TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Den der fødselsdagsgave i BR - er det umagen værd at hente den?

Det er ikke mange mønter værd! Så ingen stor sorg over ikke at hente dem, men vi har nu fået fin sjov med dem.

1. år valgte W en bold og jeg valgte sæbebobler (jeg er medlem og må også vælge en gave ;) )

2. år valgte W en traktor (lille plastik) og jeg valgte et træpuslespil

Del dette indlæg

Tilbage til timelange putninger.. Jesus! :prik

Det er freaky... Det er præcis det samme her!!! :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

22:44 og NU sover W

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er freaky... Det er præcis det samme her!!! :o

Så lad os vedtage at det er alderen og det går over liiige om lidt! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

22:44 og NU sover W

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lad os vedtage at det er alderen og det går over liiige om lidt! :kram

Den er jeg med på! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu er han vågen og utrøstelig :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu er han vågen og utrøstelig :boo

Åh nej... Jeg håber, at det gik hurtigt over :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej... Jeg håber, at det gik hurtigt over :kram2

Tak :kram2

Han var vågen fra lidt i 2 til ca 4, og så har han sovet siden og sover endnu. Så bedre end katastrofalt, men rimelig skidt alligevel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lucas er begyndt at gå uden ble nogle timer om dagen. Vi startede fredag med 3 timer uden ble, hvor han så havde 3 tis uheld, men han blev ved med at have mod på ikk at få ble på :) Lørdag gik han uden ble 3 timer om formiddagen og nogle timer sidst på eftermiddagen, og det gik bare så godt! :) kun ét uheld hvor han kom til at tisse, men formåede at stoppe, så det var kun underbukserne der blev lidt våde, og så tissede han færdig ude på wc'et :) jeg synes simpelthen han er så sej! Han har længe været fuldstændig bevist om når han gør det ene og det andet, og han tisser tit på wc'et, men men han har ikk været klar til at undvære bleen, og vi ville ikk presse for meget på. Men nu skal det være, og planen er at gøre ham blefri i sommerferien, og det skal han helt sikkert nok blive :)

Min store dreng :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lucas er begyndt at gå uden ble nogle timer om dagen. Vi startede fredag med 3 timer uden ble, hvor han så havde 3 tis uheld, men han blev ved med at have mod på ikk at få ble på :) Lørdag gik han uden ble 3 timer om formiddagen og nogle timer sidst på eftermiddagen, og det gik bare så godt! :) kun ét uheld hvor han kom til at tisse, men formåede at stoppe, så det var kun underbukserne der blev lidt våde, og så tissede han færdig ude på wc'et :) jeg synes simpelthen han er så sej! Han har længe været fuldstændig bevist om når han gør det ene og det andet, og han tisser tit på wc'et, men men han har ikk været klar til at undvære bleen, og vi ville ikk presse for meget på. Men nu skal det være, og planen er at gøre ham blefri i sommerferien, og det skal han helt sikkert nok blive :)

Min store dreng :wub

Hvor er han dygtig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah sover endnu! Ved ikke on det nogensinde er sket før. Måske en enkelt gang...

Vi var hos et par venner i går, der har en dreng et halvt år yngre end Noah, så de tonsede jo rundt og legede hele aftenen. Det må have kostet kræfter ;)

Og så en time senere i seng end normalt og kun to powernaps af et kvarter i går... Kan godt forstå han er træt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte sygdom! :prik

Hader at min dejlige pige skal være så ramt med udslet der gør ondt!

hånd-mund-fod MÅS syge bude det hedde!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi er taget i sommerhus med min mor og Edith så idag er blevet syg med snot og feber :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi er taget i sommerhus med min mor og Edith så idag er blevet syg med snot og feber :prik

Øv go bedring :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv go bedring :kram

Tak og i lige måde :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og feberen er heldigvis væk igen :huh

Men stadig snottet og så meget at hun (og mig og Albert) ikke kommer på besøg hos svigerfar inden hans operation på onsdag, for han må ikke blive forkølet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er han dygtig!

Tak, jeg er altså også ret stolt af ham :) Det er self stadig et stykke vej til at blive blefri, men han er sejere til at gå uden ble end jeg havde regnet med ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring til jer med syge børn :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det anden gang på en uge at jeg skal hive æbleskrald ud af Ws tænder <_< han bliver jo mega sur på mig :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om 6 minutter er Adam og jeg officielt en del af tumlinge-forum :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Om 6 minutter er Adam og jeg officielt en del af tumlinge-forum :yay

Vi glæder os til I kommer over til os :yay Håber han er blevet mere frisk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi glæder os til I kommer over til os :yay Håber han er blevet mere frisk!

Tak søde :kiss han er sgu ikke til at blive klog på. Da feberen startede i går, gav vi ham Panodil stikpille. Absolut ingen effekt og fem timer senere, med 39-39,5 i feber, fik han så flydende Panodil. Knap 30 minutter senere kastede han op og så var han ellers frisk og feberfri. Han blev puttet sent i går aftes i egen seng og vågnede kl. 3 og var varm - jeg tog ikke hans temperatur, men vi vurderede at vi for en sikkerheds skyld gav en ny omgang Panodil. I dag er han feberfri og frisk og spiser og drikker som vanligt - og jeg er bare mega ærgerlig over at han ikke kom i vuggestue og fik holdt fødselsdag og spist frugtspyd :rolleyes så jeg ved sgu ikke om han har været kortvarigt syg eller om feberen måske har været fordi han har haft noget med maven (måske pga kage og bolle fra fødselsdagen?) og det derfor forsvandt da han havde kastet op :chin:

Det korte svar (som om det ikke er for sent) er vist at jeg tror han er frisk, men jeg ved det ikke :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk. Valdemar gik lige med i pulterkammeret og forelskede sig så i vores syngende juletræ. Så nu hører vi julemusik i juni. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk. Valdemar gik lige med i pulterkammeret og forelskede sig så i vores syngende juletræ. Så nu hører vi julemusik i juni. :rolleyes

:D Vi har haft vores syngende hund med nissehue stående hele foråret.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.