Besvaret June 4, 2015 Pt. Er jeg 80-90% alenemor... så en hel dag ekstra, alene med begge børn er altså ikke så kærkommen, som hvis nu Mads også havde fri ;) Nej det er netop det, jeg mener. Sådan ville jeg også have det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2015 Nej det er netop det, jeg mener. Sådan ville jeg også have det :)Tak for anerkendelse :blushNu bliver min dag i morgen heldigvis (endnu engang ) reddet af BK pige® :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2015 Tak for anerkendelse :blush Nu bliver min dag i morgen heldigvis (endnu engang ) reddet af BK pige® :lovebk Og du redder vores! For der kommer håndværkere herhjemme i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2015 Min lille dreng for en stor drøm opfyldt :D han kører lastbil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2015 Årh hvor er han sød og koncentreret Stephie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2015 Årh hvor er han sød og koncentreret Stephie :biglove Tak søde :kiss han var virkelig også piv stolt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Satan og helvede og sgu! Så vågner man midt om natten i Legoland med HØJT skrigende barn, fordi han er trillet ud af sengen! :boo Han sover sødt i igen i armene af far, men tankerne buldrer bare afsted i mit hoved nu: Har han mon slået hovedet? (må han i så fald overhovedet sove?) Har han slået tænderne? Skal vi haste hjem imorgen og til akuttandlæge? Han har helt tydeligt slået overlæben, der blødte lidt, men jeg kunne ikke se noget på tænderne (men fik heller ikke lov at kigge meget) og jeg aner ikke, hvordan han har vendt, da han faldt ud. For fanden altså! :HUUG Min lille dreng! (Og min søvn... :unsure) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Satan og helvede og sgu! Så vågner man midt om natten i Legoland med HØJT skrigende barn, fordi han er trillet ud af sengen! :boo Han sover sødt i igen i armene af far, men tankerne buldrer bare afsted i mit hoved nu: Har han mon slået hovedet? (må han i så fald overhovedet sove?) Har han slået tænderne? Skal vi haste hjem imorgen og til akuttandlæge? Han har helt tydeligt slået overlæben, der blødte lidt, men jeg kunne ikke se noget på tænderne (men fik heller ikke lov at kigge meget) og jeg aner ikke, hvordan han har vendt, da han faldt ud. For fanden altså! :HUUG Min lille dreng! (Og min søvn... :unsure) :kram åh hvor uheldigt! Hvor høj er sengen? Du kan jo altid ringe til vagtlægen hvis du er i tvivl. Men mon ikke bare det primært har været forskrækkelsen? :kram til Mar og mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 :kram åh hvor uheldigt! Hvor høj er sengen? Du kan jo altid ringe til vagtlægen hvis du er i tvivl. Men mon ikke bare det primært har været forskrækkelsen? :kram til Mar og mor. Tak for kram og hurtigt svar :kiss Øh den er vel sådan rimelig standard-højde, tror jeg :unsure Måske egentlig en anelse højere, det er vel sådan hvad der svarer til lidt højere end fra fod til knæ, tror jeg...Hvad kunne jeg evt spørge vagtlægen om? Og vagtlægesystemet i så fald det samme i Billund som i Aalborg? Jeg er vist rundt på gulvet, og måske bare selv forskrækket... :unsure :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Han vågnede i øvrigt ikke af det. Jo, da hans paniske mor insisterede på at lyse ham ind i hovedet og stjæle sutten (:blush) for at tjekke tænder, der åbnede han lige øjnene. Men han sov og havde lukkede øjne, da jeg samlede ham grædende op fra gulvet og gav ham sutten. Han klynkede "av av av av" og hulkede, men uanset hvad der er sket, så gør skrammen på læben jo nok ondt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Kan stadig ikke sove :( Har forsøgt at tage billede af Mar, men der er for mørkt, og jeg fik skideballe af Brian for at risikere at vække Mar, inden jeg fandt blitzen. Kan helt tydeligt mærke, at B synes, jeg er vanvittigt pylret, og det trøster da på en måde lidt. Hormoner, generel "nattepylrethed" og det faktum at jeg aldrig selv har haft alvorligere skade end et let forstuvet håndled, er nok heller ikke min ven i den her situation. Brian har nok også ret i, at han bare har slået sig, og så er det ikke mere... Som B siger, så holdt Mar ret hurtigt op med at græde, og det ville han vel ikke gøre, hvis skaden var slem. Og jeg ved, at skade på læben gerne bare ser mere voldsomt ud end det er (det står der også på vores tandlæges hjemmeside...) Jeg har også været nede og lyse på gulvtæppet ved sengen, men der er ingen blod, så SÅ meget kan det heller ikke have blødt. Og han er hævet på overlæben, så kan nok konstatere, at han ikke er landet "på hjernen" og dermed ihvertfald ikke har fået hjernerystelse. Det er nok ok... Og såvidt jeg kan se, sidder tænderne hvor de skal og det er kun læberne, der har fået skrammer (men sikke et næb min smukke lille dreng har fået :boo). Jeg får B til at tjekke dem grundigt, når vi står op, og så finder jeg lige ud af, om jeg ringer til tandlægevagten, eller om jeg bare ringer til klinikken mandag. Og så må jeg finde mine indre mor-superkrafter frem, så jeg kan være glad og overskudsagtig mor i Legoland, trods bekymringer, hormoner, snart 4 timers manglende søvn, og et bækken, der gør ondt (ikke mindst efter at være fløjet ud af sengen, og løftet mit barn op uden at tænke et mikrosekund på ryg osv...). Jeg tror, jeg kender en lille dreng, der får alt det is og legetøj han peger på imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Og undskyld at jeg mega spammer tråden, men tårerne triller bare og jeg kan slet ikke holde andet ud end at "fortælle nogen" om det :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Og undskyld at jeg mega spammer tråden, men tårerne triller bare og jeg kan slet ikke holde andet ud end at "fortælle nogen" om det :booSøde, de er virkelig nogle seje, robuste unger de små- det er mødrene der er bekymrede og mindre seje :kram2 Jeg ville dæleme også være blevet bange og bekymret, men jeg tror ikke der er sket mere, end Mar har slået læben, måske bidt sig i faldet da han er landet, tænk på hvor vanvittig ondt det gør at bide sig selv i kinden eller tungen :blinkPlanen om at tjekke tænderne når han vågner er god, så får du ro :kram2 Også kan I have endnu en dejlig dag :kiss Også forsøger du lige at sove med 120 km/timen til Mar vågner nu :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Søde, de er virkelig nogle seje, robuste unger de små- det er mødrene der er bekymrede og mindre seje :kram2 Jeg ville dæleme også være blevet bange og bekymret, men jeg tror ikke der er sket mere, end Mar har slået læben, måske bidt sig i faldet da han er landet, tænk på hvor vanvittig ondt det gør at bide sig selv i kinden eller tungen :blink Planen om at tjekke tænderne når han vågner er god, så får du ro :kram2 Også kan I have endnu en dejlig dag :kiss Også forsøger du lige at sove med 120 km/timen til Mar vågner nu :kram2 Tak søde. Jeg ved jo godt, du har ret. :blush Og kan også læse mig frem til at permanente tandskader (ja, så langt flyver tankerne) faktisk er meget sjældne... Og ja, det gør jo mega nas at bide sig i læben... Mht søvn, så må jeg indrømme at jeg vist er ved at opgive :rolleyes Der er lyst, der er fuglekvidder og mit vækkeur ringer om halvanden time... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Og undskyld at jeg mega spammer tråden, men tårerne triller bare og jeg kan slet ikke holde andet ud end at "fortælle nogen" om det :boo :kram2 :kram2 :kram2 Min erfaring med Ws uendeligt mange fald, er at de små børn er usandsynligt robuste! W faldt fra højskolen og tog fra med panden (gisp!) og fik gigant bule og har faktisk her 1 år efter fået et hak ind i knoglen (som han kan takke sin mor for :Blush ). Vi var akut til lægen. Der sagde de at jeg skulle være opmærksom på følgende: første nat - sover han FOR tungt, eller karter han rundt som normalt, i 7 dage efterfølgende skulle vi reagerer på opkast og hvis han blev ukontaktbar. Men som lægen også sagde, det skal man jo altid være opmærksom på. W fik absolut ingen symptomer - på et styrt værre end Valdemars! Han har også slået læben, og er du bommer det blødte og shit hvor det hævede! Og jeg styrtede ud efter is, som han så ikke vil have :rolleyes Men mere end smerter og gråd var det heller ikke. Tænderne har det fint :super Jeg kan mega godt forstå at du er blevet bekymret! men jeg tror også at du skal lytte igennem pylderet til dit seje barn og din mand, og tro på at alt er fint! Og hvis læben stadig er hævet, så stik ham en sodavandsis :) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 :kram2 :kram2 :kram2 Min erfaring med Ws uendeligt mange fald, er at de små børn er usandsynligt robuste! W faldt fra højskolen og tog fra med panden (gisp!) og fik gigant bule og har faktisk her 1 år efter fået et hak ind i knoglen (som han kan takke sin mor for :Blush ). Vi var akut til lægen. Der sagde de at jeg skulle være opmærksom på følgende: første nat - sover han FOR tungt, eller karter han rundt som normalt, i 7 dage efterfølgende skulle vi reagerer på opkast og hvis han blev ukontaktbar. Men som lægen også sagde, det skal man jo altid være opmærksom på. W fik absolut ingen symptomer - på et styrt værre end Valdemars! Han har også slået læben, og er du bommer det blødte og shit hvor det hævede! Og jeg styrtede ud efter is, som han så ikke vil have :rolleyes Men mere end smerter og gråd var det heller ikke. Tænderne har det fint :super Jeg kan mega godt forstå at du er blevet bekymret! men jeg tror også at du skal lytte igennem pylderet til dit seje barn og din mand, og tro på at alt er fint! Og hvis læben stadig er hævet, så stik ham en sodavandsis :) :kram Tusind tak for kram og erfaringer :kiss (og kæmpe kram for erfaringer. :kram For Søren da, man dør jo en lille smule, når sådan noget sker :wacko) Jeg besluttede mig også i nat for, at han trak vejret normalt og moslede, som han plejer og at det måtte være gode tegn. Men godt at få lidt symptomer, om ikke andet, kan det give mig ro, at de (forhåbentlig) IKKE opstår. Han er stadig hævet, men umiddelbart ikke så slemt som i nat (men det kan også være fordi, jeg var mere skrækslagen der, hvem ved), så jeg håber -og tror næsten - på at det bare er læben. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Nu begynder der at være lidt lys, men det er svært at få billede af... Sådan ser han ud nu: Og til sammenligning (og så alligevel ikke, for det er jo en helt anden situation) igår formiddags: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Tusind tak for kram og erfaringer :kiss (og kæmpe kram for erfaringer. :kram For Søren da, man dør jo en lille smule, når sådan noget sker :wacko) Jeg besluttede mig også i nat for, at han trak vejret normalt og moslede, som han plejer og at det måtte være gode tegn. Men godt at få lidt symptomer, om ikke andet, kan det give mig ro, at de (forhåbentlig) IKKE opstår. Han er stadig hævet, men umiddelbart ikke så slemt som i nat (men det kan også være fordi, jeg var mere skrækslagen der, hvem ved), så jeg håber -og tror næsten - på at det bare er læben. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Ja hjertet stopper lige engang! Jeg tudede helt vildt dengang med højstolen, shit jeg var bange! Jeg tror at alt er fint :kiss slaget i sig selv gør jo mega rocker ondt, men hvis min forestilling og Valdemar er korrekt, så går han bare helt amok over at være i Legoland igen i dag, og tænker slet ikke over at han har slået sig :kram2 (Moren tager det altid værre end barnet herhjemme ;) ) At dømme ud fra billedet, synes jeg ikke det virker SÅ slemt. Læben har da en ret pæn farve! Ang skære tænder, kan du ikke stikke sutten ind? Tak, jeg tror/håber, du har ret :kiss Mar fik sutten og jeg fik en halv times blunder inden han vågnede med et "mor, mumle-mumle gør ondt... En tår vand". Mig afsted efter vand, og spurgte så, hvad det var, der gjorde ondt. Det var så vaskeanvisningen i hans nattøj. Det tager jeg som et godt tegn :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Og undskyld at jeg mega spammer tråden, men tårerne triller bare og jeg kan slet ikke holde andet ud end at "fortælle nogen" om det :booJeg kan sagtens forstå dig, men jeg tror bestemt bare det var læben, når han ikk græd mere over det.Da vi var i Tyrkiet i sommer faldt Lucas også ned af sengen, og landede med et ordentligt bump på det hårde klinkegulv, og han græd helt vildt, lige indtil han kom op i sengen til os igen, så puttede han sig ind til mig og sov videre. Resten af natten sov jeg elendigt, fordi jeg var så bange for om han havde slået sig alvorlig eller fået hjernerystelse, men da han vågnede om morgenen var han bare frisk og glad som altid, og jeg tror faktisk ikk han kunne huske at han var faldet ud af sengen om natten. Selvom han landede på så hårdt gulv med et ordentligt brag skete der altså ingenting, så jeg er sikker på Valdemar også er ok :kram2 I må bare spise lidt ekstra is i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Jeg kan sagtens forstå dig, men jeg tror bestemt bare det var læben, når han ikk græd mere over det. Da vi var i Tyrkiet i sommer faldt Lucas også ned af sengen, og landede med et ordentligt bump på det hårde klinkegulv, og han græd helt vildt, lige indtil han kom op i sengen til os igen, så puttede han sig ind til mig og sov videre. Resten af natten sov jeg elendigt, fordi jeg var så bange for om han havde slået sig alvorlig eller fået hjernerystelse, men da han vågnede om morgenen var han bare frisk og glad som altid, og jeg tror faktisk ikk han kunne huske at han var faldet ud af sengen om natten. Selvom han landede på så hårdt gulv med et ordentligt brag skete der altså ingenting, så jeg er sikker på Valdemar også er ok :kram2 I må bare spise lidt ekstra is i dag ;) Tak for kram og erfaringer! Det hjælper at høre om, selvom jeg selvfølgelig er ked af, at I også har haft sådan en dum oplevelse :( Han holdt rimeligt hurtigt op med at græde, og der er trods alt faktisk gulvtæppe her, så det har vel også hjulpet på faldet.Valdemar kan godt huske, han faldt ud, tror jeg, men han virker ikke generet. Han vil gerne have morgenmad. Så jeg er ved at få pulsen ned :) Er dog noget træt :zzz ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Kæmpe :kram2 Mette, sikke en forskrækkelse. Jeg var også blevet mega bekymret, men jeg synes det du fortæller lyder som rigtig gode tegn! - og er du vimmer hvor er han lækker på billederne - også det med læben :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Kæmpe :kram2 Mette, sikke en forskrækkelse. Jeg var også blevet mega bekymret, men jeg synes det du fortæller lyder som rigtig gode tegn! - og er du vimmer hvor er han lækker på billederne - også det med læben :kiss Tak :kiss Jeg synes også det hele der lysere ud her til morgen. Men jeg glæder mig til at vi har fået morgenmad, så jeg kan konstatere, at intet generer ham, og til B (der umiddelbart virker en anelse morgen grumpy :badgirl ) har kigget han godt i munden. :goodluck Og tak :kiss Synes jo også han er dejlig uanset hvad :wub Men kan nu bedst lide billedet, hvor han smiler :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2015 Øv for en forskrækkelse :kram Aron tog kolbøtter ned at vores trappe for nogle måneder siden, og både Ulrik og jeg var bange for om det kunne slå ham ihjel. Han skreg som en stukket gris, men faldt rimelig hurtigt til ro, og vi holdt øje med ham de næste dage - der var intet. Og så tænker jeg at det at Mar skærer tænder faktisk er en god ting :kram det betyder jo nok at han ikke har ondt i tænderne :kram :kram Åh gys! :o :kram Man får dæleme nerverne på prøve som mor!! :D Og ja, det kan da godt være :chin: Det kan man håbe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites