Besvaret July 3, 2015 Haha, det er præcis ligesom W. Jeg var dybt imponeret over hvor højt han kunne løfte de fødder :lol Ja W er også stripteaser :rolleyes Totale akrobatstrippere! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Har jeres tumlinger aldrig dage hvor de helst vil lege alene ?? Da jeg hentede Ida idag, fortalte vores dp at hun var bekymret for Ida. Ida har hele dagen idag kun ville lege med sig selv, og ikke de andre børn der har været der idag. Det skal siges at ham der er nogenlunde jævnaldrende med Ida, og som hun altid leger med har ferie i den her uge. Så den der er tættest på Ida, blev et år i februar og den sidste af børnene er lige startet og bliver et år her i august. Så i mit hoved ser jeg altså intet galt i at Ida ikke vil lege med de små, udover at der måske kommer lidt problemer herhjemme når lillebror kommer til verden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Noah har vist fået charmeret sig ind hos en af pigerne i vs :kuller I morges da vi kom pegede hun på ham og sagde "min". Da jeg hentede ham løb hun hen til hegnet og vinkede og blev ved med at sige "Hej hej Noah" :biglove Hun er bare den mest charmerende pige. Desværre skal hun over i den nye små-børns gruppe der starter efter ferien :( Men hvor var det bare sødt som hun blev ved at følge efter ham :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Har jeres tumlinger aldrig dage hvor de helst vil lege alene ?? Da jeg hentede Ida idag, fortalte vores dp at hun var bekymret for Ida. Ida har hele dagen idag kun ville lege med sig selv, og ikke de andre børn der har været der idag. Det skal siges at ham der er nogenlunde jævnaldrende med Ida, og som hun altid leger med har ferie i den her uge. Så den der er tættest på Ida, blev et år i februar og den sidste af børnene er lige startet og bliver et år her i august. Så i mit hoved ser jeg altså intet galt i at Ida ikke vil lege med de små, udover at der måske kommer lidt problemer herhjemme når lillebror kommer til verden. Det er da total fjollet :rolleyes - tag det som en positiv ting at hun kan!!! Hvis et barn udelukkende leger alene når de er 3-3,5 SÅ er det bekymrende (ikke alarmerende men der er noget at arbejde på), men at børn leger selv ind imellem er et sundt tegn på selvstændighed! Og under de vilkår i DP så er det da ikke noget at sige til! Hun har vurderet at den bedste at lege med er hende selv! Det er da klogt tænkt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2015 Det er da total fjollet :rolleyes - tag det som en positiv ting at hun kan!!! Hvis et barn udelukkende leger alene når de er 3-3,5 SÅ er det bekymrende (ikke alarmerende men der er noget at arbejde på), men at børn leger selv ind imellem er et sundt tegn på selvstændighed! Og under de vilkår i DP så er det da ikke noget at sige til! Hun har vurderet at den bedste at lege med er hende selv! Det er da klogt tænkt ;) Så er det ikke bare mig, der tænker at hun vurderede at hendes lege var/er for "farlige" for de små, og ser det som noget positivt at hun så vælger at lege selv, fremfor at gøre noget der måske er alt for voldsomt ved de små. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Det er da total fjollet :rolleyes - tag det som en positiv ting at hun kan!!! Hvis et barn udelukkende leger alene når de er 3-3,5 SÅ er det bekymrende (ikke alarmerende men der er noget at arbejde på), men at børn leger selv ind imellem er et sundt tegn på selvstændighed! Og under de vilkår i DP så er det da ikke noget at sige til! Hun har vurderet at den bedste at lege med er hende selv! Det er da klogt tænkt ;) Fuldstændig enig med Maja - så det ville jeg faktisk også tá som noget positivt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Så er de købt navnelapper til Marius og vi mangle lyn at købe en mappe og Marius er klar til børnehaven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Nogle der vil bytte tumling? Logan har ikke bestilt andet, end at skrige hysterisk hele eftermiddagen.. :( Hvorfor? Det ved han kun selv.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 W har lige sovet 1 time i bilen, spændende hvornår han sover i aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Så er de købt navnelapper til Marius og vi mangle lyn at købe en mappe og Marius er klar til børnehaven :) har du købt på navnelapper.dk ?? det har vi nemlig og de er allerede begyndt at falde af tøjet efter 1 vask med dem i... lidt skuffende.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 har du købt på navnelapper.dk ?? det har vi nemlig og de er allerede begyndt at falde af tøjet efter 1 vask med dem i... lidt skuffende.... Ja, trustpilot anmeldelserne var ellers meget gode... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Om små 2 timer, er det den 5. juli, og Camilles 3 års fødselsdag! :loveshower Farvel lille tumling, :bye goddag store prinsesse :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Ja, trustpilot anmeldelserne var ellers meget gode... Har mailet med dem i dag og de sender et nyt parti for de mener den må være gal med limen på dem ellers vil de refundere pengene.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Har mailet med dem i dag og de sender et nyt parti for de mener den må være gal med limen på dem ellers vil de refundere pengene..:super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Hader tænder, hvorfor skal Im have flere :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Efter at have skulet til badebassinet siden i torsdags, fandt W i eftermiddag modet til at lege med vandet og endda hoppe i. Jo jo, de små sejre tæller alle sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Så har vi været til overleveringssamtale og fået rundvisning i børnehaven. Sidste uge i dagpleje... Der er kun 16 børn der går ud her til august, så det er da vist et held vi har fået plads deromme :o Vi mødte 2 af pædagogerne og de virker rigtig søde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Så har vi været til overleveringssamtale og fået rundvisning i børnehaven. Sidste uge i dagpleje... Der er kun 16 børn der går ud her til august, så det er da vist et held vi har fået plads deromme :o Vi mødte 2 af pædagogerne og de virker rigtig søde...Det kommer tæt på lige pludselig. Dejligt I har en god fornemmelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Silke Elia bad selv om at komme i seng kl.18 i dag :O Det er aldrig sket før. Hun sov godt nok ikke godt i dagplejen i dag, men stadig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Efter at have skulet til badebassinet siden i torsdags, fandt W i eftermiddag modet til at lege med vandet og endda hoppe i. Jo jo, de små sejre tæller alle sammen :):yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Det kommer tæt på lige pludselig. Dejligt I har en god fornemmelse :)Jeg er egentlig ikke så tosset med det. Men det er nok mest fordi det er så stort og uoverskueligt i forhold til dagplejen. Og så er de kun 3 til at passe de 3-4 årige og de er altså over 30 dernede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Jeg er egentlig ikke så tosset med det. Men det er nok mest fordi det er så stort og uoverskueligt i forhold til dagplejen. Og så er de kun 3 til at passe de 3-4 årige og de er altså over 30 dernede...Det forstår jeg godt. Tænkte mere at du skrev at pædagogerne virkede søde :)Det var godt nok ikke mange :O der jeg er nu er der 4 voksne til 24 3-4 årige. Men den ene er kun 20 timer dog. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Efter at have skulet til badebassinet siden i torsdags, fandt W i eftermiddag modet til at lege med vandet og endda hoppe i. Jo jo, de små sejre tæller alle sammen :)Han er sej er han.. Ligesom hans mor! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Hold op så har Ediths børnehave en god normering - der er 2 pædagoger og 1 medhjælper til 14 børn :o Den ene pædagog er dog i fællesrummet noget af dagen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 :yay Han er sej er han.. Ligesom hans mor! :kram Tak piger :yay I dag hoppede han i med sine cowboybukser på :rolleyes men han var da flink til at tage skandalerne af først :super (det var dog for koldt til at bade, men han fik lige 2 minutter - sådan i selv initiativets tegn :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites