Besvaret September 29, 2014 Hørt til middagsluren Mig: Så, Aron, nu skal du ud og sove Aron (med et frækt grin om munden): Nej! M: Joe, kom, vi skal ud i barnevognen. A: Nej (løber ind i soveværelset mens han griner) M: Det var sådan set ikke et spørgsmål, kom så, skat (Bærer ham ud, og lægger ham i barnevognen og giver ham sele på mens han ligger og snakker) M: Kan du sove godt, Skat A: Nej. Hej hej :lol :lol Der er en som har fået nej-hatten på i dag :lol :lol Hvor er han herlig, håber at han vågnede op med ja-hatten på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Det er da bare løgn, feber igen til min trold, og hun havde diarre hele fredagen, nu må det gerne stoppe, hun har også lige haft hals betændelse gange 2, jeg orker ikke sådan en helvedes vinter igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Så er flyverdragten på plads her i huset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Noah har haft endnu en pjevse-dag i vs. Håber snart de tænder bryder igennem, synes det er synd både for ham og pædagogerne :( Men han er glad når vi tager ham op om morgenen og når han bliver afleveret, men pjevser så i løbet af dagen. Øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Jeg tror Ida savner farfar. Hun render rundt og råber efter ham hele tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2014 Så skal marius til dræn kontrol imorgen. Er spændt på hvad der skal ske med næsesprayen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Gry har 37,7 her til morgen, det er jo ikke rigtig feber, men syntes hun ligger lige på grænsen, min mor har tilbudt at tage hende. Tror I at hun vil have bedst af en hjemme hygge dag sammen med mormor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Gry har 37,7 her til morgen, det er jo ikke rigtig feber, men syntes hun ligger lige på grænsen, min mor har tilbudt at tage hende. Tror I at hun vil have bedst af en hjemme hygge dag sammen med mormor? Tænker at det ikke vil skade. Ved jo hvordan man selv kan have det efter man har haft feber :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Gry har 37,7 her til morgen, det er jo ikke rigtig feber, men syntes hun ligger lige på grænsen, min mor har tilbudt at tage hende. Tror I at hun vil have bedst af en hjemme hygge dag sammen med mormor? Jeg synes det er en god ide. Den er alligevel så "høj" at jeg ville frygte at den stiger igen efter et par vågne timer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Øjenbetændelse. Og snot på begge ører :( Vi fik næsespray han skal have tre gange dagligt i en uge. Er det ikke bedre om 14 dage skal han måske have dræn :( Så kan jeg bedre forstå han har været pjevs :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Har haft en skøn formiddag i centeret med Caroline, vi fik købt madkasse og hjemmesko, så nu er vi videt klar til børnehavestart i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Jeg spiste aftensmad med Camille og hendes far i går.. Camille: SLUT med mad! Far: Hvad siger man så Camille mus? Camille, smiler stort, ligger hovedet på skrå: Tak for mad, lille far mus Jeg var FÆRDIG af grin.. ELSKER at hun kalder ham lille far mus.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Maja er blevet fotograferet i legestuen i dag, så nu må vi vente spændt på at se resultaterne deraf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Øjenbetændelse. Og snot på begge ører :( Vi fik næsespray han skal have tre gange dagligt i en uge. Er det ikke bedre om 14 dage skal han måske have dræn :( Så kan jeg bedre forstå han har været pjevs :kram Øv stakkels Noah :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Marius har været ved ørelæge idag. Og her 8/9 måneder efter sidder begge dræn fint og der er intet skidt i dem. Så har vi besluttet i samråd med ørelægen, at fortsætte med næsesprayen vinteren over da der er sæson for snot. Og så ses vi igen om 6 måneder med mindre der opstår problemer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Marius har været ved ørelæge idag. Og her 8/9 måneder efter sidder begge dræn fint og der er intet skidt i dem. Så har vi besluttet i samråd med ørelægen, at fortsætte med næsesprayen vinteren over da der er sæson for snot. Og så ses vi igen om 6 måneder med mindre der opstår problemer..Og forresten klarede han det så flot. Græd kun på briksen. Og snakkede om smilede til ørelægen. Det er store sager... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Æv, syg tumling. Igen :( Mega snottet, søløve hoste, let feber - meget ynkelig, sover elendigt. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Og forresten klarede han det så flot. Græd kun på briksen. Og snakkede om smilede til ørelægen. Det er store sager... Hvor dejligt alt var som det skulle være :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Æv, syg tumling. Igen :( Mega snottet, søløve hoste, let feber - meget ynkelig, sover elendigt. <_< :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Og forresten klarede han det så flot. Græd kun på briksen. Og snakkede om smilede til ørelægen. Det er store sager... Mosters store dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Har sendt en såret soldat i DP i dag. Hun glemte det sidste trin på trappen i morges og slog sin fod.... min lille tapre kriger! hun var dybt ulykkelig, men var ved godt mod, da vi skulle afsted! Håber bare det er ømhed fra slaget, da hun faldt -og ikke andet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 :kram2 Tak for kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Øv hvor har William sovet skidt i nat. Jeg hader sygdom og snot! Men hvor er jeg glad for at det ikke er noget problem at han er syg - i forhold til at blive hjemme. Jeg er så glad for at han kan blive passet af moar og at vi kan tage alle de sygedage vi vil. Vi behøver ikke gøre os nogle spekulationer om at sende halvsplatten dreng i DP/vs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Har købt en lææææækker mini a ture flyverdragt til Luna! :yay 280kr inkl. Porto, brugt på DBA. Næsten som ny! glæder mig til at modtage den i morgen! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Øv hvor har William sovet skidt i nat. Jeg hader sygdom og snot! Men hvor er jeg glad for at det ikke er noget problem at han er syg - i forhold til at blive hjemme. Jeg er så glad for at han kan blive passet af moar og at vi kan tage alle de sygedage vi vil. Vi behøver ikke gøre os nogle spekulationer om at sende halvsplatten dreng i DP/vs.Bare fordi man arbejder behøver man ikke sende et halvsløjt barn i DP/VS ;) Man lærer at få det til at fungere og trække på lidt muligheder og bagland :) God bedring med W. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites