Besvaret March 2, 2016 Prewalker skulle ikke hjælpe dem til at gå, men egentlig være til når de går lidt udendørs, dog ikke nu. Det lyder fornuftigt at vende den med fys. Hvis sko hjælper ham, så skal han jo bare have dem. Han kan jo ikke sammenlignes med børn der ikke er hypermobile. Du har en pointe med de der pre walkers godt du lige nævnte det for mig ;-) Men ja du har ret hvis sko kan hjælpe ham så er det bare at få købt et par gode ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2016 Vi købte Bundgaards prewalker til Laura da hun har tendens til hypermobile led, de var en kæmpe hjælp i forhold til at stabilisere hendes led :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2016 De bliver bare så store! Men super nomering! Jeg ved faktisk ikke hvor mange pædagoger de bliver på Noahs stue... 2 lyder af lidt mange, når de trods alt er børnehavebørn, men en lyder af for lidt... Det bliver så spændende!!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2016 Så sov dog, barn (45 min and counting)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2016 Så sov dog, barn (45 min and counting)! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Tigerspring, forkølelse og hoste plus et stædigt barn er bare ikke en god combo når det er sove tid! Hun har nu været vågen i en time og vil simpelthen ikke sove! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Tigerspring, forkølelse og hoste plus et stædigt barn er bare ikke en god combo når det er sove tid! Hun har nu været vågen i en time og vil simpelthen ikke sove! Det er træls! Håber I har fået sovet :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Jeg håber snart den nye stil med at Leonora er ked flere gange hver nat og til sidst ender i vores seng vender. Trænger snart til en ordentlig nats søvn og mere end 4-5,5 time :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Jeg håber snart den nye stil med at Leonora er ked flere gange hver nat og til sidst ender i vores seng vender. Trænger snart til en ordentlig nats søvn og mere end 4-5,5 time :zzzTænker at det er en fase :kramTobias gør det samme! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Tænker at det er en fase :kram Tobias gør det samme! Det må gerne være en kort fase, tak ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Øv det bliver en lang nat hvis intervallet mellem opvågning med gråd bliver hver 30-45 min :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Øv det bliver en lang nat hvis intervallet mellem opvågning med gråd bliver hver 30-45 min :( Kan det være tryghed der gør hun vågner og ikke vil sove videre i egen seng? :unsure I aften var det allerede 21.40, ellers har det været ud på natten. Savner min sove-tumling (og min mindre afbrudte søvn) :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Kan det være tryghed der gør hun vågner og ikke vil sove videre i egen seng? :unsure I aften var det allerede 21.40, ellers har det været ud på natten. Savner min sove-tumling (og min mindre afbrudte søvn) :( Hmm, hjælper det at have hende i sengen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Kan det være tryghed der gør hun vågner og ikke vil sove videre i egen seng? :unsure I aften var det allerede 21.40, ellers har det været ud på natten. Savner min sove-tumling (og min mindre afbrudte søvn) :( Tigerspring? Kommer selvfølgelig an på hvor gammel din tumling er.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Hmm, hjælper det at have hende i sengen? Ja (tidl var det nok at lægge sig hos hende). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2016 Tigerspring? Kommer selvfølgelig an på hvor gammel din tumling er.. :) Næh, har netop overstået et (hun er 15 mdr om en uge) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Hos os har Tobias fået et kæmpe trygheds behov fra han var 10 mdr og så til nu hvor han jo snart er 16 mdr. Pt sover han i egen seng i vores soveværelse fordi jeg ellers kan rende ved ham den halve nat... Det har gjort han sover bedre og vågner færre gange når han ikke lige er syg. Før jeg tog hans seng herind endte han mange gange med at sove hos mig i sengen og der var det ofte med kun en enkelt opvågning eller ingen...så er sikker på det er tryghed hos os.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 I øvrigt er Tobias igen igen hjemme fra dagpleje...idag grundet feber og forkølelse...well elsker tumlinge stadiet når de er raske...men al det virus de rager til sig ku jeg godt være foruden da... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 I øvrigt er Tobias igen igen hjemme fra dagpleje...idag grundet feber og forkølelse...well elsker tumlinge stadiet når de er raske...men al det virus de rager til sig ku jeg godt være foruden da...Har du/I prøvet biostrath?det hjalp herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Jeg glæder mig til en dag igen at kunne putte Leonora og gå ud. Det er gået godt så længe men nu er vi tilbage til at sidde på værelset til hun sover. Ret træls især i aften hvor jeg er alene og Filippa derfor sidder alene i vores seng og ser Disney Sjov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Jeg glæder mig til en dag igen at kunne putte Leonora og gå ud. Det er gået godt så længe men nu er vi tilbage til at sidde på værelset til hun sover. Ret træls især i aften hvor jeg er alene og Filippa derfor sidder alene i vores seng og ser Disney Sjov. Hun sov på under 15 min :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Hun sov på under 15 min :O :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 :yay :yay :yay Nemlig :D Så håber vi på bedre nat end de foregående (antijinx!)! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Hun sov på under 15 min :O :Yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites