TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Storm har fødselsdag i dag, så jeg rykker herind fra baby-smalltalken. :)

Tillykke med ham :balloons

Del dette indlæg

:yay velkommen til og stort tillykke!!! Vildt og stort!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til herinde :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Storm :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad skal T vaccineres for?

C har lige fået 2 hepatitis shots pga Thailand turen til jul, og det var piece of cake- hun blev ked i 5 sek og fik så lidt knækbrød og glemte så alt om det igen ;)

Dejligt at det gik så nemt da Cecilia blev vaccineret! :)

Thea skulle have sin 15 måneders vaccine. Hun fik den ikke dengang fordi hun hele tiden var syg, og så kom

Alba og ja.. Så gik tiden bare! :)

Det gik ikke så slemt som eg havde frygtet, men det var godt nok ikke rart! Thea blev rigtig ked af det, og rystede i noget tid efter :( da det var albas tur, og hun begyndte at græde kom Thea hen og holdte hendes hånd og sagde "shh shhh" imens :P :biglove

Begge piger er så småt begyndt at få feber.. Og Thea har sprunget hendes middagslur over :unsure hun siger hele tiden av og peger på sit lår hvor hun blev stukket, så hun er vist stadig lidt chokeret over det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at det gik så nemt da Cecilia blev vaccineret! :)

Thea skulle have sin 15 måneders vaccine. Hun fik den ikke dengang fordi hun hele tiden var syg, og så kom

Alba og ja.. Så gik tiden bare! :)

Det gik ikke så slemt som eg havde frygtet, men det var godt nok ikke rart! Thea blev rigtig ked af det, og rystede i noget tid efter :( da det var albas tur, og hun begyndte at græde kom Thea hen og holdte hendes hånd og sagde "shh shhh" imens :P :biglove

Begge piger er så småt begyndt at få feber.. Og Thea har sprunget hendes middagslur over :unsure hun siger hele tiden av og peger på sit lår hvor hun blev stukket, så hun er vist stadig lidt chokeret over det :(

Vaccinations stedet kan også gøre HERRE NAS!!!

Håber de hurtigt er igennem. Troede faktisk først at 15 mdr. Vaccinen gav feber efter en uge :unsure eller er det en anden? (Anders klarede de sidste)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! Har selv haft dårlig aflevering i dag og det er så sjældent det ellers sker, så er det ikke fedt at gå ud af døren :(

Altså vi vidste jo godt, at der nok ville komme en reaktion, men S sagde hun har holdt fast i ham, grædt og skreget :(

Hun var i følge pædagogerne blevet god igen med det samme og har haft en super dag! Jeg gik tidligere fra job og var der lige efter eftermiddagsmaden og hun var bare glad og ville ud og lege :) Heldigvis..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til storm :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vaccinations stedet kan også gøre HERRE NAS!!!

Håber de hurtigt er igennem. Troede faktisk først at 15 mdr. Vaccinen gav feber efter en uge :unsure eller er det en anden? (Anders klarede de sidste)

Tak, det håber jeg jeg også :)

De kan få udslæt efter 1-2 uger, og også blive syge der. Det er vist hvis de udvikler en mild form for de sygdomme de er blevet vaccineret imod, sådan som jeg forstår det :unsure feberen de får lige efter vaccinen, er kroppen der prøver at bekæmpe den "gift" der er blevet sprøjtet ind..

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer. Men lægen anbefalede os at give Thea panodil straks vi kom hjem, fordi hun har tendens til at få feber der runder de 41 og altid er blevet syg efter vaccinerne, og når det er så forholdsvis kort tid siden hun havde feberkramper( knap 4 måneder siden), så mente han at der var en reel risiko for at hun ville få det igen, så han syntes at vi skulle gøre hvad vi kunne for at undgå det.

Her i eftermiddag har hun gået rundt kun i body og jeg har lige målt hendes temperatur til 39,2 - på panodil! :unsure

Jeg er ret glad for at vi har fået installeret babyalarm med videoovervågning over hendes tremmeseng!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kan få udslæt efter 1-2 uger, og også blive syge der. Det er vist hvis de udvikler en mild form for de sygdomme de er blevet vaccineret imod, sådan som jeg forstår det :unsure feberen de får lige efter vaccinen, er kroppen der prøver at bekæmpe den "gift" der er blevet sprøjtet ind..

Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer. Men lægen anbefalede os at give Thea panodil straks vi kom hjem, fordi hun har tendens til at få feber der runder de 41 og altid er blevet syg efter vaccinerne, og når det er så forholdsvis kort tid siden hun havde feberkramper( knap 4 måneder siden), så mente han at der var en reel risiko for at hun ville få det igen, så han syntes at vi skulle gøre hvad vi kunne for at undgå det.

Her i eftermiddag har hun gået rundt kun i body og jeg har lige målt hendes temperatur til 39,2 - på panodil! :unsure

Jeg er ret glad for at vi har fået installeret babyalarm med videoovervågning over hendes tremmeseng!

Åh puh ha!!! Kan jeg godt forstå, det havde jeg også hvis Mie havde haft feber kramper!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu stort tillykke med Storm :) og velkommen hertil!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg sgi godt forstå at I er bekymret over! :unsure det lyder ikke rart. Håber at hun slipper forholdsvis upåvirket igennem det :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er på fra telefonen, så jeg kan ikke multiquote, men ikke mindre 1000 mange tak de mange tillykker til min store dreng, og for den varme velkomst! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er på fra telefonen, så jeg kan ikke multiquote, men ikke mindre 1000 mange tak de mange tillykker til min store dreng, og for den varme velkomst! :kram

Forsinket tillykke herfra :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsinket tillykke med dejlige Storm!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har "stillehygget" med guldet i dag :wub Bladene samlede vi i sidste weekend, så det var oplagt at tage dem i brug :)

YbetOTC.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har "stillehygget" med guldet i dag :wub Bladene samlede vi i sidste weekend, så det var oplagt at tage dem i brug :)

YbetOTC.jpg

Ih hvor fint :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha. Jeg var her til eftermiddag ude med veninder og Cassandra har så åbenbart savnet mig.

Så imens resten af familien havde travlt og troet hun var hos de andre så havde Cassandra taget hjemmesko af og taget ude sko på og smuttet ud for at kigge efter mig. Heldigvis var der nogle vågne naboer der imponerende nok viste hun hørte her til på trods af det er et halvt år siden hun sidst har været her. Så hun er sikkert hjemme igen, lettere betuttet over det, men meget glad for at se mig som hun åbenbart har savnet og jeg er glad for først at få noget at vide da jeg kom hjem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Utrolig stille her er nu. Knægten er på overnatning hos mormor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens nye ord: Græd (græder), farfar, farmor og mormor. :yay

Uh det går stærkt nu :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theodor er begyndt at tale i sætninger. Store dreng :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Savner min Noah-trold. Er på arbejdskonference og har ikke set ham siden fredag morgen. Bliv søndag kl 14 nu! Tak.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja er begyndt at synge med, når vi synger og det lyder bare så sødt :loveshower :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha. Jeg var her til eftermiddag ude med veninder og Cassandra har så åbenbart savnet mig.

Så imens resten af familien havde travlt og troet hun var hos de andre så havde Cassandra taget hjemmesko af og taget ude sko på og smuttet ud for at kigge efter mig. Heldigvis var der nogle vågne naboer der imponerende nok viste hun hørte her til på trods af det er et halvt år siden hun sidst har været her. Så hun er sikkert hjemme igen, lettere betuttet over det, men meget glad for at se mig som hun åbenbart har savnet og jeg er glad for først at få noget at vide da jeg kom hjem.

Uh en forskrækkelse. Godt der var nogle vågne naboer. Hvor langt var hun nået?

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.