Besvaret March 22, 2016 Ha ha, rart at Aksel trods alt ikke er den eneste så :D Filippa er snart 5 år og "hvorfor" er vist desværre ikke et ord der bliver slidt op ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Filippa er snart 5 år og "hvorfor" er vist desværre ikke et ord der bliver slidt op ;)Så du prøver på at fortælle mig, at det ikke går over igen? Fandens :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2016 Så du prøver på at fortælle mig, at det ikke går over igen? Fandens :D Jeg tænker det går over - jeg ved bare ikke hvornår for vi er tydeligvis ikke nået dertil endnu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Så hører jeg til herinde igen, for Taylor bliver 1 år i dag :loveshower :O :wub :hurra Hejsa skønne tumlinger og deres dejlige mødre :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Så hører jeg til herinde igen, for Taylor bliver 1 år i dag :loveshower :O :wub :hurra Hejsa skønne tumlinger og deres dejlige mødre :balloons Tillykke med Taylor :loveshower :balloon :hurra Dejligt at se dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Så hører jeg til herinde igen, for Taylor bliver 1 år i dag :loveshower :O :wub :hurra Hejsa skønne tumlinger og deres dejlige mødre :balloons Tillykke med ham og hej og velkommen til dig. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 :balloons velkommen til, Elisamus og Troldemor :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Stort tillykke til Klaudia og Taylor :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Så hører jeg til herinde igen, for Taylor bliver 1 år i dag :loveshower :O :wub :hurra Hejsa skønne tumlinger og deres dejlige mødre :balloons Tillykke med skønne lille Taylor! :hurra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Velkommen herinde i "nye" ;-) Og tillykke til jeres små store børn nu ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Hvornår har han fået den? I forbindelse med putning. Han græd noget, men så sang vi en ekstra godnatsang som han ikke kendte og som er en godnatsang for store drenge.. ;) det virkede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 I forbindelse med putning. Han græd noget, men så sang vi en ekstra godnatsang som han ikke kendte og som er en godnatsang for store drenge.. ;) det virkede :) Dejligt at det trods alt gik så relativt nemt! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Åh hvor har min lille mus været helt ved siden af sig selv i dag :( Dårlig nat og hun har bare været ked og intet ville. Nu er hun puttet og jeg håber inderligt på god nat for os alle så vi kan nyde påsken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Jeg kan ikke multiquote fra mobilen, men tusind tak allesammen!! :kiss Vi har haft en skøn dag, med en glad og skøn Taylor, som nød alt fødselsdagshalløjet, og elskede at pakke gaver ud, og at lege med de nye fine sager :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Åh hvor har min lille mus været helt ved siden af sig selv i dag :( Dårlig nat og hun har bare været ked og intet ville. Nu er hun puttet og jeg håber inderligt på god nat for os alle så vi kan nyde påsken. Håber også I får en god nat :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Puha Tobias er puttet for første gang i weekend seng hos mine forældre. Håber på en god nat da manden kommer fra herre aften og sikkert er træt når drengene vågner i morgen tidlig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Håber også I får en god nat :kiss Det gjorde hun i hver fald ;) Og så meget gladere pige i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hvor gør det dog livet med en tumling, SÅ meget nemmere (og sjovere) at hun kan sige JA og NEJ :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hvor gør det dog livet med en tumling, SÅ meget nemmere (og sjovere) at hun kan sige JA og NEJ :yay Ja det gør så :yay og :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Ja det gør så :yay og :kiss Men det giver også nogle ret sjove gættelege ved frokostbordet :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Men det giver også nogle ret sjove gættelege ved frokostbordet :p Et godt bud er helst det der er på alle andres tallerken, selvom nøjagtig det samme er på din :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Et godt bud er helst det der er på alle andres tallerken, selvom nøjagtig det samme er på din :p Nej, hun sidder og peger frem pp et fyldt frokostbordet, og så kan gættelegen ellers begynde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2016 I dag har vi været ude og hjælpe med at male i min brors og svigerindes nye hus. Vitus har hygget sig fint og min svigerindes yngste søn er rigtig sød til at lege med ham - selvom han er 7 og Vitus kun 2,5. Pludselig kommer Vitus løbende, storgrinende og total lykkelig. Moooar, jeg har fået sulade! (Chokolade) Og ganske rigtig er han fedtet ind fra top til tå. Så har møgungen dæleme været i Andreas påskekurv og taget selv! Han siger selv 3 store æg (dem på str med et hønseæg) og et lille. Oookay! Tror lige månedens chokoladeration er opfyldt. Men aldrig så jeg en mere lykkelig dreng!:D og ja ja, han får sit påskeæg i morgen! Barn, dog! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 I dag har vi været ude og hjælpe med at male i min brors og svigerindes nye hus. Vitus har hygget sig fint og min svigerindes yngste søn er rigtig sød til at lege med ham - selvom han er 7 og Vitus kun 2,5. Pludselig kommer Vitus løbende, storgrinende og total lykkelig. Moooar, jeg har fået sulade! (Chokolade) Og ganske rigtig er han fedtet ind fra top til tå. Så har møgungen dæleme været i Andreas påskekurv og taget selv! Han siger selv 3 store æg (dem på str med et hønseæg) og et lille. Oookay! Tror lige månedens chokoladeration er opfyldt. Men aldrig så jeg en mere lykkelig dreng!:D og ja ja, han får sit påskeæg i morgen! Barn, dog! ;) :lol :lol :lol Junior fik sit påskeæg i går, da de store piger ankom og fik deres - stor lykke og chokolade all over the place! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Noah hjalp med at pakke pusletaske til mormor kommende henter ham. Først blev elefanten pakket sammen med bleer og tøj. Og nu er han lige kommet med Tiger, ko og kanin :kuller Den dreng elsker altså de bamser overalt på jorden :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites