TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

SUK! Nu har vi i over en måned haft mega dårlig søvn og en totalt ødelagt rytme - det holder hårdt, når ingen af os går hjemme, og vi jævnligt er nødt til at lade S blive hjemme, fordi hun først får sovet ved 2-3tiden :(

Del dette indlæg

Møg-nat <_<

Er der nogle der ved om dårlig middagslur også kan påvirke nattesøvnen i dårlig retning?

Vi var lige begyndt at have gode nætter, så blev Adam flyttet fra barnevogn til kryberum i vuggestuen og de siger derovre at han ofte vågner af de andre børn og tit får han kun sovet 1-1,5 time. Og så er nætterne bare blevet virkelig dårlige igen. Tænkte om der mon var en sammenhæng :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, det har vi også bøvlet med en del her :( Det er også mega synd, når de hoster så meget, at de vågner :(

Det har vi også gjort i perioder.

Men sys godt nok at den hoste er strid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Møg-nat <_<

Er der nogle der ved om dårlig middagslur også kan påvirke nattesøvnen i dårlig retning?

Vi var lige begyndt at have gode nætter, så blev Adam flyttet fra barnevogn til kryberum i vuggestuen og de siger derovre at han ofte vågner af de andre børn og tit får han kun sovet 1-1,5 time. Og så er nætterne bare blevet virkelig dårlige igen. Tænkte om der mon var en sammenhæng :chin:

Man siger at god søvn om dagen avler god nattesøvn, så det kan der helt sikkert være noget om. Håber han lærer at sove fra det. Kan han evt blive flyttet til et andet rum?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man siger at god søvn om dagen avler god nattesøvn, så det kan der helt sikkert være noget om. Håber han lærer at sove fra det. Kan han evt blive flyttet til et andet rum?

Ja, det kan da sagtens være det der ødelægger vores gode nætter så <_< der er desværre kun det ene soverum :( og da han sov ude i barnevogn kunne han snildt sove 3-3,5 time - øv altså!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man gerne smelte lidt når ens datter siger at snart bliver en voksen pige-dame og så laver hun en baby til os :p :loveshower?

Del dette indlæg

Annonce ♥

ENDELIG sover hun :7himmel

Sidste dag med 7. Tiger på besøg (ifølge App'n) håber godt nok ikke at det her aftenroderi skal til at være den nye stil herhjemme!

Del dette indlæg

Annonce ♥

ENDELIG sover hun :7himmel

Sidste dag med 7. Tiger på besøg (ifølge App'n) håber godt nok ikke at det her aftenroderi skal til at være den nye stil herhjemme!

Hvordan er aftenerne? Vil hun bare ikke sove eller hvordan?

Vi har haft kamp de sidste 14 dage, først en uge med kæmpe skrigtur og sur bandit indtil ved 21.30-22 tiden. Den sidste uge had vi så kæmpet med at få ham til at sove fordi han rejser sig op i sengen, græder og generelt roder rundt. Dertil er vi så vågen om natten alt imellem 30 min. Til timer. Jeg er ved at være brugt og frygter hver eneste aften. I aften måtte jeg droppe den historie jeg havde gang i med den store for at få ro på Mi., eller forsøge. Han sover stadig ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har haft kamp de sidste 14 dage, først en uge med kæmpe skrigtur og sur bandit indtil ved 21.30-22 tiden. Den sidste uge had vi så kæmpet med at få ham til at sove fordi han rejser sig op i sengen, græder og generelt roder rundt. Dertil er vi så vågen om natten alt imellem 30 min. Til timer. Jeg er ved at være brugt og frygter hver eneste aften. I aften måtte jeg droppe den historie jeg havde gang i med den store for at få ro på Mi., eller forsøge. Han sover stadig ikke.

Edit: det nok en tiger her.. Det burde være før 8. Spring, men han kan faktisk nogle af de ting som kender tegner springet og det er kommet indenfor de her 14 dage..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha en møg nat med syg Tobias...Han hoster og snotter...og så havee han over 39 I feber i aftes...dog er hans temperatur faldet nu...

Han døjer derudover med luft i maven han skal af med så han sover virkelig uroligt og vågner op når det trykker....suk...

Jeg får næsten ingen søvn da jeg døjer med halsbrand og han sover som han gør...

Er spændt på om han har det bedre i morgen tidlig og kan komme i dagpleje eller jeg må holde ham hjemme som jeg tror mest på...

Suk !

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg forsøger at putte kl. 19-19.30 som vi plejer, hun falder i søvn under amning og så snart hun rammer sin pude, så vågner hun inden for meget kort tid.

Og så er hun ellers bare vågen :prik

Ikke så meget surhed, bare vågen og kan ikke finde ro.

Hun kæmper dog en brav kamp for ikke at falde i søvn når hun bliver genputtet... Vrider sig i mine arme, kaster sig rundt osv. Og er rigtig GAL! (ikke rigtig ked!)

Men pludselig overgiver hun sig, og hun kan ligges i sengen.

Hun sover generelt dårligt for tiden (dog ikke om dagen) og hun har haft om/off feber + tynd mave siden fredag, så tror der er tænder på vej + hun er mega snittet og hendes AB er strid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edit: det nok en tiger her.. Det burde være før 8. Spring, men han kan faktisk nogle af de ting som kender tegner springet og det er kommet indenfor de her 14 dage..

Her kører vi på sidste dag i 7. Tigerspring, så HÅBER snart der er ændring i sagerne!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah vil bare ikke have ble på i øjeblikket. Han vil så gerne tisse på toilettet og undgå bleen, men han har jo slet ikke kontrol over det endnu.

Håber virkelig det bare er en fase, eller at han begynder at tisse når han sidder på toilettet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Xxx, 7-9-13 og mega INTIJINX!

JEG TROR AT TIGEREN ER SKREDET! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Hej nu hører Mie og mor til i tumlinge forrummet :O

6eqfqs.jpg

Fødselsdags pigen på sin 3 hjulede fra mormor og bedstefar

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay tillykke med hende SDB :hurra og velkommen, jeg har glædet mig til at se jer herovre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Hej nu hører Mie og mor til i tumlinge forrummet :O

6eqfqs.jpg

Fødselsdags pigen på sin 3 hjulede fra mormor og bedstefar

Stort tillykke med hende! :hurra :balloons :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay tillykke med hende SDB :hurra og velkommen, jeg har glædet mig til at se jer herovre ;)

Tusind tak søde - har også savnet dig og ikke følt mam hørte til derovre længe nu/havde ret meget tilfælles med alle de skønne meget nye babyer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med hende! :hurra :balloons :yay

Tusind tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til SDB! Og tillykke med Mie :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til SDB! Og tillykke med Mie :hurra

Mange tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak søde - har også savnet dig og ikke følt mam hørte til derovre længe nu/havde ret meget tilfælles med alle de skønne meget nye babyer.

Sådan havde jeg det også de sidste par måneder, men der var vist heller ikke nogle helt jævnaldrende med Adam :P det er i hvert fald dejligt at have dig her, tænk at søde M allerede er 1 år :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også de sidste par måneder, men der var vist heller ikke nogle helt jævnaldrende med Adam :P det er i hvert fald dejligt at have dig her, tænk at søde M allerede er 1 år :O

Ja det er vildt hun allerede er 1 år. Min lille baby altså. Har en niece på knap 3 måneder og sidde med den lille skønhed der sov i armene igår og kigge på ens krudtugle der spurter rundt - hold nu op en verden til forskel altså.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er vildt hun allerede er 1 år. Min lille baby altså. Har en niece på knap 3 måneder og sidde med den lille skønhed der sov i armene igår og kigge på ens krudtugle der spurter rundt - hold nu op en verden til forskel altså.

Jeg har det på præcis samme måde, når jeg sidder med min venindes knægt på knap 4 måneder. Pludselig synes jeg at Adam er så stor at jeg da nærmest er klar på endnu en baby! :O det skal jeg vist lige have slået ud af hovedet igen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det på præcis samme måde, når jeg sidder med min venindes knægt på knap 4 måneder. Pludselig synes jeg at Adam er så stor at jeg da nærmest er klar på endnu en baby! :O det skal jeg vist lige have slået ud af hovedet igen ;)

Haha kender det godt, sikke det river i en for at sidde med en lille baby, men heldigvis husker jeg endnu tydeligt de mange måneders søvn tortur, amme helvede og ekstreme opkast i graviditeten og så slapper æggestokkene af igen :P

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.