TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

David har indtil forrige søndag fået vand i sin sutteflaske både til putning og om natten, hvis han vågnede og var tørstig. Så tog jeg beslutningen om en kold tyrker! Første aften og nat var et helvede. Men siden har han været en drøm at putte OG så har han sovet igennem hver nat siden :o Jeg har ikke haft SÅ mange nætter i træk med ordentlig søvn, siden en gang i midten af graviditeten!

Del dette indlæg

Jeg skal hen og besøge Silke Elia' børnehave om lidt. Alene. For at tage billeder af alle "tingene", så vi lige så stille kan begynde at forberede hende på at hun snart skal i børnehave. Håber det er med til at overgange blive lettere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius dagplejer er vist lidt for god af sig her op til afslutning. De har været oppe og handle ind til kage på fredag, men Marius syntes også de skulle bage boller, så det har han fået lov til :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spurgt Marius hvad vi skal lave i ferien og han synes vi skal spise pølser og bage :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er liiidt stolt af min store pige! - vi har været hos et hold venner til aftensmad og da klokken bliver henad 21, hvilket ER over hendes sengetid men ikke plejer at røre hende... kommer hun hen til mig i sofaen hvor jeg sidder og ammer Liff.

"Moar? - jeg er klar til at tage hjem nu. " :O

"Er du træt skat?"

"ja..."

pænt overrasket og stolt af at hun har så meget føling med sit behov for søvn at hun rent faktisk formår at sige til at hun er træt! :biglove

Hun har i øvrigt i dag haft sin sidste dag i dagpleje... :boo tror ikke helt det er gået op for hende, at det er slut med at komme op til Kis, selvom vi har snakket om det... det har, for mig været en dag med meget blandede følelser!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har Marius sagt farvel til sin fantastiske dagplejer :boo Han gik derfra med en taske med navn, kasket med navn, 3 pixi bøger og sæbebobler. Og en mappe med masser af billeder :glad Nu har han ferie i 3 uger og så starter børnehave kapitlet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har Marius sagt farvel til sin fantastiske dagplejer :boo Han gik derfra med en taske med navn, kasket med navn, 3 pixi bøger og sæbebobler. Og en mappe med masser af billeder :glad Nu har han ferie i 3 uger og så starter børnehave kapitlet :)

Sidder helt og får tårer i øjnene. Det er bare så følelsesladet og glæder mig slet ikke til det er os. Sikke nogle dejlige ting han har fået med :biglove Glæder mig selv til at se Silke Elia' Børnemappe.

Del dette indlæg

Annonce ♥

William gir et sommerkram til alle de dejlige tumlinge herinde :kram2

33z39dh.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er han lækker! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne W :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen hører jeg til herinde igen bare med barn nr 2 :o det er så vildt at Liv allerede bliver 1 år. Jeg har ikke smugkigget herinde den her gang så da jeg gik ind i tråden kom jeg ind på første side og så et opslag fra september 2013 der handlede om Ronja :o Det er alligevel noget tid siden og nu bliver hun snart 4 år. Tiden går bare stærkt!

Nå men jeg glæder mig til at komme herind igen og se hvad der sker herinde nu :) vi ses i morgen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen hører jeg til herinde igen bare med barn nr 2 :o det er så vildt at Liv allerede bliver 1 år. Jeg har ikke smugkigget herinde den her gang så da jeg gik ind i tråden kom jeg ind på første side og så et opslag fra september 2013 der handlede om Ronja :o Det er alligevel noget tid siden og nu bliver hun snart 4 år. Tiden går bare stærkt!

Nå men jeg glæder mig til at komme herind igen og se hvad der sker herinde nu :) vi ses i morgen ;)

Jeg glæder mig til at få dig herind! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Luna sendt afsted på ferie hos bedstefar og bedstemor! - skal hente hende igen på onsdag! - er sikker på at hun kommer til at hygge sig helt vildt med køer, katte og traktor! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at få dig herind! :kram2

Tak :Kiss Jeg glæder mig også

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius er forstoppet og har ikke været på porten 2 dage nu. Tog hans temperatur tidligere og det sidder meget yderligere. Han har næsten ikke spist idag og har kastet op :( har lige læst på syge børn man skal kontakte lægen med det samme, hvis de kaster op, men han sover jo nu :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Total 'alt for meget' dag for W :( han er blevet passet af farmor fra 10-16, hvor vi kom derud - der har han hygget, men det fylder alligevel lidt for ham. Vi bliver hos farmor for at spise aftensmad. 16:30 kommer oldemor, oldemor og oldefar og det kunne W slet ikke rumme og græd on off ind til vi skulle spise, og kræver mig konstant. Han blev dog glad da farfar kom hjem :) han spiste næsten ikke (men han sidder også med projektør på, selvom vi siger de skal lade ham være) og han vælger hurtigt at gå ned. Jeg sætter mig med ham i sofaen og spiller iPad.

Da vi skal gå, vil J tage ham på armen til en "farve runde", men der siger jeg altså fra og at J må sige farvel for W.

Og så hjem et kvarter i putning. Så hvem tror i lige nu er helt kuldret i hovedet og ikke kan finde ro?

(Og jeg snupper lige samme problem, når W sover.)

<_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så hører Liv og jeg til herinde :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Liv :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Lucas for første gang nogensinde puttet på sit eget værelse! :o

Pyha det er grænseoverskridende for moren, og jeg er godt nok spændt på natten! :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay tillykke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige så stor og selvstændig Ida var igår, jeg måtte ikke lege med hende eller hjælpe hende.

Lige så stort et hængetræ og hjælpeløs er hun idag.

Men nyder mit hængetræ, ville dog gerne lige have tjekket op på nogle ting idag, men det må vente.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så takker Valdemar og jeg af herinde :balloons Vi ses om et lille års tid med Tullen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der lige orker at være mor til W? Bare indtil enten han eller jeg ikke er total overstimuleret, puh og suk :(

Sommerferie er ikke for altid for os. Selvom vi virkelig tager den med ro, så sker der bare mere end i hverdagen og det henter os nu :boo & :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der lige orker at være mor til W? Bare indtil enten han eller jeg ikke er total overstimuleret, puh og suk :(

Sommerferie er ikke for altid for os. Selvom vi virkelig tager den med ro, så sker der bare mere end i hverdagen og det henter os nu :boo & :boo

Jeg ville gerne tage W en dag hvis det kunne hjælpe :kram Men han vil jo nok bare reagere kraftigt bagefter, hvis han blev passet af en han ikke kender :kram2

Men jeg er sikker på du er den bedste mor for W. Han er jo en skøn fyr :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville gerne tage W en dag hvis det kunne hjælpe :kram Men han vil jo nok bare reagere kraftigt bagefter, hvis han blev passet af en han ikke kender :kram2

Men jeg er sikker på du er den bedste mor for W. Han er jo en skøn fyr :biglove

Tak :kiss men ja, det ville nok kun give bagslag :rolleyes

Nu har diktator mor dikteret rolig dag i morgen, hvor det vildeste bliver at gå en tur på stranden og soppe og sådan. J ville ellers have W med til bauhaus på noget shopping (mænd ;) ), men vi besluttede at det var bedst J kører alene i Ws lur - og så for jeg også lidt ro for J :Blush

Tak :kiss jeg prøver i hvert fald. Det er jo også derfor jeg bliver så hårdt ramt nu i forhold til før W kom til. Jeg sætter jo hans behov først og kører på med energi og smil når han er vågen. (Nogle gange med iPad og figenstang bestikkelse :P )

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.