Besvaret June 12, 2015 Hvor er det dejligt for jer :-) Ja det er simpelthen fantastisk! Nu er der endelig ro på omkring bhv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2015 For helvede altså jeg er træt af sygdom! Ikke nok med de møg skoldkopper, nu snotter og hoster W og har grødet stemme og her for 5 minutter siden kastede han slim op :(Øv det er bare hårdt når de er ramt af sygdom på sygdom :(God bedring med ham :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2015 Så prøver vi lige en dag uden ble herhjemme. Er spændt på hvordan det kommer til at gå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2015 Tak for kram :kiss han er godt nok skidt og slatten :( Det er mega hårdt for os alle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2015 Så prøver vi lige en dag uden ble herhjemme. Er spændt på hvordan det kommer til at gåSå ville Ida have ble på igen. Hun havde ingen uheld med tis, og kom flot og sagde når hun skulle tisse. Det eneste uheld hun havde var med bonus, og efter det ville hun altså have ble på igen. Så det har hun fået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Hehe. B og jeg var ude i køkkenet, og pludselig tænkte jeg, at Mar egentlig var mistænkeligt stille... Da jeg kommer ind i stuen, siger han stolt "Se mor! Jeg putter kissermærker på!" (Det er Bilka mærker :P Er glad for, at han ikke havde været alene ret længe :P) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Piv :( Har en lille dreng, der er ked og vil have læst flere bøger :( Men jeg er kvæstet, B har ondt i ryggen og søde lille dreng skal altså til at sove! Jeg synes det er en rigtig dum idé at "underholde" ham mere, men jeg kan også godt forstå, at han ikke gider sove, når der er så lyst <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Piv :( Har en lille dreng, der er ked og vil have læst flere bøger :( Men jeg er kvæstet, B har ondt i ryggen og søde lille dreng skal altså til at sove! Jeg synes det er en rigtig dum idé at "underholde" ham mere, men jeg kan også godt forstå, at han ikke gider sove, når der er så lyst <_< :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 :lol Aron har opdaget at man kan trække forhuden tilbage og at det er sjovt at prikke på den når huden er trukket tilbage :lol Han sad og gjorde det i badet og sagde 'se, mor!!! Se' :lol du er dygtig skat :lol Det har Silas også lige opdaget... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Er simpelthen så stolt af Marius. Igår blev han puttet på madras i legestue for første gang og han sov bare selvom der var 3 andre i rummet. Idag blev han puttet på madras ved DP, fik kram og godnat og sov godt og besked på døren ville blive lukket, for hun skulle lige rydde op i køkkenet. Og Marius sagde bare okay og sov. Det havde jeg sq ikke regnet med. Den dreng er ellers så glad for barnevognen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Er simpelthen så stolt af Marius. Igår blev han puttet på madras i legestue for første gang og han sov bare selvom der var 3 andre i rummet. Idag blev han puttet på madras ved DP, fik kram og godnat og sov godt og besked på døren ville blive lukket, for hun skulle lige rydde op i køkkenet. Og Marius sagde bare okay og sov. Det havde jeg sq ikke regnet med. Den dreng er ellers så glad for barnevognen... Godt gået Magnus! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Åh glæderne ved at være mor :D B havde ellers ladet mig sove og stået op med V, og jeg sov bare så gooooodt. MEN så opdagede B og V at der var to harer nede på græsplænen. Og sådan en sensation mente V jo selvfølgelig ikke, at mor måtte gå glip af. Så jeg blev vækket af verdens dejligste - og mest entusiastiske! - lille hoved, der råbte "MOAR MOAR KOM OG SE K'NINENE!!!!!!?" og så måtte jeg jo pænt rejse mig, og give ham ret i, at de var ret søde :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 C har feber på 3.dagen... I dag har hun endda sovet indtil nu (hvilket hun aldrig før har gjort). Men er temperaturen 38.3, som er det laveste siden mandag. Jeg håber virkelig snart hun bliver rask. Hun skulle egentlig på tur med dp i morgen og fredag er der planlagt besøg i hendes børnehave. Lørdag har vi cirkusbilletter og hun har ikke talt om andet den sidste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 C har feber på 3.dagen... I dag har hun endda sovet indtil nu (hvilket hun aldrig før har gjort). Men er temperaturen 38.3, som er det laveste siden mandag. Jeg håber virkelig snart hun bliver rask. Hun skulle egentlig på tur med dp i morgen og fredag er der planlagt besøg i hendes børnehave. Lørdag har vi cirkusbilletter og hun har ikke talt om andet den sidste uge. God bedring. Håber hun snart er frisk igen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 God bedring. Håber hun snart er frisk igen :kram Tak. Det så ellers lyst ud omkring kl.13, hvor hendes temperatur var faldet til 37.8, men nu er den steget til 39.7 igen og hun er faldet i søvn på sofaen :( Nu får hun lige lov at sove 30 minutter, så må vi se om vi kan få lidt i hende og så ellers putte hende til nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Vi har fået en rigtig hyle-dreng herhjemme. ALT hvad vi gør er forkert og HELE hans verden går i stykker.. Stakkels dreng :kram2 Det er ikke nemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Har man også voksetillæg i sutsko? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Har man også voksetillæg i sutsko?Det har Silke Elia ikke rigtigt, for så sidder de ikke ordentlig, synes jeg. Silke Elia har oftest 0,5-0,8 cm ikke mere end 1cm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2015 Endelig en feberfri dag :yay Så kan hun komme ud til farmor i morgen, så mor endelig kan slappe af. Ja mærke denne uge har været hårdt for bækkenet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Øv! Luna er kommet hjem fra DP med feber... pt. 39,5. (38,9 For en time siden) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Den der fødselsdagsgave i BR - er det umagen værd at hente den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Lucas har været glad for den de sidste år.. men mener de har lavet om på det i år hvor der kun er to ting at vælge imellem, men er ikke sikker.... Vi henter den i år også ihvertfald Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Ihh hvor jeg savner min store dreng. Glæder mig til at få ham hjem imorgen forhåbentlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Den der fødselsdagsgave i BR - er det umagen værd at hente den? Første år fik Valdemar en stofbold med bjælde i. Total irrelevant for ham. Andet år fik han en lille bitte traktor som var højt skattet i ca. 2 uger. Man kan vist også få en notesbog eller plast tallerken med Fætter BR på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Tilbage til timelange putninger.. Jesus! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites