TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

jeg har lige læst artiklen på FB.

sidder stadig og snøfter... Hvor er det dog forfærdelig!

Og hvor er jeg dog forarget over vores sundhedssystem.... :boo :boo

Jeg var også glad for jeg sad alene på kontoret da jeg læste den :boo Det er så forfærdelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Langvarrig forkølelse - tjek

Hyppig dårlig søvn - tjek

ofte kort lunte - tjek

dårlig udtalelse - pas ved ikke hvor korrekt ordene skal være som 16 måneder, men han kan kun sige traktor korrekt.

 

Håber godt nok at vi får afklaring ved ørelægen næste fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne hun nogenlunde - samle en strimmel vaniliekranse, trykke jødekager ud og komme (meget :D) kanelsukker på. Hun gad dog ikke så længe, men det er vigtigt for mig, at vi prøver at tænke hende med ind i det forskellige, efterhånden som hun bliver større.

 

Det kan jeg godt forstå - at I prøver at inddrage hende mere og mere. Det er da også super hyggeligt!

 

(Sophia har samme alder som Filippa næste december, så har jeg da en idé om hvad jeg kan forvente mig ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Langvarrig forkølelse - tjek

Hyppig dårlig søvn - tjek

ofte kort lunte - tjek

dårlig udtalelse - pas ved ikke hvor korrekt ordene skal være som 16 måneder, men han kan kun sige traktor korrekt.

Håber godt nok at vi får afklaring ved ørelægen næste fredag.

Øh jeg tænker da ikke at de behøver at kunne sige noget korrekt som 16 mdr gamle? :huh Det eneste Valdemar siger så andre også forstår det er HEJ ;) Jeg synes det er flot at Marius kan sige traktor :)

Men træls med de andre ting :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne hun nogenlunde - samle en strimmel vaniliekranse, trykke jødekager ud og komme (meget :D) kanelsukker på. Hun gad dog ikke så længe, men det er vigtigt for mig, at vi prøver at tænke hende med ind i det forskellige, efterhånden som hun bliver større.

Jeg har også haft Theo med til at bage honningkager :) Han sad og forsøgte at stikke kagerne ud med formene og så spiste han lidt af dejen ;)

Jeg har det ligesom dig. Synes også det er hyggeligt at han er med til madlavning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna skal tjekkes for lille mislyd på sit hjerte :(

Lægen sagde det skete ofte og vi ikke skulle bekymre os, men det kan man jo ikke lade være med helt indeni!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til Susanne - en rigtig øv situation, men dejligt at der altid bliver "gået med livrem og seler" i de situationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih sidder med et mor hjerte i stykker :( jeg ser ikke rigtig Mie fra imorgen tidlig og indtil søndag! Syntes godt nok det er ualmindelig irriterende at vi har et aften møde imorgen :( skal være på arbejde fra kl 8 til 21 og fredag tager jeg til København for at hygge med veninden, har en knude i maven over at tage fra Mie! det er bare pludselig blevet rigtig hårdt at være egoistisk og gøre ting for sig selv! Men for pokker hvor trænger jeg bare til at hygge med min venininde!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i mands minde er Silke Elia faldet i søvn på under 10 minutter og endda før kl. 19 :yay Trods en god dag i DP med 2,5 times middagslur, som også er sjælden, var hun bare stang træt så tog chancen og startede putning en halv time før - og i dag gav det heldigvis pote. Skønt.

Til Susanne - :kram håber selvfølgelig ikke det er noget, men godt at lægen trods at er opmærksom. Men forstår godt du ikke kan lade være med at bekymre dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mor-fornemmelsen på banen igen!

Synes sq nok hun ikke helt var sig selv i dag. Ekstra pyldret og meget let til tårer....

da vi kom hjem efter at ha hentet Mafs i Herning, hvor hun faldt i søvn i bilen :O havde hun 38.8 i feber.

Hun er nu puttet i sin seng og feberen er steget til 39.2

første gang hun har over 39 i feber nogensinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres kram, piger! :kiss

 

Jeg har trøsteshoppet en fødselsdags- og juleaftenkjole til Anna ;) Og cardigan og strømpebukser til kjolen og en fleece til bilen :whistling

 

114x200,Idaho-Little-DRESS_Off-White_ove114x200,Dhaka-Little-CARDIGAN_Blue_overv114x200,Granada-Little-ZIP-FLEECE_Blue_o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii... det tog ikke andet end 15 min at putte i dag... jeg ku gå ud lige med det samme - hun drak ikke engang flasken op! Skøøønnnt... please sov igennem! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i mands minde er Silke Elia faldet i søvn på under 10 minutter og endda før kl. 19 :yay Trods en god dag i DP med 2,5 times middagslur, som også er sjælden, var hun bare stang træt så tog chancen og startede putning en halv time før - og i dag gav det heldigvis pote. Skønt.

Til Susanne - :kram håber selvfølgelig ikke det er noget, men godt at lægen trods at er opmærksom. Men forstår godt du ikke kan lade være med at bekymre dig.

 FEEEDT!! :yay Så fortjent altså :)

Synes jeg har hørt at søvn avler søvn :) Sophia kommer altid (med meget få undtagelser) i seng kl. 18.30, der er hun grydeklar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mor-fornemmelsen på banen igen!

Synes sq nok hun ikke helt var sig selv i dag. Ekstra pyldret og meget let til tårer....

da vi kom hjem efter at ha hentet Mafs i Herning, hvor hun faldt i søvn i bilen :o havde hun 38.8 i feber.

Hun er nu puttet i sin seng og feberen er steget til 39.2

første gang hun har over 39 i feber nogensinde!

 ØV da :kram

 

Håber hun kan sove det væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres kram, piger! :kiss

 

Jeg har trøsteshoppet en fødselsdags- og juleaftenkjole til Anna ;) Og cardigan og strømpebukser til kjolen og en fleece til bilen :whistling

 

114x200,Idaho-Little-DRESS_Off-White_ove114x200,Dhaka-Little-CARDIGAN_Blue_overv114x200,Granada-Little-ZIP-FLEECE_Blue_o

 DET må da også være på sin plads :)

 

Hvor er det VILDT at Anna er 2 (!!!) år lige om lidt :O :kuller Læste din fødselsberetning (for tredje gang) for nogle dage siden, og synes jo lige du har født nærmest :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii... det tog ikke andet end 15 min at putte i dag... jeg ku gå ud lige med det samme - hun drak ikke engang flasken op! Skøøønnnt... please sov igennem! 

 

Fantastisk Tina :yay Håber det betyder GOD nat :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV da :kram

Håber hun kan sove det væk!

ja, men min julebage-formiddag i morgen, går da vist i vasken!

Har været nede ved hende to gange nu, efter hun er puttet... Er spændt på natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEEEDT!! :yay Så fortjent altså :)

Synes jeg har hørt at søvn avler søvn :) Sophia kommer altid (med meget få undtagelser) i seng kl. 18.30, der er hun grydeklar :)

Ja det er fantastisk. Og vi har (endnu) ikke hørt hende :yay Når hun er i en god periode viser hun ikke træthedstegn før omkring kl. 19, men her startede det allerede kl. 18 - men hun var også oppe i 2,5 time i nat :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sover stadig ikke - hun brændte helt sammen, da hun skulle have nattøj på sammen med Søren og jeg måtte tage over. Og så er hun bare mega lang tid om at finde ro efter at have været så vred :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii... det tog ikke andet end 15 min at putte i dag... jeg ku gå ud lige med det samme - hun drak ikke engang flasken op! Skøøønnnt... please sov igennem!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, men min julebage-formiddag i morgen, går da vist i vasken!

Har været nede ved hende to gange nu, efter hun er puttet... Er spændt på natten!

 Puha, håber det bare lige er de første par timer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 DET må da også være på sin plads :)

 

Hvor er det VILDT at Anna er 2 (!!!) år lige om lidt :o :kuller Læste din fødselsberetning (for tredje gang) for nogle dage siden, og synes jo lige du har født nærmest :D

Ja, det må være passende. Jeg er egentlig ligeglad med hvad hun har på af tøj på mærkedage, men det er hun ikke selv længere og jeg ved hun bliver helt glad, hvis jeg hiver en ny kjole frem på mandag :wub

 

Haha - har du læst min fødselsberetning 3 gange?! :o Det tror jeg ikke engang selv jeg har :D Måske jeg skulle gøre det, i dagens anledning på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fantastisk. Og vi har (endnu) ikke hørt hende :yay Når hun er i en god periode viser hun ikke træthedstegn før omkring kl. 19, men her startede det allerede kl. 18 - men hun var også oppe i 2,5 time i nat :/

Skønt! :yay Vi har også oplevet, at søvn avler søvn, men jeg synes det kommer lidt i perioder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fantastisk. Og vi har (endnu) ikke hørt hende :yay Når hun er i en god periode viser hun ikke træthedstegn før omkring kl. 19, men her startede det allerede kl. 18 - men hun var også oppe i 2,5 time i nat :/

 

 Hvor er det dejligt at læse Louise :yay under jer virkelig noget ordentlig søvn!

 

Vi putter fast kl 18.30, uanset om hun ikke virker specielt træt, og sjældent er hun træt inden ;) Men så starter vi bare tidligere på putteritualet og læser en ekstra bog eller sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må være passende. Jeg er egentlig ligeglad med hvad hun har på af tøj på mærkedage, men det er hun ikke selv længere og jeg ved hun bliver helt glad, hvis jeg hiver en ny kjole frem på mandag :wub

 

Haha - har du læst min fødselsberetning 3 gange?! :o Det tror jeg ikke engang selv jeg har :D Måske jeg skulle gøre det, i dagens anledning på mandag.

 Hvor er det hyggeligt at hun allerede har en mening om sit tøj :wub Så er der da noget ved det ;) Og ja, så må en ny kjole da virkelig være sagen :)

 

Ja! :D Din var faktisk den første jeg læste på babyklar. Læste den ikke så længe efter du havde skrevet den, og så igen da jeg nærmede mig termin med Sophia. Og her de sidste par uger har jeg læst jeg VED ikke hvor mange fødselsberetninger herinde, glæder mig helt vildt til at føde igen, og så er det bare så hyggeligt at læse de fødselsberetninger :) Annas startede jeg med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.