TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

:yay for nattesøvn :yay

Freja har nu TO nætter i træk sovet igennem uden behov for sut eller noget som helst og oveni købet sov hun igår til 7.30 og i dag til 8.

Det er altså lidt vildt når hun normalt står op kl 6.

Igår faldt hun endda i søvn en halv time tidligere end normalt, så hun har virkelig fået sovet i nat

Dejligt :yay

Og det er godt for hendes mor :kram2

Del dette indlæg

Om 13 dage bliver Marius 3 år :o Store dreng. Idag skal vi lave noget af det han elsker aller mest. Vi skal i Aalborg zoo :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om 13 dage bliver Marius 3 år :o Store dreng. Idag skal vi lave noget af det han elsker aller mest. Vi skal i Aalborg zoo :glad

Go tur søde Anita! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go tur søde Anita! :glad

Mange tak. Marius har virkelig hygget sig og opført sig pænt :) Dog var han noget træt til sidst og så begynder balladen for at holde sig vågen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Adam har for første gang nogensinde, sovet en hel nat, uden at hverken far eller jeg har været inde med sut eller andet! :yay det er STORT herhjemme!

:yay

Det er også stadig store sager herhjemme, men SÅ skønt når det sker! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay for god nattesøvn

Jeg kan melde mig i koret. Vi var hellere ikke inde ved Liv i nat :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Freja sover endnu....

Ved ikke hvad der pludselig er sket, but I like it :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Edith sover også stadig :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har alle sovet til kl. 9 :glad Men Marius kom også alt for sent i seng pga hane-jagt i haven og naboens have :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg melder mig også i koret med god søvn i nat :yay

Absolut INTET brok ved putning, skulle ikke engang ind og give ekstra vand. Sov uden en lyd helt til kl 7.

Og så har han bare været i stjerne-humør her til formiddag. Vi har danset med bamserne, og elefanten og kaninen har kysset :kuller

Fantastisk start på ferien :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah der ellers hader rugbrød har nu spist 2 rundtenommer og er i gang med en halv mere! Hvad sker der lige for ham i dag!?! :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah der ellers hader rugbrød har nu spist 2 rundtenommer og er i gang med en halv mere! Hvad sker der lige for ham i dag!?! :sandie

2 og 1/2? WHAAAAAT?? W spiser, på de dage hvor han spiser meget, 1 hel skive :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia er så sød. Vi er på ferie sammen med min søster, svoger, niece og lille nevø på 10 uger. Hun har lige lært at sige lillebror, og sådan en vil hun rigtig gerne have :rolleyes :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia er så sød. Vi er på ferie sammen med min søster, svoger, niece og lille nevø på 10 uger. Hun har lige lært at sige lillebror, og sådan en vil hun rigtig gerne have :rolleyes :biglove

Nåhhhr.. Hvor sødt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 og 1/2? WHAAAAAT?? W spiser, på de dage hvor han spiser meget, 1 hel skive :O

Jeg synes også det var meget! N har generelt en god appetit, men 2,5 er altså vildt meget rugbrød for ham. Han plejer også max at spise en, men i dag blev han ved med at sige "mere, mere" :biglove

Han spiste heller ikke den vilde morgenmad, men har da spist godt med ærter hele formiddagen, så helt Tom har maven jo ikke været...

Håber vi måske er ved at nå et vendepunkt hvor han synes rugbrød er ganske fint...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aron er godt nok blevet spinkel på sine gamle dage!!!

Jeg sad lige og så et gammelt billede mens jeg sidder her på badeværelset og holder øje med at han er i bad!!!

Han har jo ikke rigtig længere elastikker på håndledene og sådan..

Men normalt spiser han som et hul i jorden... Det er bare lige her de sidste par uger han ikke har spist så meget...

De bliver jo gerne strakt mere og mere ud :) Min lille runde baby er også ved at blive et langt slankt hyl - selv den runde mave er ved at lægge sig :o Han er helt normalvlgtig, men de ændrer jo form de små :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ hyggeligt at tage junior med i haven i øsregnvejr i bare fødder og t-shirt - han var så begejstret :kuller Han syntes tydeligt også, at det efterfølgende bad med moar var et hit (i dag er jeg bare trippel misundelig på dem med badekar ;) ).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er snart helt overvældet af Cs hysteriske anfald.

Det kommer ofte ud af det blå, det ene øjeblik giver hun kysser og krammer, og så pludselig "slår det klik" og så bider hun, slår, spytter og kaster med alt hun kommer i nærheden af. Det er simpelthen frusterende... Jeg har lagt mærke til at hvis vi reagere særlig på en af tingene, så er det, det som hun foresætter med. Fx i dag hvor vi reagerede meget på at hun spyttede, så var det, det hun foresatte med, indtil at en af os bliver så sure på hende, at vi tager hende op og så går sirenerne ellers fuldstændig i overdrev.

Jeg har nogle gange tilbudt hende, at hun kan få en pude at slå i stedet for på os. Hvis vi går og lader hende være så rasere hun hendes værelse og det er vi heller ikke interesseret i.

Når vi spørger hende hvorfor hun gør det, så siger hun at det er "fordi jeg ikke høre efter" eller "fordi jeg ikke kan finde ud af det" og det kan altså være ting såsom at synge, at hun pludselig siger hun ikke kan finde ud af. Og jo vi har da haft fokus på at hun skal høre efter hvad vi siger, men ofte kommer de her episoder ud af det blå, uden at vi på nogle måder har opdraget på hende.

Jeg tænker om, det er udvikling? Eller hun måske reagere lidt på at hun skal være storsøster om lidt? - da jeg puttede hende her til aften, var hun bekymret for at vi ikke ville putte hende mere, når hun blev storsøster, det sagde jeg at vi selvfølgelig ville og at vi altså elsker hende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fase Fase Fase... håber jeg at det er. Pixie har fået en tendens til at skrige højt og skingert, hver gang Hun får et nej til noget, eller når der er noget hun ikke må (hvis vi afleder evt.)

Mit tinnitus er gået helt amok på det sidste pga det.

Det er alle steder hun gør det, så frustrerende at intet virker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aron er godt nok blevet spinkel på sine gamle dage!!!

Jeg sad lige og så et gammelt billede mens jeg sidder her på badeværelset og holder øje med at han er i bad!!!

Han har jo ikke rigtig længere elastikker på håndledene og sådan..

Men normalt spiser han som et hul i jorden... Det er bare lige her de sidste par uger han ikke har spist så meget...

Tynde W er også blevet tyndere! Han gik og hev hans bukser op hele tiden i dag, bukser han ellers har kunne passe.

Han taber sig ikke, men han vokser bare stadig meget hurtigere end han tager på.

Jeg frygter virkelig str 98, 92 er virkeligt stadig alt for bredt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Strikke-/hæklemor må have gang i symaskinen, så du selv kan styre pasformen :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Strikke-/hæklemor må have gang i symaskinen, så du selv kan styre pasformen :p

Så er det nu jeg pinligt indrømmer at jeg ikke kan sy :Blush og jeg ville SÅ gerne, men det driller, bliver grimt og jeg bliver sådan rigtig sur på det :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tynde W er også blevet tyndere! Han gik og hev hans bukser op hele tiden i dag, bukser han ellers har kunne passe.

Han taber sig ikke, men han vokser bare stadig meget hurtigere end han tager på.

Du må have gang i nogle andre mærker så ;)

Men ja, synes mange 'tykke' babyer med tiden vokser sig slanke.

Justme: tænk på dem der var efter dig for et års tid siden fordi de synes Aron var for tyk. De skulle bare lukke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.