TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det kan du lige tro Sara! Hehe

Ja er de ik fine?

Ja hvis jeg ikke allerede havde købt, så var det absolut en mulighed! ;)

hvor har du købt det henne?

Del dette indlæg

:lol :lol

Arons nye vane er at lyne sin jakke ned hele tiden og forsøge at tage den af :lol Det er altså for koldt om morgenen til at gå uden jakke!

Jeg savner også Ws anorak med lynlås i ryggen, meeeeen den var jo ikke smart til at lære at klare sig selv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Freja har været på sin første cykeltur bag på mors cykel og hun elskede det :glad

Hun grinede i hvert fald hele vejen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Marius puttet i sin nye seng. Der var nu først planlagt til torsdag, men han ville så gerne. Og han er jo nem at rykke igen.... Bliver spændende :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvis jeg ikke allerede havde købt, så var det absolut en mulighed! ;)

hvor har du købt det henne?

Det er købt på nettet på noget der hedder spartoo.dk - der gik lige omkring en uge, men det er så fordi de har fået det hjem fra Italien tror jeg... ( det giver meget go mening, når det er primigi)

Men grunden til at jeg faldt over lige denne denne side, var pga gratis fragt og retur, hvis ikke det passede. Plus at der var 20 %!

Og hvis nogen sku være i tvivl så ELSKER jeg primigi!!!! Gode bløde, holdbare, pæne og ikke sindssygt dyre sko/støvler...!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv :kram Det er så hårdt når det er galt med de ører...

Det er nemlig strengt! Og jeg fik ret - det ene øre har snasket med betændelse hele weekenden, så jeg ringer til ørelægen i morgen tidlig. Tak gud for dræn!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er købt på nettet på noget der hedder spartoo.dk - der gik lige omkring en uge, men det er så fordi de har fået det hjem fra Italien tror jeg... ( det giver meget go mening, når det er primigi)

Men grunden til at jeg faldt over lige denne denne side, var pga gratis fragt og retur, hvis ikke det passede. Plus at der var 20 %!

Og hvis nogen sku være i tvivl så ELSKER jeg primigi!!!! Gode bløde, holdbare, pæne og ikke sindssygt dyre sko/støvler...!

Jeg elskede også primigi til Livas smalle fødder ❤ de laver så fine sko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia var så god til tjek hos ørelægen. Drænene sidder som de skal, så de skal først tjekkes igen om et halvt år. Og Silke Elia valgte selvfølgelig en lyserød ballon ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

7mm voksetillæg i gummistøvle (foden har lige taget et kæmpe ryk), vil i sige det er passende, eller skørt som i at jeg ender med at skulle købe nye om 14 dage?

Edit: næste mulighed er 15 mm

Del dette indlæg

Annonce ♥

7mm voksetillæg i gummistøvle (foden har lige taget et kæmpe ryk), vil i sige det er passende, eller skørt som i at jeg ender med at skulle købe nye om 14 dage?

Jeg ville nok vælge 15mm og så putte en sål i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehhh! Er så træt af min datters konstante vredesudbrud. Der er ingenting når far er hjemme, men Nøj hvor er hun krævende!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol :lol :lol

Aron har en lyserød løbecykel som er for stor og med fladt bagdæk og en blå løbecykel som passer ham med luft i dækkene... Hvad vælger Aron at prøve efter flere ugers motivationsarbejde?

40jqs1u.jpg

:lol :lol

Lyserød ER bare en flot farve :lol Det synes Valdemar også :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh stakkels lille Mie :( hun har ondt i ørerne, det tog lidt tid før vi opfattede hvorfor hun pludselig brød ud i gråd flere gange med et "AAAAV :boo :boo :boo " så vi fik proppet lidt panodil i hende og ringede til lægevagten der heldigvis var helt sikker på at det er pga hendes forkølelse (også min mavefornemmelse) og bad os give fuld dosis panodil for det ER smertefuldt! Så hun fik lige lidt mere panodil og har ikke grædt i 30 min nu og spiser lidt.

Hun har 3 dage tilbage i DP så er SÅ ked af ikke kunne sende hende derned. Men feber eller ej, ondt i ørerne er IKKE sjovt at være afsted med!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde valgt 7 mm :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh stakkels lille Mie :( hun har ondt i ørerne, det tog lidt tid før vi opfattede hvorfor hun pludselig brød ud i gråd flere gange med et "AAAAV :boo :boo :boo " så vi fik proppet lidt panodil i hende og ringede til lægevagten der heldigvis var helt sikker på at det er pga hendes forkølelse (også min mavefornemmelse) og bad os give fuld dosis panodil for det ER smertefuldt! Så hun fik lige lidt mere panodil og har ikke grædt i 30 min nu og spiser lidt.

Hun har 3 dage tilbage i DP så er SÅ ked af ikke kunne sende hende derned. Men feber eller ej, ondt i ørerne er IKKE sjovt at være afsted med!

Stakkels Mie. God bedring med hende :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels Mie. God bedring med hende :kram

Tak panodil hjælper heldigvis så hun er så småt ved at være Mie igen. Men ØJ det var hårdt at hun var SÅ ked.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sofahygge med Ida som "læser" bog for mor og lillebror

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh øv altså! God bedring med hende :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe tak for svar SaraLK og Louisevibe, i var ikke helt enige ;)

Jeg valgte 7, som måske endda er 8 da jeg fik målt efter igen (igen igen). Jeg tør ikke købe dem for store, de skal bruges nu og det er hans allerførste par, så han skal også gå godt i dem.

Har i andre nogle temperaturregler for gummistøvler. Jeg mindes at det er pokkers koldt at rende rundt med...

Er en uldsok alligevel for varm, hvis der er lad os sige 10 grader?

:lol gummistøvle newbie :P

Edit: jeg har købt disse:

14dmxr5.jpg de er da meget fine

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe tak for svar SaraLK og Louisevibe, i var ikke helt enige ;)

Jeg valgte 7, som måske endda er 8 da jeg fik målt efter igen (igen igen). Jeg tør ikke købe dem for store, de skal bruges nu og det er hans allerførste par, så han skal også gå godt i dem.

Har i andre nogle temperaturregler for gummistøvler. Jeg mindes at det er pokkers koldt at rende rundt med...

Er en uldsok alligevel for varm, hvis der er lad os sige 10 grader?

:lol gummistøvle newbie :P

Edit: jeg har købt disse:

14dmxr5.jpg de er da meget fine

Min erfaring er bare at Silke Elia ikke kan gå ordentlig i gummistøvler, hvis der er mere end 1cm :)

De ser fine ud. Jeg bruger selv pompom. De sidder bare som skabt til Silke Elia, selvom de er noget dyrere.

Silke Elia har uldsål til. Men bruger den faktisk mest om efteråret i overgangen til vinterstøvler. Har ikke brugt sålen her i foråret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min erfaring er bare at Silke Elia ikke kan gå ordentlig i gummistøvler, hvis der er mere end 1cm :)

De ser fine ud. Jeg bruger selv pompom. De sidder bare som skabt til Silke Elia, selvom de er noget dyrere.

Silke Elia har uldsål til. Men bruger den faktisk mest om efteråret i overgangen til vinterstøvler. Har ikke brugt sålen her i foråret.

Jeg kiggede også på pompom for de er fine og faktisk billigere end disse (jeg gav 250kr), men jeg har hørt at pompom er smal-normal og W har normal-bred fod (hvis ikke bare bred). Disse har jeg jo ikke prøvet på ham endnu, men de 3 par kavat vi har været igennem har siddet perfekt.

Men jeg er ikke bleg for at sende retur. De skal ligesom virke ordentligt.

Og tak, så prøver vi uden noget først. Pyllermor var bare bange for kolde tær :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kiggede også på pompom for de er fine og faktisk billigere end disse (jeg gav 250kr), men jeg har hørt at pompom er smal-normal og W har normal-bred fod (hvis ikke bare bred). Disse har jeg jo ikke prøvet på ham endnu, men de 3 par kavat vi har været igennem har siddet perfekt.

Men jeg er ikke bleg for at sende retur. De skal ligesom virke ordentligt.

Og tak, så prøver vi uden noget først. Pyllermor var bare bange for kolde tær :blush

Ja de er mere smalle, end de er brede :)

Haha.. Men Silke Elia er heller ikke ude i timevis med den på. Vi har helst sko på, men til regnvejr, store vandpytter og vandleg er de nu bedst. Men forsøg dig frem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh øv altså! God bedring med hende :kram

Tak :kiss hun pjattede ved sengetid så panodil hjælper! Håber vi klarer natten!

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med Mie, Majs :kram :kram :kram

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kiss hun pjattede ved sengetid så panodil hjælper! Håber vi klarer natten!

Håber I har haft en god nat :goodluck

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.