver halve time pludselig rejser sig med ordene "Ai tør-di". Er træææææææt, men samtidig helt forelsket i min lille putmus :wub Det lyder bare SÅ sødt, når han siger, at han er tørstig :kuller (Og nøj, hvor er det hele bare nemmere, nu hvor han kan fortælle at det er dét, han vil, istedet for at der bare var skrig indtil man gættede rigtigt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Hvorfor er der at Silke Elia vælger at starte mandag morgen kl. 5? Ja, jeg spørger bare.... :( Nu er hun afleveret i DP efter 4 fridage, falde DP i armene og gav et kæmpe knus, hun havde ikke tid til at sige farvel og blev overdønget med kys og kram af jævnaldrende Valdemar der tydeligvis var glad for at se hende :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Har en datter, der siger "muuuhr" og "bar" :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Fantastisk at høre om jeres dejlige og charmerende unger :wub jeg er selv smaskhamrende forelsket i min skønne datter og omfanget af ens kærlighed overrasker mig hver dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Hvorfor er der at Silke Elia vælger at starte mandag morgen kl. 5? Ja, jeg spørger bare.... :( Nu er hun afleveret i DP efter 4 fridage, falde DP i armene og gav et kæmpe knus, hun havde ikke tid til at sige farvel og blev overdønget med kys og kram af jævnaldrende Valdemar der tydeligvis var glad for at se hende :wub Har en datter, der siger "muuuhr" og "bar" :biglove :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Så fik Per da lige overrasket mig godt og grundigt igår aftes (på den gode måde)! Jeg sidder og putter med Lise i sofaen til tegnefilm inden hun skal sove, da Pers søster pludselig kommer ind af døren. Jeg kigger overrasket på hende og spørger hvad hun laver her??? Hun skal passe Lise svarer hun! Nå... Hvad skal vi da?... Vi skal i biografen, siger Per så! :D Totalt uforberedt, men totalt dejligt! Så tog vi lige ind og så Hobitten igår aftes, fik flettet fingre og kysset i biografens mørke :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Så fik Per da lige overrasket mig godt og grundigt igår aftes (på den gode måde)! Jeg sidder og putter med Lise i sofaen til tegnefilm inden hun skal sove, da Pers søster pludselig kommer ind af døren. Jeg kigger overrasket på hende og spørger hvad hun laver her??? Hun skal passe Lise svarer hun! Nå... Hvad skal vi da?... Vi skal i biografen, siger Per så! :D Totalt uforberedt, men totalt dejligt! Så tog vi lige ind og så Hobitten igår aftes, fik flettet fingre og kysset i biografens mørke :kuller Årh ja, hvor er det fedt! Sådan en oplevelse vil jeg også ha!!! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Så fik Per da lige overrasket mig godt og grundigt igår aftes (på den gode måde)! Jeg sidder og putter med Lise i sofaen til tegnefilm inden hun skal sove, da Pers søster pludselig kommer ind af døren. Jeg kigger overrasket på hende og spørger hvad hun laver her??? Hun skal passe Lise svarer hun! Nå... Hvad skal vi da?... Vi skal i biografen, siger Per så! :D Totalt uforberedt, men totalt dejligt! Så tog vi lige ind og så Hobitten igår aftes, fik flettet fingre og kysset i biografens mørke :kuller Åh hvor dejligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Så fik Per da lige overrasket mig godt og grundigt igår aftes (på den gode måde)! Jeg sidder og putter med Lise i sofaen til tegnefilm inden hun skal sove, da Pers søster pludselig kommer ind af døren. Jeg kigger overrasket på hende og spørger hvad hun laver her??? Hun skal passe Lise svarer hun! Nå... Hvad skal vi da?... Vi skal i biografen, siger Per så! :D Totalt uforberedt, men totalt dejligt! Så tog vi lige ind og så Hobitten igår aftes, fik flettet fingre og kysset i biografens mørke :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Så fik Per da lige overrasket mig godt og grundigt igår aftes (på den gode måde)! Jeg sidder og putter med Lise i sofaen til tegnefilm inden hun skal sove, da Pers søster pludselig kommer ind af døren. Jeg kigger overrasket på hende og spørger hvad hun laver her??? Hun skal passe Lise svarer hun! Nå... Hvad skal vi da?... Vi skal i biografen, siger Per så! :D Totalt uforberedt, men totalt dejligt! Så tog vi lige ind og så Hobitten igår aftes, fik flettet fingre og kysset i biografens mørke :kuller Ej hvor fedt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites