Besvaret July 20, 2015 Er det her overkill til børnehave start? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Er det her overkill til børnehave start? :D Ingen ide... Men vi købte Sisterma drikkedunk til 30 kr i Kvickly i går. Bare et tip ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 :) stødte lige på denne her - værd at have i baghovedet, når man sidder og planlægger feriedagene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Er det her overkill til børnehave start? :D Ikke udover jeg selv har købt quadille i IKKE slimline; fordi jeg synes den ikke er stor nok ;) Men det er nok en smagssag.Måske ville en lunch Cube være nok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 :) stødte lige på denne her - værd at have i baghovedet, når man sidder og planlægger feriedagene :) Jeg læste også noget lignende i en artikel, via fb. Og jeg synes at det er en rigtig fin reminder! Især til de forældre der måske føler at de skal gøre rigtig meget, for at gøre "nok". I vores tilfælde er det nu nemt nok at vælge få ting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Ikke udover jeg selv har købt quadille i IKKE slimline; fordi jeg synes den ikke er stor nok ;) Men det er nok en smagssag. Måske ville en lunch Cube være nok ;) Der står der er plads til 6 rugbrødsmadder ;) Der må være rigeligt her til start... Har slettet snack attack madkassen og sat en drikkedunk mere på listen til Julius. Så har vi en til når vi skal på tur mv og han begynder at kunne drikke vand af flaske ;) Så kan Marius vælge om han vil have blå sæt eller grøn sæt... Så må jeg lige overveje om jeg vil bestille madkasser for 368 kr :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Der står der er plads til 6 rugbrødsmadder ;) Der må være rigeligt her til start... Har slettet snack attack madkassen og sat en drikkedunk mere på listen til Julius. Så har vi en til når vi skal på tur mv og han begynder at kunne drikke vand af flaske ;) Så kan Marius vælge om han vil have blå sæt eller grøn sæt... Så må jeg lige overveje om jeg vil bestille madkasser for 368 kr :D Det er mere hvis der også skal ligge en bøtte med snacks i, eller et æble eller banan osv. Så synes den bliver for lav. Men igen; det er også hvad man vil bruge den til ;)God ide :) Silke Elia har selv bedt om at få en blå madkasse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Store pige ja. Har også lige bestilt lidt mere Sistema hjem. Det er rart at have lidt at vælge imellem :) Babadut.dk har gode priser og tilbud på noget! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Jeg læste også noget lignende i en artikel, via fb. Og jeg synes at det er en rigtig fin reminder! Især til de forældre der måske føler at de skal gøre rigtig meget, for at gøre "nok". I vores tilfælde er det nu nemt nok at vælge få ting ;) Vi startede med to ugers ferie, hvor min mands 12- og 15-årige skulle underholdes, og hvor der skete en masse (selvom fidusen og mor nu fx tog hjem til moster og kusiner til hygge og leg istedet for at deltage i Legolandsekskursionen). Han klarede det fint, men det er klart en prioritet for os, at han skal have en helt rolig sidste uge. Alligevel er det en fin reninder for os, for på en eller anden måde, så får man alligevel nemt en masse ideer om ting, der kunne være sjovt at lave med ham :rolleyes Anyway, i dag har vi været i zoo med madpakke og indlagt lur. I går var dagens begivenhed dog madpakker på den lokale legeplads, og i morgen er der dømt hjemmedag med lidt bagning, udover indkøb og en kort visit på det lokale bibliotek. Så nogenlunde synes jeg, at det går. Måske tager vi så på skovtur bare os tre i Dyrehaven senere på ugen og/eller trisser forbi Ishøj Dyrepark (der dybest set består af et par indhegninger) og vinker til et par dyr en dag. Nu må vi se - han nyder i hvert fald at have begge sine forældre med rundt, og at gå over i læbæltet efter maden og finde en pind at rode i jorden med :) aaaah ferie.... :) :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Er det her overkill til børnehave start? :D Jeg har i hvert fald for få! Hovedsageligt fordi dem jeg har er for små! Mie skal selv have formiddagsmad og frokost med men jeg kommer det i 1 madkasse. Jeg er nemlig også ligeglad med hvornår hun spiser hvad, jeg kommer ikke noget i hun ikke må spise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Jeg har i hvert fald for få! Hovedsageligt fordi dem jeg har er for små! Mie skal selv have formiddagsmad og frokost med men jeg kommer det i 1 madkasse. Jeg er nemlig også ligeglad med hvornår hun spiser hvad, jeg kommer ikke noget i hun ikke må spise ;) Vores børne have har 2 køleskabe. I den ene skal frokost madkassen være på kontaktpædagogens hylde. I den anden skal formiddagsmaden være over den gule linie og eftermiddagsmad under. Så vi skal have fat i nogle madkasser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2015 Vores børne have har 2 køleskabe. I den ene skal frokost madkassen være på kontaktpædagogens hylde. I den anden skal formiddagsmaden være over den gule linie og eftermiddagsmad under. Så vi skal have fat i nogle madkasser ;) Sikke bøvlet for jer :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Skal man grine eller græde når man står i køkkenet og hører sin 2årige råbe fra stuen: Mig hælder juice. Stille og rolig, mor, ikk' os'? Man ved bare man skal have køkkenrulle med ind i stuen... Han havde nu klaret det meget godt... Det var bare konceptet 'kun til kanten' der var glippet :lol :lol Haha :D W er også super god til at hælde og hælder ikke ved siden af, men stopper ikke når glasset er fyldt :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2015 Så går turen til Givskud zoo i dag! er spændt på hvad Luna siger til det! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2015 Nå ja... så fik vi også prøvet det... Aron har haft besøg af mormor i dag. Da Mormor skal køre og siger farvel, bliver Aron helt vildt ked af det, og siger grædende "Mig med mormor". Vi snakker lidt med ham om at han skal blive hjemme ved mor og far, og mormor skal gå tur med Trold (hendes hund). Aron vil bare med mormor hjem og gå tur med Trold sammen med mormor. Min mor og jeg kigger lidt på hinanden, og bliver så enige om, at der er egentlig ikke noget godt argument for, at Aron ikke kan få lov til at komme med mormor hjem at sove... De kender hinanden godt, Aron er tryg ved mormor, mine planer imorgen hed at lege med Aron og tjekke at alt er købt ind til besøg af Fru-Nielsen og Theo på fredag... Så vi blev enige om at han fik lov. Så jeg satte med ned og havde øjenkontakt med Aron og fortalte ham at så skulle han sove hos mormor, og så ville han først komme hjem til mor og far imorgen - det var han helt ok med. Så nu er Aron sendt med mormor hjem... :o Lidt hastigt pakket taske, sovedyr osv... Sådan :yay store seje dreng!!! Så er der Malene tid imorgen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Øv et putteshow vi stadig kører med Liv. Hun vælter rundt i sengen og er begyndt at kaste sutter og bamser ud af sengen og så bliver hun ked <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Øv et putteshow vi stadig kører med Liv. Hun vælter rundt i sengen og er begyndt at kaste sutter og bamser ud af sengen og så bliver hun ked <_< :kram tænkte på alle jer med daglige puttekampe her til aften da Noah skreg i en halv time inden jeg fik ham til ro. Respekt for at I går igennem der der er værre hver aften :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 W Sover ikke endnu :( jeg troede lige vi slap for 2timers putningerne - det har nemlig taget 1,5 i lidt tid nu, men næ nej, 2 timer nu og stadig vågen W <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 :kram til jer med dårlige potninger. Silke Elia er heldigvis i en god periode. Det er fantastisk nemt, tænk det er kommet dertil! :yay Men til gengæld vågnede hun op for en lille time siden og græd og græd utrøsteligt. Hurra for Night terror. Efter 15-20 minutter stoppede det pludselig igen, som det altid gør, uden nogen forklaring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 3 timers putning... Dog var det min mand i dag, så jeg havde ondt af ham - og I andre :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 :kram tænkte på alle jer med daglige puttekampe her til aften da Noah skreg i en halv time inden jeg fik ham til ro. Respekt for at I går igennem der der er værre hver aften :kram2 Tak. Det gik faktisk hurtigt i dag. "Kun" omkring tre kvarter tog det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 :kram til jer andre der også kæmper med putningen i øjeblikket :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Adam har for første gang nogensinde, sovet en hel nat, uden at hverken far eller jeg har været inde med sut eller andet! :yay det er STORT herhjemme! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Adam har for første gang nogensinde, sovet en hel nat, uden at hverken far eller jeg har været inde med sut eller andet! :yay det er STORT herhjemme!Dét forstår jeg godt! :loveshower Det er stadig stort når det sker herhjemme, selvom vi som regel er nede på en enkelt opvågning, hvor han bare kommer ind til os og sover videre.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 :yay for nattesøvn :yay Freja har nu TO nætter i træk sovet igennem uden behov for sut eller noget som helst og oveni købet sov hun igår til 7.30 og i dag til 8. Det er altså lidt vildt når hun normalt står op kl 6. Igår faldt hun endda i søvn en halv time tidligere end normalt, så hun har virkelig fået sovet i nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites