Besvaret January 2, 2015 Åh Simon har sprunget lur over i dag. Det er super oven på en nat hvor han først ikke ville sove og så vågnede tusind gange.. Og nu er han så heller ikke interesseret i aftensmad... Dagen er nu gået ok, har været alene med alle 3 drenge og har haft besøg af sp og mine bedste forældre til julegave byt. Så der er sket meget i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Nå nu sover han så helt uden problemer eller brok. Og han fik også lige spist lidt rugbrød inden sengetid så vi håber på en god nat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Ida er først lige vågnet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Sikke en dårlig nat... Clara mente at nu er det morgen kl 23 - Manden tog hende og fik hende til at sove... Troede vi for pludselig kort efter kom hun op af trapperne. Hun fik lov til at sove hos os. Jeg faldt i søvn lang tid efter, for jeg kunne ikke falde i søvn... Ca kl 03,00 i nat vågnede jeg ved at hun vågnede og vil rejse sig op... Tilfældigvis mærkede jeg hendes ble og synes at den er våd. Selv vores lagen blev våd, så hun havde tisset igennem, så jeg skiftede hende ble og vi gik i stuen for at sove og det skal jeg aldrig gøre, for nu har jeg hovedpine og dårlig ryg og jeg er træt... Og vi har en legeaftale med Zias veninde senere i dag, godt at manden tager Zia til dans så jeg kan få bugt med trætheden, min ryg og hovedpinen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Ida er først lige vågnet. Mie sov også til 8.45 i dag! Igår var den 8.15 total dårligt timet! Hun er vågner 7-7.30 HELE ferien men NU! 2 dage før hverdagen starter kl 7 så er rytmen ændret :prik nå men positivt set så er JEG nogenlunde udhvilet!!! Men jeg GLÆDER mig til mandag hvor jeg kan sove længe! Jeg kan nemlig ikke rigtig sove når jeg kan høre Mie om morgenen når hun står op med Anders og så kan det lige så godt være mig der står op så en af os er frisk. Om aftenen kan jeg ikke sove, så total søvn stress over det, en lur gør det være så nu glæder jeg mig bare til at sove rigtig længe mandag!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Så fik vi købt den næste autostol til Marius på udsalg. Han sad så fin i den, så slog vi til og han trænger til en ny i den ene bil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Så fik vi købt den næste autostol til Marius på udsalg. Han sad så fin i den, så slog vi til og han trænger til en ny i den ene bil... Hvilken en har I købt? Vi er også igang med at kigge. Olivia er jo inden længe for stor til baby stolen, så vi har kig på dem der går fra 9 mdr til 12 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Hvilken en har I købt? Vi er også igang med at kigge. Olivia er jo inden længe for stor til baby stolen, så vi har kig på dem der går fra 9 mdr til 12 år.Det er en cybex men fra 15 kg. Den hedder noget med x2... Hun mente han er stor nok til den og han sad helt perfekt i den. Og med isofix, sad stolen HELT fast og kunne slet ikke rykke sig. Og så kan den skubbes i ryggen så den passer bagsædet helt perfekt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Uh det endte med at være en dyr dag. Fandt en autostol mere med 46% rabat. Så vi blev enige om at købe den til ekstra bilen i stedet for en brugt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Uh det endte med at være en dyr dag. Fandt en autostol mere med 46% rabat. Så vi blev enige om at købe den til ekstra bilen i stedet for en brugt... Skønt med god rabat! Vi havde også en dyr dag. Købte nyt termotøj, regntøj, to par sko og tøj til Noah, men næsten alt sammen til halv pris :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Så havde vi vores første bæ-i-badekaret oplevelse!!! Mie ville ikke op så jeg tænkte hun lige fik 2 min mere mens jeg tjekkede facebook. Så sagde Mie "hov Mie gjort det" og så kiggede jeg og så var hendes fingre på vej ind i bæen! Min reaktion var bare overhovedet ikke hensigtsmæssig, reagere total instinktivt og sagde "Nej Nej" hvilket selvf. Resulterede i et "vræælllll". Jeg fik hende ud af badekaret og hun ville bare op, men hun skulle jo skylles og hun ville bare ikke ind i brusekabinen og badekaret fyldte bare det hele! Så jeg måtte fiske alt legetøjet op af bæ vandet og hælde det meste vand ud mens Anders trøstede Mie, så måtte jeg holde Mie inde i brusekabinen mens hun skreg og Anders skyllede hende, hun stoppede heldigvis med at græde da hun fandt ud af at bruseren ikke var så slem. Åh ha endnu et nederlag i pottetræningen :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Zia havde en legeaftale med sin veninde J, mens legede Clara med J´s lillesøster N - Det så så sødt ud da Clara og N legede sammen... Det var så godt at de kan lege sammen socialt. N er lige blevet 2 år i november måned, så de kommer til at følges ad som deres storesøstre gjorde i den alder. Det var så godt at se... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Hader det her putte helvede vi har. De sidste 2 til 3 mdr har været et helvede uden lige. Vi har aldrig voksentid længere, for hun gider bare ikke sove. Vi har siddet ved hende i op til 3 timer. Vi har lagt med hende, Vi har prøvet alt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Grrr... Jeg bliver ret gnaven, når junior står op klokken 5... Ikke så meget fordi jeg så skal op, men fordi han jo sød har sovet alt for lidt, og derfor er ret pirrelig i løbet af dagen - det virker bare så dumt at insistere på at stå op, når man stadig er træt... <_< Min søster plejer altid at mene, at jeg "bare" skal nægte at stå op med ham før 6, men det kan ikke rigtig nytte... Han ligger ikke bare og brokker sig lidt - han hyler taget ned om ørerne på hele familien, hvis ikke han kommer op... Hrmpf... :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Grrr... Jeg bliver ret gnaven, når junior står op klokken 5... Ikke så meget fordi jeg så skal op, men fordi han jo sød har sovet alt for lidt, og derfor er ret pirrelig i løbet af dagen - det virker bare så dumt at insistere på at stå op, når man stadig er træt... <_< Min søster plejer altid at mene, at jeg "bare" skal nægte at stå op med ham før 6, men det kan ikke rigtig nytte... Han ligger ikke bare og brokker sig lidt - han hyler taget ned om ørerne på hele familien, hvis ikke han kommer op... Hrmpf... :p Tjah det er så nemt at give råd til andre folks børn der passer til ens egne børn :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Er spændt på imorgen hvor vi skal til at tidligere op igen. Igen idag sov Ida nemlig længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Clara har hjulpet sin far med at støvsuge eller hun holdte den da han skulle samle noget op - Dygtig pige:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Er spændt på imorgen hvor vi skal til at tidligere op igen. Igen idag sov Ida nemlig længe. :ditto Vi har sovet til kl. 9.00 idag. Det bliver spændende i aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Ork.. Elliot er bare skide sur idag. Jeg gider næsten ikke lave noget sjovt med ham, for hver gang den aktivitet så ligesom er slut, så går han fuldstændig bananas.. :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Ork.. Elliot er bare skide sur idag. Jeg gider næsten ikke lave noget sjovt med ham, for hver gang den aktivitet så ligesom er slut, så går han fuldstændig bananas.. :gal Lyder helt som Noah. Jeg tror N keder sig nu hvor han har holdt fri i to uger. Der sker bare ikke så meget herhjemme som i Vs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Marius springer lur over for første gang... Det bliver spændende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Jeg tror snart at der snart skal ned i sovetid da det er svært at få hende i seng til tiden... Nu vil jeg prøve at få hende til at sove en time - Hun plejer at tage 1½ time... Så må vi se om det hjælper.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Cassandra har haft så godt af juleferie I Danmark :) Det vælter ud med nye ord og sætninger, hvilket vi nyder :) Hun er nu holdt helt op med at sove lur, ihvertfald hjemme. Vi skulle bruge 2-2½ time på, at få hende til at sove om aftenen, uden lur 15 min og hun virker ikke til at mangle luren I løbet af dagen. Så må vi se hvordan og hvorledes når hun skal I vuggestuen igen på onsdag. Cassandra har haft en dejlig ferie og har sådan nydt at være sammen med familien og vores venner. Hun har klaret både juleaften og nytårsaften rigtig godt og nød det bare :) Vi er nu kommet hjem igen, og er på vej op til overfladen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Hader det her putte helvede vi har. De sidste 2 til 3 mdr har været et helvede uden lige. Vi har aldrig voksentid længere, for hun gider bare ikke sove. Vi har siddet ved hende i op til 3 timer. Vi har lagt med hende, Vi har prøvet alt. :kram2 føler med dig, det er bare så hårdt! Og det på trods af at vi har aldrig været oppe på 3 timer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Marius springer lur over for første gang... Det bliver spændende... Hænger han stadig sammen? Charlie har lavet samme nummer i dag, det er anden gang på en uge nu.... Men mon ikke det stopper når han kommer tilbage til en lidt travlere hverdag.... Han virker nu ikke mærket af trætheden egentlig.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites