Besvaret April 29, 2015 Logans dp har fri i morgen, og Logan skal i gæstedp. Han kunne ikke komme op til den faste, så han skal over til en ny :( Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg synes om det. Jeg synes han har været mange skift igennem det sidste stykke tid, så jeg overvejer at holde ham hjemme, men hvad ville i? For jeg er 100% på at han vil kede sig herhjemme. Uanset hvad vi gør, for mor er bare kedelig. Åh... ja.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Logans dp har fri i morgen, og Logan skal i gæstedp. Han kunne ikke komme op til den faste, så han skal over til en ny :( Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg synes om det. Jeg synes han har været mange skift igennem det sidste stykke tid, så jeg overvejer at holde ham hjemme, men hvad ville i? For jeg er 100% på at han vil kede sig herhjemme. Uanset hvad vi gør, for mor er bare kedelig. Åh... ja.. :rolleyes Måske lidt sent at sige nu, men jeg ville holde ham hjemme :balloons (hilsen en ægte pylremor, der vil undgå gæstedp for næsten enhver pris, og som ikke synes det er et særlig stort problem, hvis et barn har én kedelig dag :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Logans dp har fri i morgen, og Logan skal i gæstedp. Han kunne ikke komme op til den faste, så han skal over til en ny :( Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg synes om det. Jeg synes han har været mange skift igennem det sidste stykke tid, så jeg overvejer at holde ham hjemme, men hvad ville i? For jeg er 100% på at han vil kede sig herhjemme. Uanset hvad vi gør, for mor er bare kedelig. Åh... ja.. :rolleyes Hvis det var mig, ville jeg beholde Lucas hjemme. Men han er også særligt sensitiv, og har svært ved ændringer og nye steder og mennesker han ikk kender, så jeg ville ikk sende ham et fremmed sted hen. Men hvis Logan er god til at tilpasse sig, og ikk plejer at reagere på det, så synes jeg godt du kan sende ham afsted :)Du skal gøre hvad du føler er rigtigt - hvis du tænker det er bedre for ham at komme afsted end at være hjemme, så send ham afsted, evt giv ham en kort dag, hvis du synes han trænger til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Jeg ville klart holde hjemme, men jeg hopper altså heller ikke på at små børn skulle kede sig af at få en ekstra dag med en forældre. Sorry! Edit: PS så kan i jo bage hveder og måske snydesmage efter hans lur i eftermiddag :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Tak for svar :kiss jeg holder ham hjemme og så hygger vi med en handletur og måske lidt bagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Tak for svar :kiss jeg holder ham hjemme og så hygger vi med en handletur og måske lidt bagen ;) Det lyder skønt :kram2 Håber I får en rigtig god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Øv jeg håber virkelig ikke W skal til at være syg :( Han vågnede til normaltid men lå en time (!!) og puttede i mine arme, siden har han spist fin morgenmadsmængde, men ellers græder han nemt, putter sig over det hele og virker liiiiidt lun i det. Vi dovner i dag (skulle ellers have været på tur :( ), ser Thomas tog og skal hygge med hveder i eftermiddag og så håber jeg at det var det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Øv jeg håber virkelig ikke W skal til at være syg :( Han vågnede til normaltid men lå en time (!!) og puttede i mine arme, siden har han spist fin morgenmadsmængde, men ellers græder han nemt, putter sig over det hele og virker liiiiidt lun i det. Vi dovner i dag (skulle ellers have været på tur :( ), ser Thomas tog og skal hygge med hveder i eftermiddag og så håber jeg at det var det! Håber han klarer sig udenom! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Håber han klarer sig udenom! Tak søde :kram2 det var vidst bare det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Tak søde :kram2 det var vidst bare det! Dejligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Så har vi sagt farvel til Mies DP :( Det var vist lidt hårdt for hende! 3 stk der sendes i børnehave på en gang! Heldigvis er det ikke helt farvel til de andre 2 for Mie. Albert skal hun nok se og så aftalte jeg lige med tille og den anden mor at vi skal lave lege aftaler for dem alle 3. Det hjalp lige på morhjertet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Så har vi sagt farvel til Mies DP :( Det var vist lidt hårdt for hende! 3 stk der sendes i børnehave på en gang! Heldigvis er det ikke helt farvel til de andre 2 for Mie. Albert skal hun nok se og så aftalte jeg lige med tille og den anden mor at vi skal lave lege aftaler for dem alle 3. Det hjalp lige på morhjertet! :kram :kram Men hvor lyder det bare godt med legeaftaler! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Skøre unge! Jeg fortæller Valdemar, at I aften er det bare mig og ham, og spørger ham, hvad han har lyst til at lave. "Klip negle på mine fusser" :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 For pokker han minder om sin far. Han snorker lige så meget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 For pokker han minder om sin far. Han snorker lige så meget... :lol men det er HELT sikkert mere kært ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Lille febermus med 40 i feber selvom hun fik en Panodil for 2 timer siden :( Hun blev tjekket af lægevagten i morges og det er ikke bakterielt og der er ikke noget at høre på lungerne, så der er ikke så meget andet at gøre end at holde ud. Forudser endnu en lang nat uden meget søvn. Heldigvis er begge sæt bedsteforældre her (selvom det også er træls at vores sommerhus tur skal bruges på sygdom) så vi er flere om at passe hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 :lol men det er HELT sikkert mere kært ;) Klart mere charmerende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 Lille febermus med 40 i feber selvom hun fik en Panodil for 2 timer siden :( Hun blev tjekket af lægevagten i morges og det er ikke bakterielt og der er ikke noget at høre på lungerne, så der er ikke så meget andet at gøre end at holde ud. Forudser endnu en lang nat uden meget søvn. Heldigvis er begge sæt bedsteforældre her (selvom det også er træls at vores sommerhus tur skal bruges på sygdom) så vi er flere om at passe hende På en halv time steg hendes temperatur til 40,6 så nu er vi på vej til lægevagten igen :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 På en halv time steg hendes temperatur til 40,6 så nu er vi på vej til lægevagten igen :booØv :( God bedring med Freja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2015 På en halv time steg hendes temperatur til 40,6 så nu er vi på vej til lægevagten igen :booGid bedring med hende :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Lille febermus med 40 i feber selvom hun fik en Panodil for 2 timer siden :( Hun blev tjekket af lægevagten i morges og det er ikke bakterielt og der er ikke noget at høre på lungerne, så der er ikke så meget andet at gøre end at holde ud. Forudser endnu en lang nat uden meget søvn. Heldigvis er begge sæt bedsteforældre her (selvom det også er træls at vores sommerhus tur skal bruges på sygdom) så vi er flere om at passe hende Go bedring med hende Nina! Håber at i har fået lidt søvn i nat? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 God bedring med Freja! Håber hun har det bedre her til morgen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Kender I det, når man har sovet af h til om natten, og bare gerne vil have 5 minutter for sig selv på toilettet, og der så sidder en meget morgenfrisk tumling på den anden side af døren? Mooooar? Mor, hvor er du? Dér var du! Jeg fandt dig! Tisser du mor? Jeg kan ikke se dig! Kommer du ud nu? Jeg har lavet puha... :rolleyes :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Ida sover endnu. Det var åbenbart meget hårdt for Ida at være til konfirmation igår. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 Kender I det, når man har sovet af h til om natten, og bare gerne vil have 5 minutter for sig selv på toilettet, og der så sidder en meget morgenfrisk tumling på den anden side af døren? Mooooar? Mor, hvor er du? Dér var du! Jeg fandt dig! Tisser du mor? Jeg kan ikke se dig! Kommer du ud nu? Jeg har lavet puha... :rolleyes :biglove Haha ... Ja prikken over i'et er så lige at han har lavet puha! Jeg kender det alt for godt... Hvordan skal det ik gå med to morgenfriske børn, når dem tid kommer hva Mette?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites