Besvaret May 28, 2015 Nogen der ved om man kan købe movicol junior uden recept? Nu kan jeg ikke holde til at høre på at Marius laver ble mere :boo Det gør så ondt på ham :(Det kan man sagtens få i håndkøb. Recept er kun nødvendig hvis forstoppelse er et vedvarende problem, så kan man nemlig søge tilskud, og hvis det bliver bevilget skal man bruge recept, ellers skal man ikk :)Stakkels Marius. Afsted og få købt det i morgen, og så giv ham et helt brev med det samme, og så fortsæt endelig med det over en periode, og trap langsomt ned når det hele kører som det skal :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Det kan man sagtens få i håndkøb. Recept er kun nødvendig hvis forstoppelse er et vedvarende problem, så kan man nemlig søge tilskud, og hvis det bliver bevilget skal man bruge recept, ellers skal man ikk :) Stakkels Marius. Afsted og få købt det i morgen, og så giv ham et helt brev med det samme, og så fortsæt endelig med det over en periode, og trap langsomt ned når det hele kører som det skal :) :super tak for svar. Køber det imorgen, når jeg er i Viborg alligevel. De er sq så emsige herned på vores apotek. Så håber jeg hurtig det hjælper, for det er skide synd for ham :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 :super tak for svar. Køber det imorgen, når jeg er i Viborg alligevel. De er sq så emsige herned på vores apotek. Så håber jeg hurtig det hjælper, for det er skide synd for ham :(Ja det er bare så synd når de døjer med forstoppelse! :(Lucas har altid døjet meget med det, så lige nu kører vi med 2 breve om dagen, og det bliver vi nok ved med længe endnu. Men det er i hvert fald rart man kan give noget der hjælper, for det er frygteligt at se hvor ondt det gør på dem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Ja det er bare så synd når de døjer med forstoppelse! :( Lucas har altid døjet meget med det, så lige nu kører vi med 2 breve om dagen, og det bliver vi nok ved med længe endnu. Men det er i hvert fald rart man kan give noget der hjælper, for det er frygteligt at se hvor ondt det gør på dem :( Marius har også altid haft træg mave, men han plejer at komme af med uden skrig og gråd. Men pt er det så hårdt at han skriger og det bløder faktisk og lidt. Så nu skal vi have gjort noget ved det. Ellers tror jeg også jeg begynder at græde hver gang han skal lave :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Øv altså :( Luna bed Liff ret så hårdt i fingeren her til aften :boo Jeg har aldrig i mit liv hørt min lille baby så ked af det før... og hun har stadig to røde mærker på roden af sin pegefinger her 4 timer efter :( Jeg tror ikke at Luna gjorde det for at skade Liff, men derimod for at "afprøve" samme metode som Liff jo gør i øjeblikket... nemlig at proppe alt i munden. Luna var meget ked af det i bagefter og hylede næsten lige så højt som Liff. - Jeg tror hun fandt ud af at det ikke var verdens bedste ide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Jaaaa!!! Ws meget sparsomme sprog er endelig ved at være virkelig nyttefuldt! Her under putningen fik han fortalt mig om 2 ting der gjorde ham ked af det. Hvor var det bare vidunderligt at kunne forstå, dermed svare noget brugbart som for ham virkede trøstende :) Jeg håber og tror vi går en periode i møde hvor han endelig kan få lettet sit hjerte for bare lidt af alt det han går og spekulerer over! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Har en dreng der ikke sover endnu :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Jaaaa!!! Ws meget sparsomme sprog er endelig ved at være virkelig nyttefuldt! Her under putningen fik han fortalt mig om 2 ting der gjorde ham ked af det. Hvor var det bare vidunderligt at kunne forstå, dermed svare noget brugbart som for ham virkede trøstende :) Jeg håber og tror vi går en periode i møde hvor han endelig kan få lettet sit hjerte for bare lidt af alt det han går og spekulerer over! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 :kram Det kender jeg godt. Vil dog sige det blive nemmere med alderen. Tak, det trøster mig. I går da jeg hentede hende havde hun grædt i 10 min, altså hun var vågen fra lur til jeg kom. (De ringede så snart hun vågnede!) og hele dagen i går aftes var dårlig. Rigtig dårlig dag i VS i dag og her til aften også. Dog heldigvis nem at putte i dag. Men ser frem til at det bliver nemmere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2015 Maja har sidste dag i DP i morgen. Synes at det er lidt vemodigt, selvom lillesøster overtager hendes plads om et par måneder :bye :blush men samtidig glæder jeg mig også på Maja's vegne, fordi hun bare virker så klar til at komme videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Har afleveret Edith for sidste gang i vuggestue. På mandag er det bh (eller sådan en mellemgruppe i 4 dage og så bh fra d 8/6) og ny institution :boo :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Har afleveret Edith for sidste gang i vuggestue. På mandag er det bh (eller sådan en mellemgruppe i 4 dage og så bh fra d 8/6) og ny institution :boo :yay :ditto Er én kæmpe omgang blandede følelser :boo :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 :ditto Er én kæmpe omgang blandede følelser :boo :wee Oh yes! Vi skal derned til afslutning kl 14.30. Jeg har bagt en slange af boller til gruppen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Oh yes! Vi skal derned til afslutning kl 14.30. Jeg har bagt en slange af boller til gruppen.. Overskudsmor ;) Jeg kunne kun nå at skære ananas og melon ud til dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Overskudsmor ;) Jeg kunne kun nå at skære ananas og melon ud til dem :) Ja, overskudsmor uden overskud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Jeg tror W har smidt sine ører væk :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Jeg tror W har smidt sine ører væk :prik Årh, det er så irriterende, når de har glemt de ører et eller andet sted <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Har fået investeret i Movicol junior, så håber jeg vi kan få styr på Marius mave... Men hvor er det vildt at man kun kan købe 30 poser af gangen. Så mange får vi forhåbentlig ikke brug for... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Har fået investeret i Movicol junior, så håber jeg vi kan få styr på Marius mave... Men hvor er det vildt at man kun kan købe 30 poser af gangen. Så mange får vi forhåbentlig ikke brug for... vi har også brugt movicol til lucas i en lang periode. vi fik dog det råd af lægen at købe det movicol der er til voksne, da det er billigere end det de laver til børn. og fik rådet at starte med et hel brev og så kun give et ½ hvis det var nødvendigt med mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Min søde feberfis. Nu gider vi snart ikke mere sygdom :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Mon movicolen allerede har hjulpet? Det var en ordentlig ble Marius fik lavet her til aften. Han trængte da helt tydelig til blive tømt med den mængde. Men ingen tvivl om at det første gjorde ondt at få ud. Men :yay for bedring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Min søde feberfis. Nu gider vi snart ikke mere sygdom :( Årh :biglove God bedring! Her står den også på knap 40 graders feber, MØB, øjenbetændelse og lidt random snot :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Åhh :wub Luna sagde "jeg ææælger dig" til Liff i dag :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Jaaaa!!! Ws meget sparsomme sprog er endelig ved at være virkelig nyttefuldt! Her under putningen fik han fortalt mig om 2 ting der gjorde ham ked af det. Hvor var det bare vidunderligt at kunne forstå, dermed svare noget brugbart som for ham virkede trøstende :) Jeg håber og tror vi går en periode i møde hvor han endelig kan få lettet sit hjerte for bare lidt af alt det han går og spekulerer over! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 Hvor er dejligt st komme hjem til en glad dreng der giver krammer og diger jeg skal sidde ved siden af ham og han stolt fortæller, at han har tisset på potten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites