TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Så hører jeg til herinde! Kan slet ikke fatte min pige bliver 1 år i dag!

Del dette indlæg

Stort stort tillykke med hende :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med hende MaleneB :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da også vildt! Tillykke med hende ☺️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hader når Tobias er syg...hentede ham hjem fra dp med feber og siden har han hængt ved mig....

Havde bestilt tid til 15 mdr vaccine i eftermiddag men kan nu bruge tiden på at få ham tjekket i stedet! :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Elliot har været syg siden natten til mandag. Han har haft 38,5-39,5 hele ugen indtil videre. Han spiser ikke rigtig, drikker ok og leger som normalt. Han hoster en del. Jeg synes ikke han virker mega syg. Men jeg begynder alligevel at blive lidt bekymret, for jeg synes det er længe med feber? 

Jeg talte med lægen tirsdag, som sagde at når han legede og drak, så var han i hvert fald ikke meget syg, og så var det sikkert bare noget virus. Men han sagde dog at "hvis han stadig har høj feber, sådan 39-40 stykker, i slutningen af ugen skal i lige ringe"… Ville i ringe? Jeg er altså lidt i tvivl og jeg gider ikke være pylremor og køre hjem fra arbejde for at tage med til lægen hvis han alligevel ikke kan gøre noget? Svigermor skal passe i morgen og har ikke lyst til at sende hende til lægen med ham..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Elliot har været syg siden natten til mandag. Han har haft 38,5-39,5 hele ugen indtil videre. Han spiser ikke rigtig, drikker ok og leger som normalt. Han hoster en del. Jeg synes ikke han virker mega syg. Men jeg begynder alligevel at blive lidt bekymret, for jeg synes det er længe med feber? 

Jeg talte med lægen tirsdag, som sagde at når han legede og drak, så var han i hvert fald ikke meget syg, og så var det sikkert bare noget virus. Men han sagde dog at "hvis han stadig har høj feber, sådan 39-40 stykker, i slutningen af ugen skal i lige ringe"… Ville i ringe? Jeg er altså lidt i tvivl og jeg gider ikke være pylremor og køre hjem fra arbejde for at tage med til lægen hvis han alligevel ikke kan gøre noget? Svigermor skal passe i morgen og har ikke lyst til at sende hende til lægen med ham..

Jeg går selv benhårdt efter almentilstand... Så jeg kontakter som altovervejende udgangspunkt ikke læge ved feber, sålænge junior drikker og er okay i kontakten.

Men altså, der sker jo ikke noget ved evt at ringe og lige drøfte det. Du kan jo lige redegøre for forløbet og nævne, at du ikke selv er vildt bekymret. Hvis de så alligevel synes, at du skal komme, så må man jo nok møffe derop :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går selv benhårdt efter almentilstand... Så jeg kontakter som altovervejende udgangspunkt ikke læge ved feber, sålænge junior drikker og er okay i kontakten.

Men altså, der sker jo ikke noget ved evt at ringe og lige drøfte det. Du kan jo lige redegøre for forløbet og nævne, at du ikke selv er vildt bekymret. Hvis de så alligevel synes, at du skal komme, så må man jo nok møffe derop :chin:

Ja, det kan da godt være jeg bare skal ringe og sige det som det er - at jeg ikke er voldsomt bekymret, men stadig synes det er længe med feber. Det har vi virkelig ikke prøvet før, tror jeg.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det kan da godt være jeg bare skal ringe og sige det som det er - at jeg ikke er voldsomt bekymret, men stadig synes det er længe med feber. Det har vi virkelig ikke prøvet før, tror jeg..

Der florerer noget i øjeblikket som netop giver høj feber i maaaange dage og især rammer de små. Adam lå i 8 dage med omkring 39 :O men giv lægen et kald hvis du er i tvivl - og god bedring med ham!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der florerer noget i øjeblikket som netop giver høj feber i maaaange dage og især rammer de små. Adam lå i 8 dage med omkring 39 :o men giv lægen et kald hvis du er i tvivl - og god bedring med ham!

WHAAAAAT! :blink Oh crap, der magter jeg ikke! Nå, men det er da altid noget han er glad.. :P Tak!

Del dette indlæg

Annonce ♥

WHAAAAAT! :blink Oh crap, der magter jeg ikke! Nå, men det er da altid noget han er glad.. :P Tak!

Jeps, hele Adams vuggestue har været nedlagt og flere af mine kollegers børn har også været der <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en lille pige der bare ikke vil sove igen.. hun sov så fint fra hun blev puttet til kl 23... og så har hun ellers været vågen siden og vil bare ikke give slip.. suk.. aner ikke hvad der lige sker i dag.. normalt flader hun i søvn igen efter jeg har ammet hende, men ikke i dag... suk...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps, hele Adams vuggestue har været nedlagt og flere af mine kollegers børn har også været der <_<

Vi har også været der. Hun kastede også op en del gange (ofte på mor, det var skønt)  <_< OG så gav hun stafetten videre til mig. Jeg har ikke været lige så ramt med feber, men jeg har monsterforkølelse og ondt i halsen på 3.uge nu :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hentede tumling med 39,1 i feber :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, min lille bade-trold er pludselig blevet helt ulykkelig når han skal i bad og klynger sig fuldstændig til mig :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så opdagede jeg da lige at Liff er blevet beriget med 2 kindtænder i overmunden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så opdagede jeg da lige at Liff er blevet beriget med 2 kindtænder i overmunden!

Tillykke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora går nu for alvor selv :loveshower :kuller

I dag har hun gået helt uden at holde eller blive lokket af far eller mor :)

Store pige :wub Elsker hende uendeligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille supermand er på vinterferie hos farmor og farfar sammen med sin far og de store piger, imens jeg flader ud herhjemme med baby. Mystisk tanke først at se den lille fidus på tirsdag... :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :D

Tak :) nu er Vi oppe på 10 tænder!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, min lille bade-trold er pludselig blevet helt ulykkelig når han skal i bad og klynger sig fuldstændig til mig :(

Årh... hvor mærkeligt.. håber det bare er en fase..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora går nu for alvor selv :loveshower :kuller

I dag har hun gået helt uden at holde eller blive lokket af far eller mor :)

Store pige :wub Elsker hende uendeligt!

Hun er så dygtig :yay 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde lige Liv på vægten i går bare fordi den stod der :D Hun er 19 mdr. (i dag faktisk :loveshower) og hun vejer ca. 11 kg. Jeg synes ikke hun virker til at mangle noget men synes faktisk hellere ikke det er meget. 

Hvor meget vejer jeres guldklumper? Og hvor gamle er de? :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde lige Liv på vægten i går bare fordi den stod der :D Hun er 19 mdr. (i dag faktisk :loveshower) og hun vejer ca. 11 kg. Jeg synes ikke hun virker til at mangle noget men synes faktisk hellere ikke det er meget.

Hvor meget vejer jeres guldklumper? Og hvor gamle er de? :)

Mads 11,5 og Tobias 10,1 de er 13 mdr

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke lige vejet Tobias men ved 1 års vejede han 10.8 og nu er han 15 mdr...og er ret sikker på han er omkring 12 kg nu for vi har lige skriftet til str 5 i bleer...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.