Besvaret February 28, 2015 Nå ja, men hellere mus end rotter.Præcis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Puha! Sikke meget sygdom man kan læse om herinde i den her tråd :( Stakkels børn (og forældre!!) :kram til jer alle sammen, og god bedring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 God bedring til alle syge børn! Det er så pisse hårdt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Noah får så mange nye lyde pt. :yay Hov, Hej, den der og vov vov er stadig favoritter, men når vi sidder med Knop-puslespillet med Jungledyr kan han både sige som en løve, elefant abe og zebra. Mor er stolt! Og nå ja, så fylder han 1,5 år i dag (eller næsten... Om 2 dage, men den 30. Februar eksisterer jo ikke...). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Nu ringet vi. Har skiftet den 3. Tørre ble idag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Nu ringet vi. Har skiftet den 3. Tørre ble idag :(Jeg ville også ringe! God bedring med ham :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Argh! Edith har fået nogle knopper, der ligner skoldkopper, men det har hun jo haft!! Er der andre ting der kan ligne skoldkopper - tænker måske noget nældefeber eller lign., da det er en kendt bivirkning på det antibiotika hun får <_< Hmm ved nærmere "undersøgelse" er det måske hånd, fod og mund syge. Har nogle af jeres unger haft det? Hun har kun haft en blærer på læben vi har kunne se, en eller to på håndryggen og 6-7 stykker på numsen, men ingen på fødderne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Jeg ville også ringe! God bedring med ham :kiss :ditto :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Nå det fik vi ikke meget ud af, men har fået at vide hvordan vi tjekker for dehydrering... Bare han drikker en lille tår en gang imellem er lægen tilfreds... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Nu ringet vi. Har skiftet den 3. Tørre ble idag :( Puha Anita! Det kan jeg godt forstå!! Ej hvor er jeg ked af det og nervøs på dine vegne... Godt at i ringer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Nå det fik vi ikke meget ud af, men har fået at vide hvordan vi tjekker for dehydrering... Bare han drikker en lille tår en gang imellem er lægen tilfreds...:kram2 vi har været der tusind gange selv - det er så hårdt. Håber at natten medfører noget bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Nå jeg skal åbenbart være solidarisk :puke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Hmm ved nærmere "undersøgelse" er det måske hånd, fod og mund syge. Har nogle af jeres unger haft det? Hun har kun haft en blærer på læben vi har kunne se, en eller to på håndryggen og 6-7 stykker på numsen, men ingen på fødderne. Elliot havde hånd, fod og mund syge.. Eller - det går jeg ud fra, for der var et opslag i vuggestuen om at flere børn havde det. Han havde kun blærer om munden og et par stykker på hænderne. Ingen på hverken fødder eller numsen. Og så havde han feber. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Elliot havde hånd, fod og mund syge.. Eller - det går jeg ud fra, for der var et opslag i vuggestuen om at flere børn havde det. Han havde kun blærer om munden og et par stykker på hænderne. Ingen på hverken fødder eller numsen. Og så havde han feber. Ok. Jeg tror, altså at det er det hun har <_< Edith har jo også blærebetændelse, så hun har også haft feber pga det :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Ok. Jeg tror, altså at det er det hun har <_< Edith har jo også blærebetændelse, så hun har også haft feber pga det :unsure Du kan trøste dig med, at de højst sandsynligt kun får det én gang :kram2 Sikke en omgang med blærebetændelse oveni. Elliot var frisk igen efter 2-3 dage.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Du kan trøste dig med, at de højst sandsynligt kun får det én gang :kram2 Sikke en omgang med blærebetændelse oveni. Elliot var frisk igen efter 2-3 dage.. Ja, hun har været sølle siden i søndags med svingende feber og ingen appetit.. Ej, hun har været ret frisk, glad og feberfri siden torsdag og fik de første blærer fredag morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2015 Ok. Jeg tror, altså at det er det hun har <_< Edith har jo også blærebetændelse, så hun har også haft feber pga det :unsure C havde på hænder og 1 på foden og muligvis inden i munden, men hun var faktisk ikke rigtig syg af det...der er en i hendes VS der lige har haft skoldkopper for 2. Gang- det kan åbenbart ske omend det er sjældent. God bedring- hun er da hårdt ramt med sygdom sidste uge og nu det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 C havde på hænder og 1 på foden og muligvis inden i munden, men hun var faktisk ikke rigtig syg af det...der er en i hendes VS der lige har haft skoldkopper for 2. Gang- det kan åbenbart ske omend det er sjældent. God bedring- hun er da hårdt ramt med sygdom sidste uge og nu det :( Jeg snakkede med min "hus læge" og han siger, at man kun som immunsvækket kan få skoldkopper to gange. Ellers har det ikke været skoldkopper den ene af gangene :unsure Men altså jeg ved det ikke.. E har ikke fået flere, så tror i hvert fald ikke det er skoldkopper,, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Marius er heldigvis ikke varm idag. Han har sovet fra 20.30 ca til 8.10 med 2 opvågninger hvor han ikke mente han skulle sove, men der gik max 20 min før han sov. Han har ikke mange kræfter efter denne omgang og kan ikke rigtig styre sine ben :( Så nu håber jeg vi kan få lidt mad i ham, så han kan komme ordentlig til hægterne igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Pixie har feber og kaster op. Vi alle render og hoster og har gjort det i længere tid. Hader at hun bliver syg, netop fordi hun ikke kan fortælle hvor det gør ondt . Små børn og opkast er ikke sjovt. Heldigvis tager hun det meget bedre end Freja gjorde i samme alder. Så vi putter med lidt Bamse på tv. Hurra for bamses julerejse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Marius er heldigvis ikke varm idag. Han har sovet fra 20.30 ca til 8.10 med 2 opvågninger hvor han ikke mente han skulle sove, men der gik max 20 min før han sov. Han har ikke mange kræfter efter denne omgang og kan ikke rigtig styre sine ben :( Så nu håber jeg vi kan få lidt mad i ham, så han kan komme ordentlig til hægterne igen...God bedring med ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Åh hvor er der mange syge tumlinger for tiden... Min vurdering af Marius i morges var helt forkert. Han er slet ikke frisk og efter at have hængt 2 timer på sin far i sofaen med iPaden, har han bedt om at komme i barnevognen. Han har hverken fået vådt eller tørt :( vi vil så gerne have noget sukkerholdig væske på ham, men han begynder bare at græde når vi kommer med noget... Har også forsøgt at lave havregrød, men der græd han allerede da han hørte hvad der foregik i køkkenet. Åh hvor vil jeg gerne have noget energi på ham. Han er så slap og ked efterhånden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Åh hvor er der mange syge tumlinger for tiden... Min vurdering af Marius i morges var helt forkert. Han er slet ikke frisk og efter at have hængt 2 timer på sin far i sofaen med iPaden, har han bedt om at komme i barnevognen. Han har hverken fået vådt eller tørt :( vi vil så gerne have noget sukkerholdig væske på ham, men han begynder bare at græde når vi kommer med noget... Har også forsøgt at lave havregrød, men der græd han allerede da han hørte hvad der foregik i køkkenet. Åh hvor vil jeg gerne have noget energi på ham. Han er så slap og ked efterhånden... Hvad med lidt banan? Eller yoghurt? Edith ville gerne drikke kakomælk, som det eneste, sidst hun ikke havde appetit, så vi købte nogle af de der små brikkakao fra Mathilde og så fik hun trods alt lidt.. Rigtig god bedring med ham :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Hvad med lidt banan? Eller yoghurt? Edith ville gerne drikke kakomælk, som det eneste, sidst hun ikke havde appetit, så vi købte nogle af de der små brikkakao fra Mathilde og så fik hun trods alt lidt.. Rigtig god bedring med ham :kram2 Vi har prøvet Faxe kondi, cola, kakao, æblejuice, Sun cola, saftevand, mælk men han vælger drikkedunken med vand hvis han vælger noget en gang imellem. Og det er der dælme ikke meget energi i.Vi har yoghurt men græder så snart vi bare nævner det. Vi springer så snart han beder om noget, men han har som regel fortrudt når det når ind til ham... Og mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2015 Kan han selv sige om der er noget han har lyst til, uanset hvor usundt? I så fald ville jeg føje ham... Han har jo brug for noget energi, og så ville jeg uden tvivl tilbyde ham alt han har lyst til. Måske hvis der er noget han vil have bare lidt af, så lade det stå i nærheden af ham så han kan nippe til det. Chips, cola, saftevand, vingummibukser - whatever. Vingummibukser :lol God bedring til Marius :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites