TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Er det som januar udsalg?

De har haft det nogle dage her i december - tænker at det helt sikkert kommer igen :) Luke evt magasin på facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De har haft det nogle dage her i december - tænker at det helt sikkert kommer igen :) Luke evt magasin på facebook :)

God ide :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide :kiss

Ellers, hvis du tilmelder dig Dubuys nyhendsmail får du en rabatkode på 100 kr, der gælder til køb over 700. Ved dog ikke hvor længe det gælder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele huset sover, men jeg KAN altså ikke sove mere. Har lyst til at vække dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay (Jeg glæder mig nemlig også til at lege med dem :blush)

Det er noget med, at de er lavet i et stykke skum nærmest, så de kan holde til rigtig meget!! Ved ikke om der er et maks, men det er nok oppe omkring 100 kg, hvis det er (tror jeg).

Har hvert fald set billeder af "bObles mænd" der stabler en masse elefanter og øver balance..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius faldte så fint i søvn i sin barnevogn igår aftes hos et hold venner. Til trods for at vi kunne se han havde rodet en del rundt inden, bl.a lå dynen bag hovedet, var han helt selv faldet i søvn pg mor og far kunne hygge med venner og brætspil :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius faldte så fint i søvn i sin barnevogn igår aftes hos et hold venner. Til trods for at vi kunne se han havde rodet en del rundt inden, bl.a lå dynen bag hovedet, var han helt selv faldet i søvn pg mor og far kunne hygge med venner og brætspil :glad

 

Dejligt Anita! Hvordan har han sovet resten af natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay (Jeg glæder mig nemlig også til at lege med dem :blush)

 

Ja man er vel stadig et stort legebarn!? Har først lige set nu - at du havde skrevet "Nu med GPS" ha ha ha  :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele huset sover, men jeg KAN altså ikke sove mere. Har lyst til at vække dem :D

Åh kun en anelse misundelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt Anita! Hvordan har han sovet resten af natten?

Ikke så godt desværre... Han vågnede på et eller andet tidspunkt og kom ind til os og faldt i søvn. Vågnede så igen og rodede rundt. Fik en flaske og fortsatte bagefter med at rode rundt. Blev stoppet i barnevognen og sov efter 45 min vippen. Sov så til 08.08... Men snot og hosten genere ham... Det er hårdt at have et snottet barn i nu omkring 3 mdr. Det er jo ligefør vi håber ørelægen siger han har væske i ørene på fredag, så han skal have dræn i og det kan hjælpe på kronisk forkølelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man er vel stadig et stort legebarn!? Har først lige set nu - at du havde skrevet "Nu med GPS" ha ha ha :lolhit

Hehehe ja, jeg tænkte et det var et fint lille selvironisk touch :D (Og så bruger jeg forøvrigt det gps MEGET nu :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt for jer! :loveshower

Lise har også været "god" idag, men jeg tror desværre mere det var en undtagelse end at fasen er ovre. Det har stået på i meeeeget lang tid nu, at hun prøver voldsomt grænser af og er en totalt drama queen :rolleyes

jaeh! Og det fortsætter i dag :loveshower

Hun er simpelthen i et så godt humør!

Hvor er det rart med et kille afbræk fra alle de kampe og de sure dage. Det gør så meget for hele familiens overskud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva har gået uden ble hele formiddagen, uden et uheld.

Hun har nu fået trusser og undertrøje på og så krydser jeg fingre for at hun selv siger til, når hun skal tisse. Det er første gang vi forsøger uden ble, med tøj på. Så jeg er lidt spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva har gået uden ble hele formiddagen, uden et uheld.

Hun har nu fået trusser og undertrøje på og så krydser jeg fingre for at hun selv siger til, når hun skal tisse. Det er første gang vi forsøger uden ble, med tøj på. Så jeg er lidt spændt :)

Spændende! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morfar døde i morges :boo han var den sidste bedsteforælder jeg havde tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morfar døde i morges :boo han var den sidste bedsteforælder jeg havde tilbage.

Kondolerer :( var det ventet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morfar døde i morges :boo han var den sidste bedsteforælder jeg havde tilbage.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morfar døde i morges :boo han var den sidste bedsteforælder jeg havde tilbage.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kondolerer :( var det ventet?

  

:kram2

Tak skal I have. Det var ventet, ja. Han havde kræft og det var gået hurtigt ned ad bakke med ham. Og det var nok bedst han fik fred, selvom det er svært, for han havde utrolig mange smerter og liggesår, fordi ingen måtte røre ved ham længere og flytte på ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så godt desværre... Han vågnede på et eller andet tidspunkt og kom ind til os og faldt i søvn. Vågnede så igen og rodede rundt. Fik en flaske og fortsatte bagefter med at rode rundt. Blev stoppet i barnevognen og sov efter 45 min vippen. Sov så til 08.08... Men snot og hosten genere ham... Det er hårdt at have et snottet barn i nu omkring 3 mdr. Det er jo ligefør vi håber ørelægen siger han har væske i ørene på fredag, så han skal have dræn i og det kan hjælpe på kronisk forkølelse...

 

Ej hvor træls for jer....ja jeg håber da også at I får afklaring på det - for så kan der gøres noget! Det andet er da ikke til at holde ud....

:kram  :kram  :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe ja, jeg tænkte et det var et fint lille selvironisk touch :D (Og så bruger jeg forøvrigt det gps MEGET nu :D)

 

Ja jeg elsker når folk kan være selvironiske! Jeg kan på en måde ret godt forstå hvis du bruger det gps meget nu....  :haha  :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morfar døde i morges :boo han var den sidste bedsteforælder jeg havde tilbage.

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min morfar døde i morges :boo han var den sidste bedsteforælder jeg havde tilbage.

Kondolerer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have. Det var ventet, ja. Han havde kræft og det var gået hurtigt ned ad bakke med ham. Og det var nok bedst han fik fred, selvom det er svært, for han havde utrolig mange smerter og liggesår, fordi ingen måtte røre ved ham længere og flytte på ham :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på vej hjem efter en perfekt Maja weekend!!! Glæder mig GODT NOK til at se Mie igen! Hun har hygget med bedsteforældre og far så hun savner mig nok ikke før hun ser mig :p men jeg savner hende godt nok lige nu. Jeg har været travlt beskæftiget og hygget og virkelig nydt min weekend med veninden, men NU vil jeg gerne hjem!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.