Besvaret September 24, 2014 Skønt :) det var også en lang omgang med hende DP. Ja lidt over 3 uger. Men nu kommer der forhåbentlig lidt ro på hans liv inden lillesøster kommer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Stort tillykke med Luna idag :hurra :balloons :glad Tak søde Maria! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tillykke Luna!! :yay :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Clara synes lige at vågne kl 04,45, og vækkede storesøster og resten af familien. Så vi stod op da vi skulle tidlig op alligevel. Det blev dog tidligere end vi tænkte... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tillykke med Luna :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Kan ikke multi-quote fra mobilen! men takker og bukker for alle de dejlige lykønskninger til min skønne datter! :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tillykke med Luna :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Jeg har lige målt William til hans 1,5års opdatering - shit det går stærkt for tiden. Nu er han 87 cm. Lange hyl! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tillykke til Luna! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Tak Mille1981 og J&D :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 39,7 I feber. Har spist lidt i løbet af dagen, men drukket fint. (700 ml inden for den sidste time) Er relativ "frisk" men træt. ville i give flydende panodil nu, eller se tiden an? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 39,7 I feber. Har spist lidt i løbet af dagen, men drukket fint. (700 ml inden for den sidste time) Er relativ "frisk" men træt. ville i give flydende panodil nu, eller se tiden an? Jeg ville vente, og give panodil til natten i stedet, så hun kan få en rolig nattesøvn :kram2 Og stort tillykke med dejlige Luna :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Jeg ville vente, og give panodil til natten i stedet, så hun kan få en rolig nattesøvn :kram2 Og stort tillykke med dejlige Luna :kiss 10 Min efter jeg postede mit indlæg, kastede hun så op ud over det hele... dyne, Elmo, sofaen, gulvet og sig selv! -første gang i sit liv hun sådan rigtig har kastet op! :( sikke en omgang og nøj hun var ked af det!valgte at give panodil, for at slå feberen ned... Tak for lykønskning :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 10 Min efter jeg postede mit indlæg, kastede hun så op ud over det hele... dyne, Elmo, sofaen, gulvet og sig selv! -første gang i sit liv hun sådan rigtig har kastet op! :( sikke en omgang og nøj hun var ked af det! valgte at give panodil, for at slå feberen ned... Tak for lykønskning :kiss Årh øv altså :( Stakkels fødselsdagspige :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Caroline har sidste dag i dagplejen på fredag, og har selv bestemt hun vil have pølsehorn og pizzasnegle med :-) om en uge starter hun i børnehave, det bliver så fedt for hende ar komme ud og få nogle flere udfordringer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Årh øv altså :( Stakkels fødselsdagspige :kiss Ja hun er godt nok sølle... hun havde 39,4 igen ved sengetid, så der fik hun et drøn panodil igen! har vist været oppe 6 gange siden og genputte en meget pyldret pige som stadig synes varm! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Forsinket tillykke med Luna og god bedring med hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Stakkels Luna :( god bedring til hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Forsinket tillykke med Luna og god bedring med hende :) Tak :) vi tager endnu en feberdag! sys godt den temp. Må se at blive normel igen nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Stakkels Luna :( god bedring til hende! Tak! glæder mig til min lille pige med krudt i måsen dukker op igen! - Ramasjang kører konstant, og jeg er ved at få pip ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Jeg har Cassandra hjemme idag, til en hygge flad ud dag :) Hun har rigtig meget brug for at have lidt fri og være alene hjemme med mig. Så nu sidder vi og putter i sofaen, til lidt fjernsyn og har en kage i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2014 Vi har haft de skønneste 2 dage :loveshower er på "ferie" hos Pers forældre, som bor ved Billund, og tirsdag var vi i Legoland og igår tog vi så i Lalandia (vandland+Monkey Tonkey land) og det har bare været SÅ godt! Lise har nydt det i fulde drag, det er bare dejligt at se hende hygge sig sådan og være så glad :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites