TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det hjælper faktisk ret meget :) Håååååber at det kommer til at gå lige så godt med Ingsen og Edith :kiss

Det var godt :kiss og det gør det med stor sandsynlighed!

Del dette indlæg

Har været nede og hente Marius ved en meget skidt dagplejer. Håber ikke hun har nået at smitte ham, men han havde stadig jakke på, så han var lige hevet op fra lur...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pixie er bange for overboens hund, der står og gør og hyler.

Hun bliver ved med at sige "Pixie bange hund" og klynker. Den har hylet i over en time nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Putning: 1 time og 50 minutter and still going. Jeg er grædefærdig, han sov heller ikke middagslur.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Putning: 1 time og 50 minutter and still going. Jeg er grædefærdig, han sov heller ikke middagslur.

Oh gee... Min sprælleunge var vågen og sur i tre stive timer i nat... :klap

Det er dælme godt, at de er så nuttede i øvrigt... :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Håber han fik sovet en god nattesøvn

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror Marius trængte til en god nats søvn for han vågnede først her 8.10.

Er dog lidt nervøs for de prutter han slår, da DP er gået ned med diarré... Håber det forbliver luft...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram! Han sov elendigt! Og indtilvidere har jeg forsøgt middagslurs putning i 1 time nu.

Jeg orker ikke mere :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en dreng der vist bare trængte til en stille og rolig dag hjemme... Jeg kan ikke få ham til at lave andet en bare koble af og se iPad :o Så det har han fået lov til. Det sker så sjældent... Han har dog været på gulvet og lege lidt og en tur i badekar, efter han er blevet studset... Men det er sjældent han frivilligt kravler i seng igen efter vi er stået op...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram! Han sov elendigt! Og indtilvidere har jeg forsøgt middagslurs putning i 1 time nu.

Jeg orker ikke mere :(

:kiss æv for jer begge to. Kan du booke en bedste-dag? Jeg tænker, at du trænger til en lille pause...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss æv for jer begge to. Kan du booke en bedste-dag? Jeg tænker, at du trænger til en lille pause...

Jeg overvejer det kraftigt! Jeg tror jeg trænger til at sove... Heldigvis er det snart weekend og så tror jeg at jeg smider J og W på tur ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer det kraftigt! Jeg tror jeg trænger til at sove... Heldigvis er det snart weekend og så tror jeg at jeg smider J og W på tur ;)

Æv, søde Stephi, får vi dig så ikke at se i zoo? :( helt forståeligt, men jeg ærgrer mig personligt - ville så gerne møde dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv, søde Stephi, får vi dig så ikke at se i zoo? :( helt forståeligt, men jeg ærgrer mig personligt - ville så gerne møde dig :)

Jeg skifter mening hvert minut ;) Så det kan sagtens være. Jeg synes måske bare det ville have været federe at ses hjemme hos nogen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skifter mening hvert minut ;) Så det kan sagtens være. Jeg synes måske bare det ville have været federe at ses hjemme hos nogen...

Det kan måske arrangeres næste gang... Tæller lidt på knapper om man skulle 'komme ud af skabet' og begynde at deltage... :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan måske arrangeres næste gang... Tæller lidt på knapper om man skulle 'komme ud af skabet' og begynde at deltage... :chin:

Det ville være hyggeligt. Jeg gad godt møde dig :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig! Jeg vil rigtig gerne møde jer begge to og springer mentalt fra i mit hovede hele tiden, fordi jeg egentlig synes det er grænseoverskridende sådan at mødes med folk fra nettet :P

Næste gang, når den grænse er væk, vil jeg gerne invitere jer herhjem :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil ogs godt være med på at mødes stille og roligt, hvis jeg må :)

Måske bare på plænen her på Islands brygge til en is, eller booke et bord på en (billig) cafe til en kaffe, så det kan være et "lille" møde og ikke en heldags-udflugt. De første par gange i hvert fald.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig! Jeg vil rigtig gerne møde jer begge to og springer mentalt fra i mit hovede hele tiden, fordi jeg egentlig synes det er grænseoverskridende sådan at mødes med folk fra nettet :P

Næste gang, når den grænse er væk, vil jeg gerne invitere jer herhjem :kram2

Måske bare på plænen her på Islands brygge til en is, eller booke et bord på en (billig) cafe til en kaffe, så det kan være et "lille" møde og ikke en heldags-udflugt. De første par gange i hvert fald.

:) :) :) :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svigerforældre der dukker op kl. 19.30. Hvad er det dog for en tid for en tumling? Han er stadig ikke putteklar, da han er kommet bagud i at koble af...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er pludselig blevet arbejdsløs, så jeg har masser tid til kaffe på plænen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er pludselig blevet arbejdsløs, så jeg har masser tid til kaffe på plænen :)

Det et sgu da 'held' i uheld. Kram og vi ses

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah har bare været i hopla de sidste par dage :loveshower

Han er begyndt at sige "derop" mens han peger og kigger på en med store øjne. Det er bare ikke til at stå for :biglove

Jeg håber at se mange af jer på lørdag - I er ikke de eneste der synes det er lidt mystisk, men det plejer at være rigtig hyggeligt og helt nede på jorden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe. Valdemar har fået nye t shirts med spiderman. Og de skal på - alle sammen. Så nu har han 3 t shirts på og går og nulrer den sidste. Jeg tror, den kommer ovenpå om lidt. Så er man glad for sit nye tøj ;)

(Og alligevel var det far, der fik kæmpe kram og tak for at have købt spegepølse, og ingen kram og tak for spiderman til mor <_<)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe. Valdemar har fået nye t shirts med spiderman. Og de skal på - alle sammen. Så nu har han 3 t shirts på og går og nulrer den sidste. Jeg tror, den kommer ovenpå om lidt. Så er man glad for sit nye tøj ;)

(Og alligevel var det far, der fik kæmpe kram og tak for at have købt spegepølse, og ingen kram og tak for spiderman til mor <_<)

Sådan er Edith også, når hun får nyt tøj ;)

Og lidt :prik for manglende kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius er helt væk i aftenens afsnit af phineas og ferb. Han har hoppet og danset til det og forsøgt at efterligne dem :D

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.