TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Bare fordi man arbejder behøver man ikke sende et halvsløjt barn i DP/VS ;) Man lærer at få det til at fungere og trække på lidt muligheder og bagland :)

God bedring med W. :)

Jeg skrev det nu bare for at udtrykke min glæde.

Tak :)

Del dette indlæg

Jeg er sådan lidt træt af at der for tredje gang på under en uge bliver serveret kage for Thea i Dp. Hvis det da så i det mindste var sukkerfri kage, så ville det ikke være et problem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er sådan lidt træt af at der for tredje gang på under en uge bliver serveret kage for Thea i Dp. Hvis det da så i det mindste var sukkerfri kage, så ville det ikke være et problem.

Det var også meget. Er der nogen anledning?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var også meget. Er der nogen anledning?

Ja to af gangene har været pga fødselsdag og fordi et barn skulle videre til børnehave og havde sidste dag i Dp. Men i dag vr bare fordi dpmor havde besøg af en veninde og de skulle have kage :unsure jeg synes måske der skulle indføres en sukkerpolitik.

Og det har været "ulækker junk" kage hver gang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja to af gangene har været pga fødselsdag og fordi et barn skulle videre til børnehave og havde sidste dag i Dp. Men i dag vr bare fordi dpmor havde besøg af en veninde og de skulle have kage :unsure jeg synes måske der skulle indføres en sukkerpolitik.

Og det har været "ulækker junk" kage hver gang.

Det ville jeg godt nok også være lidt træt af :( Kan du ikke snakke med de andre forældre om at man måske kunne lave noget andet end kage når ungerne har fødselsdag? I vores vs er forældrene ret gode til at give lækre sunde ting med, såsom frugt og bær.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes måske heller ikke det var særlig smart tænkt af DP.

I Ringkøbing/Skjern kommune har også en daglig politik omkring sund mad. = Hun skal ikke servere kage for ungerne, når der ikke er en speciel anledning, og slet ikke, når de har fået to gange den uge i forvejen.

Synes du skal snakke med DP omkring det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes måske heller ikke det var særlig smart tænkt af DP.

I Ringkøbing/Skjern kommune har også en daglig politik omkring sund mad. = Hun skal ikke servere kage for ungerne, når der ikke er en speciel anledning, og slet ikke, når de har fået to gange den uge i forvejen.

Synes du skal snakke med DP omkring det.

Og det er jo endda Ringkøbing Skjern kommune vi bor i :)

Jeg ved at dppædagogen var hos hende for at snakke kost lige i sidste uge -der fik de nemlig samtidig vendt theas "spisevægring" når hun er i Dp.

Men ja jeg skal helt sikkert have en snak med hende, det går simpelthen ikke at når Thea endelig har gidet spise lidt derovre, så er det kage med masser af sukker og usunde ting

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville jeg godt nok også være lidt træt af :( Kan du ikke snakke med de andre forældre om at man måske kunne lave noget andet end kage når ungerne har fødselsdag? I vores vs er forældrene ret gode til at give lækre sunde ting med, såsom frugt og bær.

Jeg gad virkelig godt, at jeg kunne tale med de andre forældre om det, men jeg kender dem ikke rigtigt :unsure jeg afleverer altid senere end dem og henter tidligere, så jeg ser dem kun meget sjældent. Og når jeg en sjælden gang imellem støder ind i dem, så er de slet ikke særlig snaksagelige.

Jeg ville også langt hellere have at børnene fik bær og frugt med i Dp, hvis Thea skal have usunde sager så ofte så skal det være et valg jeg har taget og ikke noget jeg først hører om når jeg henter hende, hvis det giver mening? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det er jo endda Ringkøbing Skjern kommune vi bor i :)

Jeg ved at dppædagogen var hos hende for at snakke kost lige i sidste uge -der fik de nemlig samtidig vendt theas "spisevægring" når hun er i Dp.

Men ja jeg skal helt sikkert have en snak med hende, det går simpelthen ikke at når Thea endelig har gidet spise lidt derovre, så er det kage med masser af sukker og usunde ting

Synes desværre det lyder som om at hun ikke rigtig tager sit arbejde alvorligt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes desværre det lyder som om at hun ikke rigtig tager sit arbejde alvorligt?

Hun er i hvertfald ikke super interesseret i sit arbejde, hvis man kan sige det sådan. Næsten hver dag er der en ny ting, som jeg bliver nød til at "brokke" mig over, og jeg er virkelig så dødtræt af det. Jeg gider ikke være et brokhoved, det er slet ikke mig at være sådan, og det stresser mig at jeg hver dag skal være klar til at tage en ny kronfrontation. Der går ikke to uger imellem at jeg hiver fat i dppædagogen enten på grund af det ene eller det andet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er i hvertfald ikke super interesseret i sit arbejde, hvis man kan sige det sådan. Næsten hver dag er der en ny ting, som jeg bliver nød til at "brokke" mig over, og jeg er virkelig så dødtræt af det. Jeg gider ikke være et brokhoved, det er slet ikke mig at være sådan, og det stresser mig at jeg hver dag skal være klar til at tage en ny kronfrontation. Der går ikke to uger imellem at jeg hiver fat i dppædagogen enten på grund af det ene eller det andet.

Hvordan så det ud med plads et andet sted? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Ida blevet skrevet op til børnehave, hvor er vores bette pige blevet af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan så det ud med plads et andet sted? :unsure

Dp pædagogen siger at vi skal prøve at holde ud 1-2 måneder endnu.. Så det prøver vi, men det er godt nok op af bakke :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dp pædagogen siger at vi skal prøve at holde ud 1-2 måneder endnu.. Så det prøver vi, men det er godt nok op af bakke :unsure

Er det på nogen måde blevet mere positivt at have Thea der?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline har haft en god første sag i børnehaven, så i morgen prøver vi at hun er der selv nogle timer og evt sover middagslur derover.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det på nogen måde blevet mere positivt at have Thea der?

Njaaaaaa.... Jeg synes det er svært at svare på :unsure jeg måtte holde hende hjemme i mandags, fordi hun stadig var så udmattet fra sidste uge... Og i går var hun helt kvæstet da jeg hentede hende :( men i dag har vist været en ok dag for hende, hun har i hvertfald haft mere overskud end hun havde i går og i sidste uge.

- jeg har lige slettet den sidste del af det jeg skrev. Det er vist lige på grænsen til at være spam af smalltalk tråden med sådan et langt indlæg :P

Men du kender vel ikke tilfældigvis en sød privat dagplejer omkring Skjern, hvis nu det skulle gå helt galt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da fast. Pixie kom i seng kl 18.30 istedet for 19 som hun plejer. Hun lagde sig til at sove! :O vildt for den sidste 1 mdrs tid har hun stået ud af sengen og rendt rundt.

Håber vi har knækket koden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh pis os. Cassandra var syg mandag med opkast, tirsdag havde hun det ok og ingen opkast. Idag har hun været i vuggestue og haft det fint og her til aften da hun skulle sove, sagde det plask og hun brækkede sig igen :(

Nu ligger jeg med hende og vi har aftalt jeg sover hos hende hele natten på en madras på hendes værelse. Vi er lidt hys med opkast om natten så hellere være på den sikre lettere hysteriske side :)

Men ihh, det er smadder synd for Cassandra at være syg og rent egoistisk havde jeg brug for lidt alene tid imorgen, da jeg heller ikke er frisk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring til Cassandra :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Njaaaaaa.... Jeg synes det er svært at svare på :unsure jeg måtte holde hende hjemme i mandags, fordi hun stadig var så udmattet fra sidste uge... Og i går var hun helt kvæstet da jeg hentede hende :( men i dag har vist været en ok dag for hende, hun har i hvertfald haft mere overskud end hun havde i går og i sidste uge.

- jeg har lige slettet den sidste del af det jeg skrev. Det er vist lige på grænsen til at være spam af smalltalk tråden med sådan et langt indlæg :P

Men du kender vel ikke tilfældigvis en sød privat dagplejer omkring Skjern, hvis nu det skulle gå helt galt?

Min tidligere kollega, starter op til november. Men hun bor i Rk. Mølle. Det bliver nok for langt ude, tænker jeg? hun er ellers hammer dygtig og kompetent!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Vinnus :kram2

Natten er gået godt.

Jeg synes altså det er en mærkelig virus hun har fået sig. Brækker sig et par gange over nogle timer, pause i nogle dage og så pludselig bræk igen og så stopper det, hun har ingen feber og virker frisk nok.

Men heldigvis ikke mere opkast i nat og hun sover stadig, så jeg håber hun sover godt og længe og kan blive helt frisk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Vinnus :kram2

Natten er gået godt.

Jeg synes altså det er en mærkelig virus hun har fået sig. Brækker sig et par gange over nogle timer, pause i nogle dage og så pludselig bræk igen og så stopper det, hun har ingen feber og virker frisk nok.

Men heldigvis ikke mere opkast i nat og hun sover stadig, så jeg håber hun sover godt og længe og kan blive helt frisk.

Sådan en virus havde mine i sommerferien. Det tog et par dage så var de friske

Håber hun bliver hurtigt frisk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk rabat på fodtøj til Luna-musen :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theodor faldt herhjemme og fik en flænge i panden. Han er ok og er blevet limet sammen.

Men hold op hvor blødte det voldsomt :(

Det var lige inden aftensmaden. Det gik dog hurtigt på akutklinikken, så vi var hjemme igen inden sengetid.

Han har fået lidt rugbrød og en banan og er nu puttet.

Det gik heldigvis nemt. Min stakkels dreng :(

Vi skulle ellers have været til forældremøde i vuggestuen lige nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theodor faldt herhjemme og fik en flænge i panden. Han er ok og er blevet limet sammen.

Men hold op hvor blødte det voldsomt :(

Det var lige inden aftensmaden. Det gik dog hurtigt på akutklinikken, så vi var hjemme igen inden sengetid.

Han har fået lidt rugbrød og en banan og er nu puttet.

Det gik heldigvis nemt. Min stakkels dreng :(

Vi skulle ellers have været til forældremøde i vuggestuen lige nu.

Sikke mange knubs den dreng får sig :o :kram2

Er han - og du, okay efter omstændighederne?

:kram2

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.