Besvaret January 25, 2015 Hmm 37,9, det er jo lige grænsen til feber. Og det løber lidt ud af højre øre og han er mega forkølet. Måske vi skal til at tage stilling til hvad vi gør imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Logan tog 3 skridt i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Edith var snottet, svingende feber og sløj fra tirsdag aften og frem til torsdag aften, så feberfri fredag, lørdag og i dag, men får så pludselig 39,5 her til aften og træt og pylret :huh Kan ikke finde ud af om det bare er tænderne eller hvad.. Nu må S en tur til læge med hende i morgen og få taget infektionstal <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Logan tog 3 skridt i dag :yay Yay! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Tager lige en dag med to børn hjemme i morgen :o Lægen får et kald fea morgenen af, nu vil jeg simpelthen ha Luna tjekket. Hun har været forkølet i ovet 2,5 mdr nu. Hoster helt åndssvagt og snorker værre end en fuld sømand! jeg kan simpelthen ikke tro at det "bare" er en virus. Lunas DP, havde for sjov, kigget hende i halsen forleden, fordi hun tygger sin mad i vildt lang tid, inden hun synker + der er noget mad hun har svært ved at få ned, og der opdagede hun at hendes halsåbning (altså hullet) er ret lille :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Tager lige en dag med to børn hjemme i morgen :o Lægen får et kald fea morgenen af, nu vil jeg simpelthen ha Luna tjekket. Hun har været forkølet i ovet 2,5 mdr nu. Hoster helt åndssvagt og snorker værre end en fuld sømand! jeg kan simpelthen ikke tro at det "bare" er en virus. Lunas DP, havde for sjov, kigget hende i halsen forleden, fordi hun tygger sin mad i vildt lang tid, inden hun synker + der er noget mad hun har svært ved at få ned, og der opdagede hun at hendes halsåbning (altså hullet) er ret lille :unsure Har hun fået tjekket hendes polypper? Giver de ikke sådanne symptomer? Eller måske jeg husker forkert. I hvert fald forstår jeg godt du vil have hende tjekket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Har hun fået tjekket hendes polypper? Giver de ikke sådanne symptomer? Eller måske jeg husker forkert. I hvert fald forstår jeg godt du vil have hende tjekket :) Jeg tænker også polypper... især efter min "samtale" med Ditte, som fortalte om Lærkes symptomer... Og måske store/hævede mandler, siden halsen er sp snæver? Nu må vi se hva lægen siger.... krydser for at komme ind til alle andre end, Dorte Risager! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2015 Jeg tænker også polypper... især efter min "samtale" med Ditte, som fortalte om Lærkes symptomer... Og måske store/hævede mandler, siden halsen er sp snæver? Nu må vi se hva lægen siger.... krydser for at komme ind til alle andre end, Dorte Risager! Dorthe Risager... Har du lægehus i Tarm? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Dorthe Risager... Har du lægehus i Tarm? Ja.... kan ikke tåle den dame! :D hun giver mig knopper og myrekryb! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Og så har Luna feber! :prik Tjuhej, hvor det går! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Elsker sidste udsalgsdag. Fik en Ej Sikke Lej dragt til 321 kr :yay sat ned fra 900. Håber bare han passer en 92 til næste år. Ellers må den kunne sælges videre uden tab til den pris ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Clara kastede op i nat - Ikke meget - Mere skete der ikke - Ikke andet end hoste/opkast lyde - Hoste og opkast lyde fortsatte i morges og hun skyndte sig og går på toilettet med hoved i, men intet kom op. det gjorde hun flere gange - Den sidste gang hun gjorde det, kom der heller ikke noget, men kort tid efter hun kom ud i køkkenet igen, kastede hun op - Så vi tager lige en syg/hyggedag i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Ja.... kan ikke tåle den dame! :D hun giver mig knopper og myrekryb!Haha, jeg synes også hun er mærkelig :D hun snakker altid utrooooligt nedladende til en, synes jeg.Irene er dog meget værre! Hun burde slet ikke være læge, efter min mening. Hold op, hvor har hun altså fejlbehandlet mange mennesker! Og hun var min svogers læge. Hun mente at han bare havde lidt problemer med ryggen, og sendte ham til fys. I et halvt år blev hun ved med at påstå at det bare var rygproblemer. Da han så til sidst var så skidt tilpas at han kontaktede vagtlægen, viste det sig at det var lymfekræft, og han døde 7 måneder efter.. Men Irene havde da heeeelt ret, det var bare rygproblemer! Og da jeg blev lam i ansigtet kom jeg ind til hende, og hun grinede af mig. Hun undskyldte det med at det så så sjovt ud, at jeg kun smilte med den ene side af ansigtet.. Så uprofessionelt!!! Jeg plejer at bruge Jesper, og han er også pigernes læge :) synes han er en helt fantastisk læge! Empatisk, professionel og oprigtigt interesseret i folks velbefindende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Haha, jeg synes også hun er mærkelig :D hun snakker altid utrooooligt nedladende til en, synes jeg. Irene er dog meget værre! Hun burde slet ikke være læge, efter min mening. Hold op, hvor har hun altså fejlbehandlet mange mennesker! Og hun var min svogers læge. Hun mente at han bare havde lidt problemer med ryggen, og sendte ham til fys. I et halvt år blev hun ved med at påstå at det bare var rygproblemer. Da han så til sidst var så skidt tilpas at han kontaktede vagtlægen, viste det sig at det var lymfekræft, og han døde 7 måneder efter.. Men Irene havde da heeeelt ret, det var bare rygproblemer! Og da jeg blev lam i ansigtet kom jeg ind til hende, og hun grinede af mig. Hun undskyldte det med at det så så sjovt ud, at jeg kun smilte med den ene side af ansigtet.. Så uprofessionelt!!! Jeg plejer at bruge Jesper, og han er også pigernes læge :) synes han er en helt fantastisk læge! Empatisk, professionel og oprigtigt interesseret i folks velbefindende :) Det er altså så skræmmende en læge kan være sådan og fejl diagnotisere så forkert. :( vi får jo aldrig Kasper igen.... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Det var billigt :o hvor? Boozt.dk (com?) i går. 4 for 3 på udsalgsvarer og så 15% rabat oveni. Men jo mere jeg puttede i kurven, jo mere rabat gik der på hver ting, så aner ikke hvordan prisen kom helt derned, men jeg brokker mig ikke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Haha, jeg synes også hun er mærkelig :D hun snakker altid utrooooligt nedladende til en, synes jeg. Irene er dog meget værre! Hun burde slet ikke være læge, efter min mening. Hold op, hvor har hun altså fejlbehandlet mange mennesker! Og hun var min svogers læge. Hun mente at han bare havde lidt problemer med ryggen, og sendte ham til fys. I et halvt år blev hun ved med at påstå at det bare var rygproblemer. Da han så til sidst var så skidt tilpas at han kontaktede vagtlægen, viste det sig at det var lymfekræft, og han døde 7 måneder efter.. Men Irene havde da heeeelt ret, det var bare rygproblemer! Og da jeg blev lam i ansigtet kom jeg ind til hende, og hun grinede af mig. Hun undskyldte det med at det så så sjovt ud, at jeg kun smilte med den ene side af ansigtet.. Så uprofessionelt!!! Jeg plejer at bruge Jesper, og han er også pigernes læge :) synes han er en helt fantastisk læge! Empatisk, professionel og oprigtigt interesseret i folks velbefindende :) Vi har Bo Pedersen, efter Urban er stoppet og er vildt glad for ham. Vi kom ind til Flemming i dag og han er da bare også vildt rar! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Luna har Halsbetændelse! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Luna har Halsbetændelse! :( God bedring til hende :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 God bedring til hende :kram Tak :kiss Vi kører reserverne i dag, efter en møgnat... og så er Luna forståeligt nok ked og pyldret og Liff er MAX velcrobaby i dag... ihh hvor vi hygger :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Vi har Bo Pedersen, efter Urban er stoppet og er vildt glad for ham. Vi kom ind til Flemming i dag og han er da bare også vildt rar! Ja han er rar... Lige indtil han begynder at kalde dig for skat, lille mus osv og vil kramme og holde om dig :P han var min læge tidligere, og han er en god læge.. Men jeg følte mig lidt omklamret af ham til sidst :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2015 Ja han er rar... Lige indtil han begynder at kalde dig for skat, lille mus osv og vil kramme og holde om dig :P han var min læge tidligere, og han er en god læge.. Men jeg følte mig lidt omklamret af ham til sidst :P Han kaldte også Luna for "musen" ;) Så længe det ikke er mig, han kalder niget, så er det ok for mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2015 Jeg havde givet Theodor valget, om han ville have pizza eller nuggets (som i pizza fra pizzeria og nuggets fra McD). A er på øvelse og jeg er heeeelt færdig. Drengen vælger nugge og fritter, som han selv siger det. Men da vi så skal ud at køre efter det, smelter han bare heeelt sammen. Han fatter selvfølgelig ikke, at det er nødvendigt for at han kan få nugge. Jeg magter det bare ikke.. Jeg har heldigvis verdens bedste mor - hun bringer ud :biglove Og Theodor er glad igen.. Måske det er Theodor, der skal putte mig i aften. :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2015 Hvis der er 8 mm tilbage af voksetillæg i en støvle, er det så nok til det bliver forår? Eller ville i købe støvler et nr større? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2015 Jeg havde givet Theodor valget, om han ville have pizza eller nuggets (som i pizza fra pizzeria og nuggets fra McD). A er på øvelse og jeg er heeeelt færdig. Drengen vælger nugge og fritter, som han selv siger det. Men da vi så skal ud at køre efter det, smelter han bare heeelt sammen. Han fatter selvfølgelig ikke, at det er nødvendigt for at han kan få nugge. Jeg magter det bare ikke.. Jeg har heldigvis verdens bedste mor - hun bringer ud :biglove Og Theodor er glad igen.. Måske det er Theodor, der skal putte mig i aften. :p Pixie kan også smelte helt sammen over små ting:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2015 Logan tog 3 skridt i dag :yaySådan Logan! :yay Luna har Halsbetændelse! :(God bedring! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites