TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Uhh tak. Må lige vise manden dem her.

Så lidt. Det blev lidt en sport at finde nogle. Tænkte det simpelthen ikke kunne passe! :)

Del dette indlæg

Så fik jeg målt idas fødder 10,3cm

Wow hvor små og fine :)

Jeg har set en masse i de helt små str på milkywalk da jeg ledte efter sko til Pixie.

Hendes fod er 14 cm så der var det en str 24 vi skulle have

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv William og Jon tog i dag sammen til gymnastik. Og kom hjem efter 10 minutter :(

William havde åbenbart synes det havde været helt forfærdeligt :( :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv William og Jon tog i dag sammen til gymnastik. Og kom hjem efter 10 minutter :(

William havde åbenbart synes det havde været helt forfærdeligt :( :boo

Hvor mange andre børn er der?

Kender han dem? Og de voksne? Må han sidde og se på indtil han er klar eller 'tvinger' de alle til at være med?

Som jeg tidligere har skrevet elsker Silke Elia gymnastik i trygge omgivelser, men det tog MÅNEDER før hun var med til det. I starten sad hun klinet op af Dp inden hun tog sig i kast med det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor mange andre børn er der?

Kender han dem? Og de voksne? Må han sidde og se på indtil han er klar eller 'tvinger' de alle til at være med?

Som jeg tidligere har skrevet elsker Silke Elia gymnastik i trygge omgivelser, men det tog MÅNEDER før hun var med til det. I starten sad hun klinet op af Dp inden hun tog sig i kast med det.

Jeg tror de er 10 børn eller deromkring, og så 10 forældre og 1-2 trænere.

Sidste uge gik så fint. Han ville holde i hånden med mig hele tiden (lidt Jon) men ville gerne være med til det hele.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg at det var sværere for William fordi jeg ikke var med. Jon er ikke altid så god til at håndtere Williams forsigtighed - skubber ham for meget, samtidigt med at han holder ham tilbage og bliver irriteret ( <_< ) på William.

Vi tager alle 3 afsted på søndag igen. Så må vi se hvordan det går.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror de er 10 børn eller deromkring, og så 10 forældre og 1-2 trænere.

Sidste uge gik så fint. Han ville holde i hånden med mig hele tiden (lidt Jon) men ville gerne være med til det hele.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg at det var sværere for William fordi jeg ikke var med. Jon er ikke altid så god til at håndtere Williams forsigtighed - skubber ham for meget, samtidigt med at han holder ham tilbage og bliver irriteret ( <_< ) på William.

Vi tager alle 3 afsted på søndag igen. Så må vi se hvordan det går.

Det lyder slet ikke usandsynligt. Om man vil det eller ej, så er han nok mest tryg ved dig og ved hvor han har dig/at du forstår ham. Jesper er blevet meget bedre, men glemmer det stadig; at hun skal tackles anderledes end andre børn og man altså ikke kan tvinge hende til noget, hun ikke selv er klar på.

Håber det går bedre næste gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med William, håber det går bedre i næste uge :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor ærgerligt med gymnastikken, Stephi :unsure :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :) Ja det var mega ærgerligt :( Og han var tydeligt påvirket resten af formiddagen.

Men vi prøver igen i næste uge, hvor jeg tager med og vi måske holder os endnu mere i baggrunden.

MEN nu til de gode nyheder. For 2. dag i træk er det lykkedes mig at gå fra William inden han er faldet i søvn til nat. Og så er han helt selv faldet i søvn UDEN gråd :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :) Ja det var mega ærgerligt :( Og han var tydeligt påvirket resten af formiddagen.

Men vi prøver igen i næste uge, hvor jeg tager med og vi måske holder os endnu mere i baggrunden.

MEN nu til de gode nyheder. For 2. dag i træk er det lykkedes mig at gå fra William inden han er faldet i søvn til nat. Og så er han helt selv faldet i søvn UDEN gråd :yay :yay

Det er stort :yay Husker det så tydeligt hvilken sejr det var, da Silke Elia endelig var tryg nok til at jeg gik og hun selv faldt i søvn. Elsker at have fået mine aftener igen.

Håber det fortsætter for jeg :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feeeedt! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha hvor dejligt du begynder at kunne gå fra ham før han sover!! Har aldrig prøvet andet med vigga så kan slet ikk forestille mig hvor hårdt det må være at bruge hver aften på det! Eller jo vi tog lige "kampen" da hun var 6 mdr og det tog 3 dage og bare det synes jeg var hårdt ;) :D så hurra for det går godt indtil videre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha hvor dejligt du begynder at kunne gå fra ham før han sover!! Har aldrig prøvet andet med vigga så kan slet ikk forestille mig hvor hårdt det må være at bruge hver aften på det! Eller jo vi tog lige "kampen" da hun var 6 mdr og det tog 3 dage og bare det synes jeg var hårdt ;) :D så hurra for det går godt indtil videre :)

Ha! Det gjorde vi også. Det var super nemt, lige indtil han blev 9 mdr og kaos overtog. 9 mdrs kamp og nu går det bedre :yay

OG det er blevet ret normalt at han kun vågner 1 gang :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha! Det gjorde vi også. Det var super nemt, lige indtil han blev 9 mdr og kaos overtog. 9 mdrs kamp og nu går det bedre :yay

OG det er blevet ret normalt at han kun vågner 1 gang :yay

Øv! Ved 9 mdr havde vi også lidt en kamp med kravle-Vigga, men gik heldigvis over efter 2-3 ugers kamp. Dejligt det i hvert fald går fremad igen for W og ikke mindst jer også. Søvnen betyder ret så meget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt med fremgang med søvnen Stephi :loveshower Krydser for at det varer ved!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida kommer ud fra hendes værelse og siger.

Mig varm

Det viser sig at da jeg begynder at hjælpe hende af noget af det tøj hun har taget på for sjov. At hun foruden det tøj hun fik på i morges havde 3 strikke trøjer og to nattrøjer på.

Det tror da pokker af hun synes der er varm :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o Kan man få forhøjet børnepengene på den baggrund at man bliver ædt ud af huset???

Aron har stort set ikke lavet andet end at spise siden han kom hjem. Nu sidder han med et æble og et halvt stykke rugbrød med smør :o

Dvs siden kl 16 har han konsumeret:

- En stor håndfuld cheerios

- En stor portion pasta m sovs og kylling

- Et halvt æble

- Ca 1/2 skive rugbrød med smør

- ca 3-4 dl vand

:o :o

Han er altså kun 18 mdr, 86 cm og 12,5 kg :lol :lol

Wow han vil da fremad i verden! :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o Kan man få forhøjet børnepengene på den baggrund at man bliver ædt ud af huset???

Aron har stort set ikke lavet andet end at spise siden han kom hjem. Nu sidder han med et æble og et halvt stykke rugbrød med smør :o

- Et halvt æble

- ca 3-4 dl vand

I så fald burde vi måske betale nogle tilbage, så det håber jeg ikke :lol

I samme tidsrum har William spist 1 dadel og en lille håndfuld pasta + vand. Men ok, vores udgift i madspild er temmelig stor, vi laver jo sjovt nok mere end en lille håndfuld pasta til barnet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay

Jeg kan stadig ikke finde ud af at udnyttende mine aftener, fordi jeg er vant til at rende ind til Noah hele tiden. Men det er bare skønt når de falder i søvn selv!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Et halvt æble

- ca 3-4 dl vand

Så vil jeg også gerne søge om det! Noah har dage hvor han ÆDER. Og han er bare sur når han er sulten...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hentede den gladeste tumling i vs i dag :yay han snakkede konstant, og der var ingen brok. :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Et halvt æble

- ca 3-4 dl vand

Hold da op, det spiser Cassandra dårligt nok på én dag.

:Lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Et halvt æble

- ca 3-4 dl vand

Det der kunne Pixie også sagtens spise fra 15-18 :D hun rå æder for tiden.

Hun er 19 mdr, 90 cm og 12,8 kg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der kunne Pixie også sagtens spise fra 15-18 :D hun rå æder for tiden.

Hun er 19 mdr, 90 cm og 12,8 kg :)

Hold da op, hun er 10 cm højere end Thea :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor må det være dejligt med de storspisende tumlinger :) bortset fra madudgifterne ;)

Herhjemme har vi det modsatte problem - Lise er forfærdeligt småtspisende og på ingen måde varieret, så jeg er evigt bekymret for om hun nu får nok.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.