Besvaret June 24, 2015 Ha ha - Valdemar er også ældre end Noah så kampene er lidt mere sjældne ;) OG de husker dem. Men NOOOOGLE gange skal det lige testes! Så de der daglige kampe er det hele værd, det giver pote at stå fast ;) Sys sq også vi tager de samme kampe igen og igen... måske bare Luna er lidt mere strid? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Sys sq også vi tager de samme kampe igen og igen... måske bare Luna er lidt mere strid? :p Ha ha det kan tænkes. Mie er i hvert fald et nemt barn det er jeg slet ikke i tvivl om (men så får vi nok en der hænger i gardinerne den her gang :rolleyes ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Vi kan nu også have flere kampe med Valdemar ;) Men jeg er klart enig i, at det betaler sig at stå fast :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Uha... Har lige været til opstartssamtale i børnehaven! :o De virker mega søde og gode, og stedet virker dejligt, men uha, min lille bitte dreng bliver stor! :unsure :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Vi har lige været ude st købe ny storebror gave til Marius da han altså virker for lille til det LEGO vi havde købt. Ih jeg glæder mig til han kommer hjem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Jeg har en total trættesur tumling i dag <_< åh hvor er det bare anstrengende nogle gange. Alt er jo en kamp :rolleyes stædige, sure unge! Nu håber jeg virkelig at han gider sove lur i dag, det blev nemlig ikke til noget i går :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Hov! Tak for ordene om suttestop - det er virkelig nærmest ikke sejt, men jeg er simpelthen så glad over at det blev sådan! Og hans elskede Muhlerne, som klart er hans sutteerstatning i tryghed (han stopper dem ikke i munden), kan da ikke skade noget. Jeg tror også de hænger på ham for evigt :lol ej han bruger dem kun til trøst og søvn, så det er fint. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Hov! Tak for ordene om suttestop - det er virkelig nærmest ikke sejt, men jeg er simpelthen så glad over at det blev sådan! Og hans elskede Muhlerne, som klart er hans sutteerstatning i tryghed (han stopper dem ikke i munden), kan da ikke skade noget. Jeg tror også de hænger på ham for evigt :lol ej han bruger dem kun til trøst og søvn, så det er fint. Min fætter (sensitiv) på 11 sover stadig med sin bamse og babydyne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Min fætter (sensitiv) på 11 sover stadig med sin bamse og babydyne :D Er det så nu at jeg skal indrømme at jeg sov med Tarzan Micro (lille bjørne bamse) til J flyttede ind :lol dog med ekstra lang voksen dyne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Er det så nu at jeg skal indrømme at jeg sov med Tarzan Micro (lille bjørne bamse) til J flyttede ind :lol dog med ekstra lang voksen dyne ;)Min ræv ligger stadig i mit natbord :LOL :P Den har dog ikke været i sengen siden jeg var 11 (og stoppede med at sutte på tommeltot! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Tror Silke Elia nyder vi har fri og lader op efter Legoland lørdag (uden lur) og fejring af min bror, der blev student mandag. Sov 19.30-7.45 i går, lur 12-16.10, sov 20-8, puttede i sengen til kl.9, lur 12.30-nu :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2015 Luna har bare haft en total OFF eftermiddag/aften... som endte i et styrt mod hjørnet af sofabordet og gav en ordenlig bule :( bare total grund ked og frustreret med kun få lyspunkter! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Luna har bare haft en total OFF eftermiddag/aften... som endte i et styrt mod hjørnet af sofabordet og gav en ordenlig bule :( bare total grund ked og frustreret med kun få lyspunkter! :boo :kram Håber det går bedre idag :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Jeg smelter altså lidt, når B spørger "Tror du godt, Valdemar må have pølsehorn med i madpakken i børnehaven, hvis jeg nu bager nogen?" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Luna har bare haft en total OFF eftermiddag/aften... som endte i et styrt mod hjørnet af sofabordet og gav en ordenlig bule :( bare total grund ked og frustreret med kun få lyspunkter! :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Silke Elia var til tandlæge (for 3 gang) i dag. Hun nægtede pure at åbne munden! Vi har ellers forberedt, læst bøger og snakket om der både i dagplejen og hjemme. Til sidst åbnede hun munden et splitsekund. Heldigvis var det okay, jeg havde selv talt tænderne hjemme og vi har en god børsterutine. Så skal vi bare af med den sut snart, så hendes efterhånden store suttebid kan regulere sig. Meeeen det må lige vente lidt. Først står bleen for skud i uge 29-30 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 :kram Håber det går bedre idag :kram2 Vi startede stort set ud med gråd igen i dag.. det er MEGET svært at forstå at nu hvor man er frosk igen, så skal sutten altså bo i seng og barnevogn... nøj hun er stædig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Så er der aftalt besøg i kommende børnehave! på mandag kl. 9.15 Skal vi ned og besøge Kruduglerne i Vinding Børnehave... glæder mig til at fortælle det til Luna! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Så er der aftalt besøg i kommende børnehave! på mandag kl. 9.15 Skal vi ned og besøge Kruduglerne i Vinding Børnehave... glæder mig til at fortælle det til Luna! Spændende! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2015 Spændende! :glad Hun lød SÅ sød, hende pædagogen jeg snakkede med! og spurgte uden videre om det var Luna... så hun har tydeligvis styr på kommende børn :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Vi skal godt nok have overtalt ham Marius om at lave stort på potten, for det går så meget nemmere og han skriger ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Noah er begyndt at sove på madras på loftet med de store vuggestuebørn, og det går bare så fint :biglove Så er det helt slut med barnevogn/krybbe. Kan slet ikke forstå min lille mus er blevet så stor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2015 Takker af herinde - nu hvor jeg er mor til en 3 årig fra i morgen. Så det er tid til at rykke videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2015 Takker af herinde - nu hvor jeg er mor til en 3 årig fra i morgen. Så det er tid til at rykke videre :) Wauw Lasse er jo blevet stor dreng - og tillykke med ham i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites