Besvaret January 19, 2016 Betaler han madpenge? ;) :D Det er lige før vi bør nedsætte indbetalingen på børneopsparingen og bruge det som ekstra madpenge... Han blev bare ved og ved! I sommer spiste han en fuld børneret på Jensens bøfhus... Spændt på hvornår han skal have voksenportion ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 :O :D Puha, han bliver dyr som teenager ;) Oh yes! Storebror på 14 bor her fast nu, så jeg ved hvad der er i vente... Vi har stort set fordoblet vores indkøb af mad siden han flyttede ind. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Leonora har sovet 3 (tre!) timer til middag i vs :O :yay Efter juleferien har hun max sovet to timer i alt, nogle dage fordelt på to lure. Håber det er ny stil ;) :Yay for god middagslur :hep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Tandskøge, feber og øjenbetændelse - fuck af!! Og han ser så cirka 1000x mere sølle ud i virkeligheden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Tandskøge, feber og øjenbetændelse - fuck af!! Og han ser så cirka 1000x mere sølle ud i virkeligheden :( :kram2 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Vi hopper med på febervognen her... Feber siden søndag aften og min mor er allerede indkaldt som babysitter i morgen... Typisk at det skal komme lige præcist når jeg har fået job! Og så er hendes AB helt tosset oveni, så hun hoster, hvæser og raller helt vildt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Tandskøge, feber og øjenbetændelse - fuck af!! Og han ser så cirka 1000x mere sølle ud i virkeligheden :( Åh lille Adam :kiss rigtig god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Vi hopper med på febervognen her... Feber siden søndag aften og min mor er allerede indkaldt som babysitter i morgen... Typisk at det skal komme lige præcist når jeg har fået job! Og så er hendes AB helt tosset oveni, så hun hoster, hvæser og raller helt vildt :( :kram god bedring med Liff De første 5-6 uger af min jobstart var Mie nærmest non stop syg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 :kram god bedring med Liff De første 5-6 uger af min jobstart var Mie nærmest non stop syg :( Jeg håber godt nok ikke at Liff skal skrante så længe! - be om snarlig bedring, tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Jeg håber godt nok ikke at Liff skal skrante så længe! - be om snarlig bedring, tak! Håber jeg heller ikke. Vi var bare uheldige med influenza, omgangssyge og lungebetændelse. Også fik vi endelig afklaret hun havde astmatisk bronkitis der. Hvilket hjalp gevaldig da hun fik maske. Det var så hårdt og min stakkels mand brugte sine tre ugers ferie på vores syge datter, så jeg kunne passe mit nye job. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 God bedring til alle syge tumlinger. Det lyder til der er brug for det næsten hele vejen rundt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Håber jeg heller ikke. Vi var bare uheldige med influenza, omgangssyge og lungebetændelse. Også fik vi endelig afklaret hun havde astmatisk bronkitis der. Hvilket hjalp gevaldig da hun fik maske. Det var så hårdt og min stakkels mand brugte sine tre ugers ferie på vores syge datter, så jeg kunne passe mit nye job.Vi har jo heldigvis maske og medicin hjemme til hende! - sys bare ikke det har en særlig god effekt :( men ja, nu må hun bare gerne hurtigt blive frisk, så jeg ikke skal gå og have bekymringer og dårlig samvittighed! Godt du har dig en sød mand, med ferie til gode, så du kunne passe job! :) Mads sys vist det har været hårdt at være hjemme med Liff i dag.... Han har boblet på sofaen siden kl. 20 :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Her er det både mig og tumling der er syg - sandsynligvis smitsom lungebetændelse.Jeg har over 39 i feber nu og er bare såååå dårlig :( Heldigvis har manden mulighed for at være hjemme og passe os begge to. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Her er det både mig og tumling der er syg - sandsynligvis smitsom lungebetændelse.Jeg har over 39 i feber nu og er bare såååå dårlig :( Heldigvis har manden mulighed for at være hjemme og passe os begge to.Buh :( god bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Kram til alle jer syge. Her har vi to forkølede drenge men håber vi slipper med det ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Tak piger. Her er feberen faldet og snotten vælter ud. God bedring til alle de andre syge tumlinger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Så har jeg lige modtaget abe-kostumet til Aksel. Han bliver så fin :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Her er vi også feberfri igen, så nu holder vi bare hyggedag og har lige spist banan-gulerodspandekage og ser Frost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Stadig feber her! :( Priser mig lykkelig for at jeg har en mor der pt. Står uden job, der hellere end gerne vil passe tyttebøvsen! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 æv, feberen kom retur her til aften :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Er der noget i omløb? Aksel snotter og hoster og fik så feber her til aften. Bliver helt nervøs for om det kan være lungebetændelse eller sådan noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Er der noget i omløb? Aksel snotter og hoster og fik så feber her til aften. Bliver helt nervøs for om det kan være lungebetændelse eller sådan noget Der er mycoplasma (der kan give kold lungebetændelse eller langvarig kraftig hoste) i omløb. Simon har snart hostet i 6 uger så håber ikke det er den i også har fået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Jeg har også to tutter der klynker og har feber. Håber meget at det bare skyldes 1 års vaccinationen som de har fået i dag... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Der er mycoplasma (der kan give kold lungebetændelse eller langvarig kraftig hoste) i omløb. Simon har snart hostet i 6 uger så håber ikke det er den i også har fået.Stakkels Simon :( Får man penicillin for det? Puha, seks uger. Det kan jeg ikke overskue. Tror vi tager et smut forbi lægen imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Øv også feber her...så Tobias går glip af lege stue :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites