TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Suk - er mor til en 100 % vildbasse!

Endnu en tur på skadestuen pga flænge under leg. Ska jeg til at overvåge ham konstant? De ska vel også ku lege lidt selv.

Føler mig som en dårlig mor.

Enig med de andre :kiss

Del dette indlæg

Silke Elia har sovet 6,5 time i nat sammenlagt, for klokken 5.30 var hun lysvågen igen :O

Heldigvis er det Jespers dag, så jeg fik lov til at sove til klokken 9 :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon der var noget i luften i går aftes??? For Luna vågnede også i går aftes med max snot og hoste.... Og pling! Så var hun lysvågen og fuld af spillopper!

Hun faldt i søvn igen efter MEGET overtalelse på mig KL 23.xx

Ved heller ikke hvad der var los i går, men lad det endelig være en engangsforestilling!

Har I stadig tigerbesøg?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har sovet 2 timer i klapvognen nu. Han faldte i søvn nede i rema hængende ud over siden :D Men han virker friskere og ser friskere ud... Så det ser ud til pencillinen har hjulpet allerede, selvom det er svært at få i ham...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har sovet 2 timer i klapvognen nu. Han faldte i søvn nede i rema hængende ud over siden :D Men han virker friskere og ser friskere ud... Så det ser ud til pencillinen har hjulpet allerede, selvom det er svært at få i ham...

Er det Penicillin han får? Hvid, flydende stads med lidt vaniljesmag? Vi har fundet et taktik med 2 engangssprøjter - een med penicillin i og een med vand, så får hun det på skift :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det Penicillin han får? Hvid, flydende stads med lidt vaniljesmag? Vi har fundet et taktik med 2 engangssprøjter - een med penicillin i og een med vand, så får hun det på skift :)

Ja det er flydende pencillin han får. Noget Hvidt klistret stads der lugter af karamel, synes jeg :D Blev anbefalet at give ham is inden, da det bedøver smagsløgene, men han gider ikke is. Måske vi skulle prøve dit trick. Vi har en ekstra sprøjte, da vi gik både en hos lægen og en på apoteket...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er flydende pencillin han får. Noget Hvidt klistret stads der lugter af karamel, synes jeg :D Blev anbefalet at give ham is inden, da det bedøver smagsløgene, men han gider ikke is. Måske vi skulle prøve dit trick. Vi har en ekstra sprøjte, da vi gik både en hos lægen og en på apoteket...

Ja.. Karamel er faktisk også det vi har talt om det lugter af, men det smager af vanilje :D

Vi startede med at snyde hende lidt, men lavede det så til en leg, hvor sprøjterne nærmest er pistoler :) Vi har haft et hyr uden lige de første 2 gange M. Fik penicillin og hver gang føltes som et overgreb fordi vi måtte holde hende :( Men så kom vi i tanke om, at hun jo egentlig acceptere sprøjten til Panodil. Så vi fik fat i en ekstra almindelig udover den der var med penicillinen og startede så med vand i den ene også penicillinen. Så blev det pludselig fint nok og slet ikke slemt at få det i hende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den fiiiin :loveshower

De kan nogle tricks :wub

Jeg er så spændt på, hvad vi får i julegave at M. De har været ved at lave hemmeligheder i legestuen i dag :kuller

Jeg er også vildt spændt! Jeg ved ikke om hun har lavet noget i sin normale DP -gæste DP (som bliver den faste efter jul) sagde at de allerede har lavet hos hende, men hvis det går helt galt med vores DP (som er sygemeldt, måske resten af året) så skal hun nok sørge for at Mie får lavet noget, men nok ikke det samme som de andre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Johannes har kastet op hele dagen :( Startede dagen kl 7.00 med at han kastede op i vores seng ud over ham selv og min mand (og lidt på mig, men ikke noget i forhold til dem:)) Resten af dagen har han kastet op hver gang han har fået mad og først her til aften har han kunne holde lidt i sig. Håber virkelig han har det bedre i morgen, stakkels lille fyr altså :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg jubler :yay for første gang i over en uge, måske snarere 14 dage, kunne jeg ligge Mie i sin seng og gå ud med det samme :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var lige inde at kigge til Sophia (er jeg altid inden jeg selv går i seng), og hun var brænd varm :( håber ikke hun skal til at være syg!

Selvom jeg jo godt ved, at vi ikke kan blive ved med at være så heldige at have et barn der kun har haft tand/vaccine feber, og hun jo VIL blive syg på et tidspunkt, så håber jeg alligevel hun slipper!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var lige inde at kigge til Sophia (er jeg altid inden jeg selv går i seng), og hun var brænd varm :( håber ikke hun skal til at være syg!

Selvom jeg jo godt ved, at vi ikke kan blive ved med at være så heldige at have et barn der kun har haft tand/vaccine feber, og hun jo VIL blive syg på et tidspunkt, så håber jeg alligevel hun slipper!

Håber hun sover fra det :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glædelig 1. december :jul5: :jul2: :jul7:

Silke Elia startede kl.5, så er dagen ligesom i gang <_< Håber hun kan holde sig vågen til vi skal en tur i Den Gamle By :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia startede kl.5, så er dagen ligesom i gang <_< Håber hun kan holde sig vågen til vi skal en tur i Den Gamle By :)

Tak og i lige måde Louise

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber hun sover fra det :kram

Jeg er lige vågnet for lidt siden, og har ikke hørt et kvæk fra hende. Og nu er hun vågen og snakker inde i sim seng :) satser på der er positivt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I lige måde :loveshower

Glæder mig til Lise skal åbne sin pakkekalender :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var jeg lige alene med Lise igår og skulle i bad, så jeg tog hende med ud på badeværelset og låste døren. Jeg kunne kun lige ane Lise igennem bruserdøren, da det hele duggede til, men hun så ud til at hygge sig med at rode i mine skuffer. Da jeg så lige tørrede ruden af med hånden for at se til hende, ser jeg at hun har fået fat i min mascara og er godt i gang med at smøre toilettet helt ind i den!! :o

Jeg farer ud af badet og ser så at hun har tegnet ud over vores hvide skabslåger, samt på døren også. Shit jeg fik travlt med at vaske af med en klud, men madammen hyggede sig da virkelig! :D

Det kunne så ikke komme helt af skabslågerne, men hvis man ikke ved det, ser man det ikke.. :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glædelig 1 december alle sammen....

Og det er sørme en luksus at vågne op kl 07,20, med lidt gråd fra Zia (Min store datter) og finder ud af at Clara stadig sover. Dog vågnede hun kort efter... Helt vildt! Hun har sovet siden kl 19,45 igår aftes! Men Zia har haft blodnæse 2 gange efter hun stod op... Øv øv! 

De har åbnet julekalender og pakkekalender op... Nu leger pigerne...

Dagen står på at vi skal jule hygge herhjemme og med beboerne i omegnen. Jeg er spændt på hvordan Clara tager det. Ved at Zias veninde fra børnehaven....

Del dette indlæg

Annonce ♥

I lige måde :glad og 1. søndag i advent

Glææææder mig til at hente Filippa senere. Hun har nok fået adventsgave af farmor og farfar når vi kommer, men det bliver sjovt at se hende, når vi kommer hjem og hun ser alle gaverne på pakkekalenderen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius gik total i selvsving da jeg forsøgte at putte ham igår. Hold op han var ked af det. Sagde til ham at mor ikke var klar til at komme i seng, så han kom med op igen. Kl. 21.10 gik bi sammen ind og puttede i vores seng uden brok overhovedet. Der faldte han hurtig i søvn og sov så til 8.10 :yay Dog et par hosteanfald mv, men han har hurtig sovet videre...

Del dette indlæg

Annonce ♥

I lige måde :jul1: Håber I får en god tur i Den Gamle By, det lyder super hyggeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var jeg lige alene med Lise igår og skulle i bad, så jeg tog hende med ud på badeværelset og låste døren. Jeg kunne kun lige ane Lise igennem bruserdøren, da det hele duggede til, men hun så ud til at hygge sig med at rode i mine skuffer. Da jeg så lige tørrede ruden af med hånden for at se til hende, ser jeg at hun har fået fat i min mascara og er godt i gang med at smøre toilettet helt ind i den!! :o

Jeg farer ud af badet og ser så at hun har tegnet ud over vores hvide skabslåger, samt på døren også. Shit jeg fik travlt med at vaske af med en klud, men madammen hyggede sig da virkelig! :D

Det kunne så ikke komme helt af skabslågerne, men hvis man ikke ved det, ser man det ikke.. :whistling

Haha, hun har haft travlt :D Men ja, hun har da virkelig hygget sig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh... Vi har været så hårdt ramt af sygdom de sidste 3 uger. Vi har været syge på skift hele tiden, men fredag aften begyndte jeg at kaste op - hver 2. time hele natten :( Far var også rigtig dårlig igår, Dicte var top frisk. Føj det er SÅ hårdt når både mor og far er syge på samme tid, det burde være forbudt! Huset ligner noget der er løgn, og jeg er så bagud på jobbet :boo

Heldigvis har vi verdens bedste dagpleje, så idag bliver Dicte passet et par timer af dp's datter. Hun trængte virkelig til der skulle ske noget, og datteren ville meget gerne passe. Jeg bliver helt rørt over de er så hjælpsomme, og alligevel ked af jeg må undvære min lille mus.

For pokker hvor er det hårdt at være forældre nogle gange!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh vænner mig aldrig til det. Så havde Silke Elia lige affektkramper igen :( og endda hos et vennepar, som så ret så skræmte ud.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh vænner mig aldrig til det. Så havde Silke Elia lige affektkramper igen :( og endda hos et vennepar, som så ret så skræmte ud.

:kram2 :kram2 :(

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.