Besvaret December 31, 2014 Ida er helt på det med fyrværkeri, jo højere brag jo bedre i følge hende. Men hun gar selvfølgelig også hendes traktorhøreværn på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Mie tog også fyrværkeri meget pænt!!! Men hun havde også høreværn på. Hun var ikke lykkelig for det ude men det var helt ok og på min arm så var det faktisk slet ikke slemt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Logan er vist inkarneret jyde. Fyrværkeri? Nah... det sq lig'meget... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Marius tog fyrværkeriet så flot. Vi gik en lille tur efter mad og han gik bare og snakkede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Marius tog fyrværkeriet så flot. Vi gik en lille tur efter mad og han gik bare og snakkede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Lasse var heller ikke med på det med fyrværkeri. Han gik glad ud med sin far ved 20 tiden, men så snart den første fløj til himmels og sagde bang, så stak han indenfor og mor sku med! Ikke tale om at stå derude. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Vi puttede Noah kl 19 helt som normalt. Første gang vi hørte noget til ham var kl 1, hvor han bare lige skulle have en sut. Han vågnede 7.15, men faldt i søvn igen og vågnede først da vi gik ind på hans værelse kl 10! Så længe har han aldrig sovet før. Mere eksemplarisk tumling skal man vist lede længe efter :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Lise klarede fyrværkeriet super flot! Hun turde endda gå ud på gangen foran huset helt alene og kaste med knaldperler på fliserne og se på fyrværkeri! :respekt Så kom hun bare selv ind, når det blev for koldt, og vi kunne lige holde øje med hende gennem køkkenvinduet. Indenfor hver gang der lød et brag, så løb hun rundt og råbte at vi skulle komme og se, og pegede ud af vinduerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Jeg har opsagt theas dagplejeplads :yay ih hvor er jeg glad for, at vi endelig kan få det hele til at gå op, så jeg kan hjemmepasse vores piger :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Mit vidunderbarn, 22 måneder.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Jeg har opsagt theas dagplejeplads :yay ih hvor er jeg glad for, at vi endelig kan få det hele til at gå op, så jeg kan hjemmepasse vores piger :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Mit vidunderbarn, 22 måneder.. :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Jeg har opsagt theas dagplejeplads :yay ih hvor er jeg glad for, at vi endelig kan få det hele til at gå op, så jeg kan hjemmepasse vores piger :yay Fantastisk! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Mit vidunderbarn, 22 måneder.. :biglove Dygtig dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Cassandra tog nytårsaften rigtig flot :) Hun elskede fyrværkeriet og sagde wow til det hele, maden var også et hit og hun legede godt, så alt I alt en god aften. Hun kom først I seng ved 1.30-2 tiden og vi vækkede hende idag kl. 11.30, så hun kan komme I ok tid I seng I aften, da vi skal tidligt op imorgen og sætte kursen hjemover. Hun har klaret dagen idag I strålende humør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Mie ser King kong med mig - som i SER hele filmen! Råber "løb" - "pas på" - "Anne abe redder diiiiiiiig" og "åh nej" og har konstateret at de er venner men aben er lidt sur nogen gange :D Det er utroligt hun kan! Men det passer mor fint for hun er træt og hun ELSKER King kong :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Simon græder og vil ikke i seng fordi han er bange for fyrværkeri. Stakkels mus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Luna hold bare en stor fest i går! ;) havde dækket bord imens hun sov, og da hun opdagede al pynten, udbrød hun "Waauw" med jule (nytårs)lys i øjnene... Fyrværkeri er bare fedt, men hun har så også været med ude, 4 aftner i træk og skyde lidt af (børneskyts ) iført flyverdragt, elefanthue, høreværn og "solebriller" :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Det trækker tænder ud at ligge Clara i aften, har nu brugt 2 timer eller mere på at få hende til at sove... Hver gang jeg tror at nu er hun væk og jeg forlader rummet så vågner hun og græder og vil ikke sove mere... Nu prøver manden at få hende til at sove... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 David er også ret glad for at tælle, og har efterhånden gjort det længe :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Idiot!!! Nytårsaften er overstået - det nye år ER fejret, på alle måder: OGSÅ med krudtet.Og så beslutter du dig for, at de resterende raketter, kanonslag, heksehyl og hvad det end måtte være, skal fyres af EFTER mine børn er puttet. Du har haft en HEL DAG til at skille dig af med resterne af din eneste manddom, og så vælger du at gøre det NU....Nu kan du så ikke vide at mine puttenutter-unger blev puttet ved 19.00 tiden, men det har for fanden da heller ikke været mørkt siden 17.00 tiden *ruller kraftigt med øjnene* - Nu sidder jeg så her, med en dreng som havde klaret nytårsaften SÅ flot, men nu bare græder og ryster af skræk, hver gang han hører et bang - tak idiot! Tusind fucking mange tak!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Idiot!!! Nytårsaften er overstået - det nye år ER fejret, på alle måder: OGSÅ med krudtet.Og så beslutter du dig for, at de resterende raketter, kanonslag, heksehyl og hvad det end måtte være, skal fyres af EFTER mine børn er puttet. Du har haft en HEL DAG til at skille dig af med resterne af din eneste manddom, og så vælger du at gøre det NU....Nu kan du så ikke vide at mine puttenutter-unger blev puttet ved 19.00 tiden, men det har for fanden da heller ikke været mørkt siden 17.00 tiden *ruller kraftigt med øjnene* - Nu sidder jeg så her, med en dreng som havde klaret nytårsaften SÅ flot, men nu bare græder og ryster af skræk, hver gang han hører et bang - tak idiot! Tusind fucking mange tak!!! :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Idiot!!! Nytårsaften er overstået - det nye år ER fejret, på alle måder: OGSÅ med krudtet.Og så beslutter du dig for, at de resterende raketter, kanonslag, heksehyl og hvad det end måtte være, skal fyres af EFTER mine børn er puttet. Du har haft en HEL DAG til at skille dig af med resterne af din eneste manddom, og så vælger du at gøre det NU....Nu kan du så ikke vide at mine puttenutter-unger blev puttet ved 19.00 tiden, men det har for fanden da heller ikke været mørkt siden 17.00 tiden *ruller kraftigt med øjnene* - Nu sidder jeg så her, med en dreng som havde klaret nytårsaften SÅ flot, men nu bare græder og ryster af skræk, hver gang han hører et bang - tak idiot! Tusind fucking mange tak!!! Åh, hvor træls! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Tak piger... Han fandt ro efter 1½ time :( I dag sidder jeg med alverdens følelser i mig. Om 3 dage hører Logan officielt til herinde, og mit hoved kan slet ikke forstå det :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2015 Awwww, William er begyndt at sige William: "Biiiiam" :kuller det lyder SÅ kært! Og så synger han (på Drala sangen) "Biiiam biiiiam, bi, bi, bi, hey!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites