TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det kan ikke være fordi hun døjer med hørelsen? :unsure Ellers er det godt nok meget provokerende! :P

Tro mig, hun kan GODT høre mig :P Hun vælger bare at ignorere. Det kan være mens jeg sidder lige overfor hende i sofaen (og evt ammer, så jeg jo ikke kan rejse mig) og hun så står ved sofabordet og leger. Og så kan jeg tale med meget store bogstaver uden at få en reaktion :P Det sker så kun, når det er noget hun gerne vil undgå. Som fx at komme ud til bordet og spise, eller hvis jeg spørger hende om hun har lort i bleen, så kommer der heller intet svar, for så ved hun godt at hun så skal skiftes :rolleyes

Del dette indlæg

Åh Mette det gør Camille også. Jeg tænkte faktisk en periode om hun virkelig ikke kunne høre mig.. Meeeen.. Hvis man så spurgte "vil du have et stykke slik" kom der promte et ja og hun kom løbende..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Mette det gør Camille også. Jeg tænkte faktisk en periode om hun virkelig ikke kunne høre mig.. Meeeen.. Hvis man så spurgte "vil du have et stykke slik" kom der promte et ja og hun kom løbende..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tro mig, hun kan GODT høre mig :P Hun vælger bare at ignorere. Det kan være mens jeg sidder lige overfor hende i sofaen (og evt ammer, så jeg jo ikke kan rejse mig) og hun så står ved sofabordet og leger. Og så kan jeg tale med meget store bogstaver uden at få en reaktion :P Det sker så kun, når det er noget hun gerne vil undgå. Som fx at komme ud til bordet og spise, eller hvis jeg spørger hende om hun har lort i bleen, så kommer der heller intet svar, for så ved hun godt at hun så skal skiftes :rolleyes

Haha ja okay, så kan jeg godt se det. Ej det er ikke engang sjovt, det lyder faktisk noget anstrengende :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hcl5mF0.jpg

En træt Ida efter en hel dag med gæster og hvor hun har været i centrum.

Det er hårdt at blive to, eller som hun selv siger "jeg er to-ti"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hcl5mF0.jpg

En træt Ida efter en hel dag med gæster og hvor hun har været i centrum.

Det er hårdt at blive to, eller som hun selv siger "jeg er to-ti"

Hun er så sød :biglove Hun ligner en, der har haft en rigtig god dag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er så sød :biglove Hun ligner en, der har haft en rigtig god dag ;)

Det har hun bestemt også. Kun et skænderi mellem mig og min mor :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har hun bestemt også. Kun et skænderi mellem mig og min mor :yay

:kram Men dejligt at det ellers har været en god dag :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline fik en lille juice i dag, da vi var i skoven. Hun udbrød "mhhm, den smager meget dejligt" med sådan en fuldstændig salig stemme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Ida! :hurra og dejligt hun i det mindste har haft en god dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser Ida bare skøn ud Maria! Tillykke med hende :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klokken er over 8, og Noah sover stadig. Hvad sker der lige for ham? Håber ikke han er ved at blive syg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Valdemar har fået lov at få lidt druer med ind i dobbeltsengen at snacke på, inden vi rigtigt står op. De er våde efter at være blevet skyllet og det ender med en lille våd plet på lagnet.

Mar: Hov se!

Mor: Har du spildt, skat?

Mar: Ja! Det en niner!

Mor: Er det en kanin?! :blink

Mar: Ja, prøv se. Det Moy (Hans dps kanin hedder Molly)

Mor: okay, er det Molly?

Mar: Ja. Det er Helle! (Hans dp)

Mor: er det nu Helle?

Mar: ja. Det er Mads! (Hans fætter)

Mor: du har en god fantasi, skat ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klokken er over 8, og Noah sover stadig. Hvad sker der lige for ham? Håber ikke han er ved at blive syg...

Anabella sover også længe i weekenden. Som om hun sover ud efter en hård uge eller lader op til næste uge :)

Måtte vække hende lidt i 8 i dag, fordi hun skulle til gymnastik kl 9..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha ja okay, så kan jeg godt se det. Ej det er ikke engang sjovt, det lyder faktisk noget anstrengende :kram2

Det er også ret anstrengende <_< Håber det er noget der går over!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cassandra sover også længe i weekenden. Idag blev hun vækket kl 10.00. Så nyd det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også en vil-døv, kan selv pige herhjemme. Nej er yndlings ordet og hun flitsbuer hvis man siger nej eller siger hende imod

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi været til Williams første gymnastiktime, det gik faktisk helt fint :yay Han virkede til at synes det var sjovt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ulemper ved at Ida ikke sover til middag mere. Jeg kan ikke sove til middag :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh har lige brugt 1000 kr på ej sikke lej lagersalg - Men nu har Simon da både langærmede bluser og trøjer til efteråret... (og der blev også købt draget til tvillingerne) så synes egentligt at jeg fik meget for pengene.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke tungnemme forældre M. Har :D

I 10 minutter forsøgte hun at forklare os, hvad ØJKOWER var. Vi blev vist ud i køkkenet og hun pegede på skabet, hvor vi nogle gange har de søde sager ;) Men vi blev ikke klogere, for det var tomt. Manden har så varmet lidt kanelgifler og M. Jubler over synet og glemmer de der øjkower- i indtil hun kommer ind til mig, kigger på mig og siger: Mig godt li' kage, mig øjkower.. Jeg kigger på hende; M. Mener du ROMKUGLER? M: JAAAAAAAA :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

I 10 minutter forsøgte hun at forklare os, hvad ØJKOWER var. Vi blev vist ud i køkkenet og hun pegede på skabet, hvor vi nogle gange har de søde sager ;) Men vi blev ikke klogere, for det var tomt. Manden har så varmet lidt kanelgifler og M. Jubler over synet og glemmer de der øjkower- i indtil hun kommer ind til mig, kigger på mig og siger: Mig godt li' kage, mig øjkower.. Jeg kigger på hende; M. Mener du ROMKUGLER? M: JAAAAAAAA :D :D

HAHAHAHA den skal da skrives ned og gemmes! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kan da også bare høre ordentligt efter!! :D :D :d

Vi har jævnligt lignende situationer herhjemme ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lise er også meget trodsig og siger mig tit imod, men hun tager den så også lige skridtet videre... Hun ignorerer mig totalt somme tider og det er faktisk værre end at blive sagt imod! <_< Ofte er det hvis vi skal spise og jeg siger "Kom Lise, nu skal vi ud at spise!".... Så er der bare ingen reaktion overhovedet! Hun leger bare videre som om hun intet har hørt! Og jeg kan blive ved... "Liiiiiise... Lise, svar mor!"... Stadig absolut intet, hun kigger ikke engang op. Og så kan hun finde på pludselig at vende sig om at gå, stille og roligt, men stadig uden at ænse mig! Hun gør det også ovre i vs og de er SÅ trætte af det :P Næsten hver gang de skal spise kommer alle børnene og sætter sig ved bordet... undtagen Lise, hun leger videre! Og så må en pædagog gå over og tage hende i hånden for at få hende hen til bordet.

Armen altså, det er SÅ provokerende! :gal :klap

Det oplever jeg faktisk også ved Maja <_< og ja det er mega irriterende og provokerende :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cassandra er syg :( Jeg blev vækket kl 5.30 af Cassandra som brækkede sig og var dybt ulykkelig. Hun kan ikke holde noget i sig og kaster regelmæssigt op, helst over mig og jeg er nu på 4 bluse på 3 timer :puke

Hun kan slet ikke forstå hvad det er, det er første gang hun kaster op i hendes liv, hvilket er meget godt klaret. Jeg håber bare snart det holder op, hun er ellers frisk nok og ingen feber men enormt pylret. Vi har meldt hende syg fra vuggestuen idag og imorgen.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.