Besvaret November 7, 2014 Mon ikke i skal forbi lægen igen? Ja det bliver vi nød til, hun vågnede op i dag med røde plamager overalt i ansigtet :( der er lige få steder hvor hendes hud stadig er normal, men det udvikler sig meget aggressivt :( Men jeg dummede mig, da jeg ringede til vores egen læge istedet for sygehuset. Det skulle jeg ikke have gjort, for nu vil de have at vi er derned klokken 12 og skal sidde i venteværelset og vente på at lægen har tid til at se hende. Og vi kan da ikke slæbe hende med ind i et rum hvor der opholder sig spædbørn og svage ældre!!! Tænk hvis det smitter! Faktisk ligner det mere og mere helvedesild :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Ballademager fra morgenstunden. Men hvor jeg elsker den dreng selvom han ved hvilke knapper han ska trykke på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Ja det bliver vi nød til, hun vågnede op i dag med røde plamager overalt i ansigtet :( der er lige få steder hvor hendes hud stadig er normal, men det udvikler sig meget aggressivt :( Men jeg dummede mig, da jeg ringede til vores egen læge istedet for sygehuset. Det skulle jeg ikke have gjort, for nu vil de have at vi er derned klokken 12 og skal sidde i venteværelset og vente på at lægen har tid til at se hende. Og vi kan da ikke slæbe hende med ind i et rum hvor der opholder sig spædbørn og svage ældre!!! Tænk hvis det smitter! Faktisk ligner det mere og mere helvedesild :unsure I må sætte jer i tilpas afstand fra andre... og håbe på at der ikke er propfyldt! :kram2 håber de kan fortælle jer hvad det er, og i kan få noget for det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Anna har haft nældefeber. Det så lidt ala sådan der ud - det var grumt! God bedring til hende i hvert fald! Jeg tror ikke det er nældefeber, der plejer udslættet ikke at være så skrig-rødt og så vist jeg husker plejer det at komme næsten på en gang, og ikke udvikle sig over flere dage. Det slår også teorien om virus udslæt til jorden.. Men jeg prøver lige at spørge lægen om det kan være nældefeber! Det kan jo heldigvis behandles, så jeg håber næsten at det er det! Og tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Jeg tror ikke det er nældefeber, der plejer udslættet ikke at være så skrig-rødt og så vist jeg husker plejer det at komme næsten på en gang, og ikke udvikle sig over flere dage. Det slår også teorien om virus udslæt til jorden.. Men jeg prøver lige at spørge lægen om det kan være nældefeber! Det kan jo heldigvis behandles, så jeg håber næsten at det er det! Og tak :kram2 Hvordan går det med hende? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Hvor er det hyggeligt at sidde og se Aladdin sammen med Ida. Hun er helt væk i den film. Og mor her er selv gået lidt i barndommen igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 :o hvor har jeg dog en stor datter.. Efter hun er kommet ud af barnevognen ifb. Middagslur, så sover hun naturligvis lur i sin seng. Der er hun selv faldet i søvn. Om aftenen har vi været hos hende, fordi hun har brug for trygheden og virker lidt mørkeræd, så det tilgodeser vi, også tager det den tid det tager- det kender vi jo alle ;) Men de sidste dage er hun om aftenen begyndt at sige, at hun vil sove selv :O Hun er dog trukket i land når vi er nået dertil, men i aften blev manden sendt ud- og vi har intet hørt siden :Blink Jeg har lige haft hovedet inde hos hende, skulle være sikker på, at hun er okay :rolleyes Hun snorkbobler- Gadvide om det bliver sådan fremover :unsure Er så stolt af hende :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Ja det ser ret voldsomt ud, jeg fik også et chok da jeg så hende i morges :unsure Det er blevet værre efter hun er blevet puttet.. Var lige inde og tage hendes temperatur for lidt siden, og nu har hun også røde plamager på øjenbrynene og i panden og begge hendes ører er røde og hævede :( og hun har virkelig ondt, hun gnider sig hele tiden på kinderne og ørerne og siger av av :( Kunne se i en anden tråd, at I var på vej på sygehuset, håber de finder ud af, hvad det er :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Hvor er det hyggeligt at sidde og se Aladdin sammen med Ida. Hun er helt væk i den film. Og mor her er selv gået lidt i barndommen igen.:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Jeg er lige gået i seng, William ligger på min plads og fylder = jeg ligger i fodenden af dobbeltsengen på tværs. Livet som mor er ikke altid som man troede det ville være :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Hvordan går det med hende? Kunne se i en anden tråd, at I var på vej på sygehuset, håber de finder ud af, hvad det er :kram2Tak fordi i har tænkt på os :kram2T har mæslinger, i en mildere udgave.. Stakkels lille pus, hun er dækket af store røde plamager på hele kroppen og i det meste af ansigtet, og hun har så forfærdeligt ondt :( og vi skal regne med at det bliver endnu værre, før det bliver bedre! Det udvikler sig med rasende fart, så når hun vågner i morgen er hun sikkert helt rød og hævet overalt :( Jeg gik op og ned af gangene med et stor-skrigende barn i 6(!!!) timer! Seriøst, der er intet akut over børneAKUTmodtagelsen i Herning! Efter 4 timer blev vi kaldt ind i et undersøgelsesrum, hvor vi så ventede på en læge i 50 minutter, før vi blev smidt ud derfra igen :O Ej, jeg kunn skrive en hel roman om, hvor dårligt vi(og alle de andre forældre og børn!) blev behandlet i dag.. De får helt sikkert en klage ind af døren fra mig en af dagene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Tak fordi i har tænkt på os :kram2 Thea har mæslinger, i en mildere udgave.. Stakkels lille pus, hun er dækket af store røde plamager på hele kroppen og i det meste af ansigtet, og hun har så forfærdeligt ondt :( og vi skal regne med at det bliver endnu værre, før det bliver bedre! Det udvikler sig med rasende fart, så når hun vågner i morgen er hun sikkert helt rød og hævet overalt :( Jeg gik op og ned af gangene med et stor-skrigende barn i 6(!!!) timer! Seriøst, der er intet akut over børneAKUTmodtagelsen i Herning! Efter 4 timer blev vi kaldt ind i et undersøgelsesrum, hvor vi så ventede på en læge i 50 minutter, før vi blev smidt ud derfra igen :O Ej, jeg kunn skrive en hel roman om, hvor dårligt vi(og alle de andre forældre og børn!) blev behandlet i dag.. De får helt sikkert en klage ind af døren fra mig en af dagene. Ej puha, stakkels Thea :( god bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 :o hvor har jeg dog en stor datter.. Efter hun er kommet ud af barnevognen ifb. Middagslur, så sover hun naturligvis lur i sin seng. Der er hun selv faldet i søvn. Om aftenen har vi været hos hende, fordi hun har brug for trygheden og virker lidt mørkeræd, så det tilgodeser vi, også tager det den tid det tager- det kender vi jo alle ;) Men de sidste dage er hun om aftenen begyndt at sige, at hun vil sove selv :O Hun er dog trukket i land når vi er nået dertil, men i aften blev manden sendt ud- og vi har intet hørt siden :Blink Jeg har lige haft hovedet inde hos hende, skulle være sikker på, at hun er okay :rolleyes Hun snorkbobler- Gadvide om det bliver sådan fremover :unsure Er så stolt af hende :kuller Seje Melisa :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Storm har sovet igennem TO nætter i træk! I går til 5.40 og i dag til kl.6.00.. :loveshower Håber det er den nye stil.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Clara synes lige at hun skulle op og ikke vil sove mere kl 06,00 og hun kom endda lidt senere i seng - det har hun gjort de sidste par weekender men i hver dagene vil hun ikke op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Tumling der står op kl 5... Hvornår begynder de at sove læge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Jeg er altså ret imponeret over Aron... Han er begyndt at ville tegne hele tiden, og han gør det med en farveblyant med 100 % rigtig greb :o det synes jeg altså er flot, at en 20 mdr har korrekt blyantsgreb!!! Han gør det med både venstre og højre hånd, hvilket jo er helt almindeligt at de ikke har valgt hånd endnu. Men dygtig dreng! Dygtig dreng! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Tak fordi i har tænkt på os :kram2 Thea har mæslinger, i en mildere udgave.. Stakkels lille pus, hun er dækket af store røde plamager på hele kroppen og i det meste af ansigtet, og hun har så forfærdeligt ondt :( og vi skal regne med at det bliver endnu værre, før det bliver bedre! Det udvikler sig med rasende fart, så når hun vågner i morgen er hun sikkert helt rød og hævet overalt :( Jeg gik op og ned af gangene med et stor-skrigende barn i 6(!!!) timer! Seriøst, der er intet akut over børneAKUTmodtagelsen i Herning! Efter 4 timer blev vi kaldt ind i et undersøgelsesrum, hvor vi så ventede på en læge i 50 minutter, før vi blev smidt ud derfra igen :O Ej, jeg kunn skrive en hel roman om, hvor dårligt vi(og alle de andre forældre og børn!) blev behandlet i dag.. De får helt sikkert en klage ind af døren fra mig en af dagene. Lad os håbe det er fordi der vitterligt var noget akut akut der gjorde det! Men hold nu op hvor er det synd!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Jeg er imponeret! William tog helt selv bukser på i morges! Og hev body og bluse over hovedet. Og prøvede ihærdigt med sokker, det var for svært dog. Han er så dygtig altså! Jeg målte ham i går. Han virkede bare længere i barnevognen end ellers, så tænkte det var tid. 89,5 cm er han nu! Min store dreng :) (19måneder) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Hvad giver i jeres tumlinger når de er syge?? Tobias har kastet op siden torsdag og det er minimalt hvad der er blevet i ham. Han vil gerne spise lidt men kommer op igen næsten med det samme. Han har ingen feber. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Jeg er imponeret! William tog helt selv bukser på i morges! Og hev body og bluse over hovedet. Og prøvede ihærdigt med sokker, det var for svært dog. Han er så dygtig altså! Jeg målte ham i går. Han virkede bare længere i barnevognen end ellers, så tænkte det var tid. 89,5 cm er han nu! Min store dreng :) (19måneder) Dygtig dreng :)Pixie prøver også tit at tage tøj på men det er langt fra altid det lykkes Han er da ved at være en stor dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Tak fordi i har tænkt på os :kram2 Thea har mæslinger, i en mildere udgave.. Stakkels lille pus, hun er dækket af store røde plamager på hele kroppen og i det meste af ansigtet, og hun har så forfærdeligt ondt :( og vi skal regne med at det bliver endnu værre, før det bliver bedre! Det udvikler sig med rasende fart, så når hun vågner i morgen er hun sikkert helt rød og hævet overalt :( Jeg gik op og ned af gangene med et stor-skrigende barn i 6(!!!) timer! Seriøst, der er intet akut over børneAKUTmodtagelsen i Herning! Efter 4 timer blev vi kaldt ind i et undersøgelsesrum, hvor vi så ventede på en læge i 50 minutter, før vi blev smidt ud derfra igen :O Ej, jeg kunn skrive en hel roman om, hvor dårligt vi(og alle de andre forældre og børn!) blev behandlet i dag.. De får helt sikkert en klage ind af døren fra mig en af dagene. Puha hvis det hun har er en mild udgave så er det da godt hun ikke fik en slem omgang. Jeg synes godt nok det virker som en slem omgang for hende. Sikke æv at i ikke fik en god behandling på sygehuset :kram2 Rigtig god bedring med hende :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Hmm.. Vuggestuen har spurgt forældrene om at købe fleece-foret regntøj, fordi alm regntøj er lige koldt nok nu, og det er for varmt med flyverdragt. Jeg må indrømme at jeg tænker, at det ville være temmelig åndssvagt at investere i endnu et sæt regntøj. Det bliver jo koldt lige om lidt! Og han kan jo ikke passe det igen til foråret? Hvad tænker i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Hmm.. Vuggestuen har spurgt forældrene om at købe fleece-foret regntøj, fordi alm regntøj er lige koldt nok nu, og det er for varmt med flyverdragt. Jeg må indrømme at jeg tænker, at det ville være temmelig åndssvagt at investere i endnu et sæt regntøj. Det bliver jo koldt lige om lidt! Og han kan jo ikke passe det igen til foråret? Hvad tænker i? Jeg tænker fleece, termotøj eller uld (hvad end I allerede har) indenunder regntøjet, og så må de bøvle med lidt ekstra tøj til ham. Det gør de i hvert fald i de to vs E har gået i.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Jeg tænker fleece, termotøj eller uld (hvad end I allerede har) indenunder regntøjet, og så må de bøvle med lidt ekstra tøj til ham. Det gør de i hvert fald i de to vs E har gået i.. Jeg spurgte nemlig om ikke de bare kunne give ham hans termotøj indenunder regntøjet, men det tager åbenbart for lang tid, og så bliver ungerne utålmodige.. Det synes jeg bare ikke rigtig kan være mit problem.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites