Besvaret September 18, 2014 Vi har været gymnastik. 3. Gang og 3. Instruktør :huh Og jeg ved ikke hvad de har tænkt, da de lavede banen, men der var ikke noget at lande i når de skulle hoppe ned fra en pult (tror jeg de hedder). Det endte med de lagde en tynd hård madras og da med hoppede ned og slog bagdelen, var jeg henne og spørge om de ikke kunne bytte rundt på madrasserne, da den tykke lå helt malplaceret. Men nu tør Marius ikke hoppe mere :( Øv med skiftende instruktører. Det er da ikke smart. Også øv han er blevet bange for at hoppe. Håber det ændre sig igen hurtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Har haft en fantastisk hyggelig dag ved stranden.. Vi fandt krabber og sneglehuse. Camille elskede det!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Hysterisk overtræt baby der bare ikke vil sove <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Valdemar har fået smag for (LEGO) batman :biglove Simpelthen så sødt. Vi satte det på netflix mens vi børstede tænder til aften: V: Kommer Natman? M: Ja, der kommer Batman i fjernsynet. V: Jaaaaa! Na Na Naaa Natman (forsøger at synge batman melodien). Min Natman! Batman på. M: Du kan ikke få batman nattøj på idag, det er til vask V: Gen er ikk' go'. M: Nej, så er den helt våd. V: Gen er VÅJ! Elsker bare, at man rigtig kan snakke med ham om ting nu :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2014 Valdemar har fået smag for (LEGO) batman :biglove Simpelthen så sødt. Vi satte det på netflix mens vi børstede tænder til aften: V: Kommer Natman? M: Ja, der kommer Batman i fjernsynet. V: Jaaaaa! Na Na Naaa Natman (forsøger at synge batman melodien). Min Natman! Batman på. M: Du kan ikke få batman nattøj på idag, det er til vask V: Gen er ikk' go'. M: Nej, så er den helt våd. V: Gen er VÅJ! Elsker bare, at man rigtig kan snakke med ham om ting nu :kuller Årh :wub :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Valdemar har fået smag for (LEGO) batman :biglove Simpelthen så sødt. Vi satte det på netflix mens vi børstede tænder til aften: V: Kommer Natman? M: Ja, der kommer Batman i fjernsynet. V: Jaaaaa! Na Na Naaa Natman (forsøger at synge batman melodien). Min Natman! Batman på. M: Du kan ikke få batman nattøj på idag, det er til vask V: Gen er ikk' go'. M: Nej, så er den helt våd. V: Gen er VÅJ! Elsker bare, at man rigtig kan snakke med ham om ting nu :kuller Åh så hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Luna skal på en lidt længere gåtur i DP i dag :super De skal nemlig ud på Clausager kunstvirke og kigge på rådyr :wub Er sikker på de får en rigtig god dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Det er så morsomt når C om aften leger Supertrio... Så ligger hun der i tremmesengen: åh nej åh nej, mig sidder fast i klapvognen... Ming ming and hjælp mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Arghh tumling med mandeflu! Han ER skidt, fair nok. Men han hyler over alt. At han ikke kan nå bogen, noget så ondt som frokost, og hyler bare "muh" hele tiden (fordi han vil have Muhle). Og det det snot. Ad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Efter Have viklet Marius' ben 3 gange ud mellem tremmerne på sengen, røg han med mig i seng i går aftes og sov i løbet af 5 minutter. Der havde jeg brugt en time på at få ham til at sove... Hader den tremmeseng efterhånden. Tror snart vi skal have stillet den store seng op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Arghh tumling med mandeflu! Han ER skidt, fair nok. Men han hyler over alt. At han ikke kan nå bogen, noget så ondt som frokost, og hyler bare "muh" hele tiden (fordi han vil have Muhle). Og det det snot. Ad! God bedring med William :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Valdemar har fået smag for (LEGO) batman :biglove Simpelthen så sødt. Vi satte det på netflix mens vi børstede tænder til aften: V: Kommer Natman? M: Ja, der kommer Batman i fjernsynet. V: Jaaaaa! Na Na Naaa Natman (forsøger at synge batman melodien). Min Natman! Batman på. M: Du kan ikke få batman nattøj på idag, det er til vask V: Gen er ikk' go'. M: Nej, så er den helt våd. V: Gen er VÅJ! Elsker bare, at man rigtig kan snakke med ham om ting nu :kuller Haha hvor er han skøn!! :D :wub Kan lige se ham for mig synge Batman melodien :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Haha hvor er han skøn!! :D :wub Kan lige se ham for mig synge Batman melodien :D Tak :) Det er så sødt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Aaaaaaw :wub Valdemar sidder og leger med sine sleich dyr og sætter dem op på række: "Gøje... Pir (= tapir)... Niner... Graf (= giraf), hej hej graf... Gebar (= zebra)... Og fanner (= elefant) ... To mere fanner (= nr 2 elefant)". Og så sætter han de to elefanter snabel mod snabel og siger "Muarh!" som i :kiss Min søde dreng :biglove Er i øvrigt spændt på, om jeg ender med at komme til at høre jokes om, at jeg er en abe, næste gang, vi er i zoo. I så fald er det vist selvforskyldt :rolleyes Han har nemlig en chimpansefigur, hvor det er mor og barn, hvor jeg så peger og siger "mor" og "baby". Så hvis han en dag peger på chimpanserne og siger "Det' mor!", så er jeg vist selv ude om det :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Aaaaaaw :wub Valdemar sidder og leger med sine sleich dyr og sætter dem op på række: "Gøje... Pir (= tapir)... Niner... Graf (= giraf), hej hej graf... Gebar (= zebra)... Og fanner (= elefant) ... To mere fanner (= nr 2 elefant)". Og så sætter han de to elefanter snabel mod snabel og siger "Muarh!" som i :kiss Min søde dreng :biglove Hvor er han bedårende! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Hvor er han bedårende! :wub Tak :kiss Det er bare vildt så meget, der sker med det sprog, jeg synes det er SÅ fantastisk :loveshower Og så at han leger at elefanterne kysser, så smelter jeg altså :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Tak :kiss Det er bare vildt så meget, der sker med det sprog, jeg synes det er SÅ fantastisk :loveshower Og så at han leger at elefanterne kysser, så smelter jeg altså :kuller Det går vildt stærkt! Luna er begyndt at modargumentere... det lyder bare så skægt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Det er nemlig bare så fantastisk BBM :loveshower De viser mere og mere personlighed, drømme og ønsker, og måder at forstå verden på. Igår aftes lige inden sengetid sidder Lise og jeg og snakker om hvordan man bliver stor og stærk, når man spiser mad. L: Så bliver lillebror stor! Så kan lillebror hoppe og danse sammen med mig! M: Glæder du dig til lillebror bliver stor? L: Jaaa... Mig vil gerne hoppe og danse sammen med min lillebror.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Det går vildt stærkt! Luna er begyndt at modargumentere... det lyder bare så skægt! Haha ja helt som man siger: Jo før de snakker, desto før svarer de igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Det er nemlig bare så fantastisk BBM :loveshower De viser mere og mere personlighed, drømme og ønsker, og måder at forstå verden på. Igår aftes lige inden sengetid sidder Lise og jeg og snakker om hvordan man bliver stor og stærk, når man spiser mad. L: Så bliver lillebror stor! Så kan lillebror hoppe og danse sammen med mig! M: Glæder du dig til lillebror bliver stor? L: Jaaa... Mig vil gerne hoppe og danse sammen med min lillebror.. :biglove Aaaaaw hvor sødt :biglove Glæder mig til at Valdemar snakker om en lillebror eller lillesøster :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Så er Noahs første sko købt. Bundgaard prewalkers str 20. Min store dreng :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2014 Haha ja helt som man siger: Jo før de snakker, desto før svarer de igen :D Jep! hun skal i hvert fald nok sige sin mening... :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 SÅ dejlig weekend!! På biblioteket i går, Camille ELSKEDE mor/datter tid! Hun var vild med at køre i bus :) I dag tog vi alle tre i zoo, og det var SÅ FANTASTISK!!! Hun var så dygtig, kommer selv og vil holde i hånd eller holde ved klapvognen. Dejlig dejlig weekend!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 ih altså har lige måttet tvinge panodil i en feberramt Simon. Havde ellers lige håbet på en tidlig aften og god natte søvn, men nej sådan skal det åbenbart ikke være. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2014 Vi fik endelig målt Theodor i dag. 19 mdr gammel og kun 76 cm :unsure Fandt kurven mv. fra sundhedsplejersken frem.. Han er på knap et år kun vokset 4 cm. :unsure :( Den gang lå han lige i midten - nu er han under alle stregerne og har jo på ingen måde fulgt sin kurve. Fatter ikke, vi ikke har målt ham noget før. Jeg er grædefærdig. Tænk hvis det er noget hormonelt. Han trives jo ellers. Fuck altså :boo Ringer til vores læge i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites