Besvaret September 16, 2014 Se hvad min skønne unge kan :wub Hvor er han god!! :wub :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 OMG William har sovet i gennem. For første gang i sit liv. 20:30-06:00 uden en lyd!! Wow!!! Feeeeedt!!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Puha da :kram Er han syg? :unsureJa. Han fik feber i går eftermiddags og havde ved sengetid 39,4. Så da jeg gik i seng tog jeg ham ind til os, hvilket jeg er rigtig glad for, når nu han krampede. Han er vågnet her for en halv time siden og er helt afkræftet. Han vil bæres rundt og sidder bare og ser tv nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Ja. Han fik feber i går eftermiddags og havde ved sengetid 39,4. Så da jeg gik i seng tog jeg ham ind til os, hvilket jeg er rigtig glad for, når nu han krampede. Han er vågnet her for en halv time siden og er helt afkræftet. Han vil bæres rundt og sidder bare og ser tv nu. Årh stakkels lille pus da :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 JAAA!!! Fantastisk, søde! :yay :glad :balloon :yay Sådan William. Håber du også har sovet godt så :) SÅDAN William!! :yay Yay!!!! Dyyyygtig dreng ;-) Feeeeedt!!!! :yay Tak alle sammen :kram :7: Det MEGA fedt. Tænk hvis han skal til at sove bedre. Min store dreng. MEN shit vi blev bange både J og mig. Jeg vågnede 4:40 med bankende hjerte, ledte febrilsk rundt i dobbeltsengen (han kommer over når han vågner første gang) og panikkede fuldstændig fordi jeg ikke kunne finde ham. Fandt ham jo så nede i tremmesengen og kunne så slet ikke høre ham trække vejret. Der gik lige lidt tid og så rykkede han på sig. Pyyhhh! Jeg sov desværre ikke mere derefter. Jon stod op lidt i 5 og gjorde sig klar - lidt over 5 kommer han ind i soveværelset, han blev simpelthen nød til at ligge hovedet ned til William for at høre ham trække vejret. Hehe, vi skal vist vænne os til at barnet sover ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 David krampede i nat :( Han græd efterfølgende og sagde gentagne gange "bange". Min stakkels lille mus :boo Det er såååå ufedt. Har i prøvet det før. LIlle mand :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Det er såååå ufedt. Har i prøvet det før. LIlle mand :booVi prøvede det også da han var 5 måneder, på en parkeringsplads uden for vagtlægen :(Jeg synes ikke krampe-oplevelsen var lige så ubehagelig denne her gang. Det værste var faktisk at han var så bange og ked af det bag efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Vi prøvede det også da han var 5 måneder, på en parkeringsplads uden for vagtlægen :( Jeg synes ikke krampe-oplevelsen var lige så ubehagelig denne her gang. Det værste var faktisk at han var så bange og ked af det bag efter. Det må da også være ubehageligt for dem at kroppen er helt ødelagt og de ikke ved hvorfor :baby3 Har du evt. talt med lægen om at have noget stesolid liggende - just in case? Eller varer anfaldene ikke så lang tid? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Det må da også være ubehageligt for dem at kroppen er helt ødelagt og de ikke ved hvorfor :baby3 Har du evt. talt med lægen om at have noget stesolid liggende - just in case? Eller varer anfaldene ikke så lang tid? Det er ret korte anfald på kun ca 30, sek. så lægen vil ikke give os noget. Vi har fået lidt blandede meldinger om hvad vi skal gøre. Nogle siger at vi skal give panodil, og andre at vi ikke må give ham noget. Lægevagten sagde første at vi skulle ringe 112 hvis det skete igen. Men 112 sagde vi ikke skulle gøre noget i nat. Synes det er møg frustrerende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 David krampede i nat :( Han græd efterfølgende og sagde gentagne gange "bange". Min stakkels lille mus :boo Det er bare så skræmmende :( har du stesolid i huset? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 I næste uge begynder vuggestuen så småt at køre Gry ind i børnehaven, sådan at hun er på besøg om formiddagen og spiser med, og så burde hun være bhv. Klar 1 okt :o Mor er ikke klar, men det er Gry hun keder sig og vil ikke i vuggestue, men ind til sine venner i bhv, som hun savner. I går havde hun selv spurgt om hun måtte komme der ind, men der skulle de desværre i teateret. Pyyh er snart mor til en børnehavepige endnu engang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Det er ret korte anfald på kun ca 30, sek. så lægen vil ikke give os noget. Vi har fået lidt blandede meldinger om hvad vi skal gøre. Nogle siger at vi skal give panodil, og andre at vi ikke må give ham noget. Lægevagten sagde første at vi skulle ringe 112 hvis det skete igen. Men 112 sagde vi ikke skulle gøre noget i nat. Synes det er møg frustrerende! Synes det lyder meget ubehageligt at i ikke kan få klare svar. Og endnu mere at 112 ikke ville have jer ind til tjek Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Er spændt på at høre om Marius dag imorgen i legestue. Han skal have gammelt tøj på, da de skal male med fluesmækkere :o :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Jeg er lidt i tvivl om jeg skal holde Pixie hjemme hele efterårsferien sammen med de to store. Umiddelbart elsker hun jo at komme afsted i dp. I sommers var hun ret træls :D den sidste uge. Man kunne mærke på hende at der sskulle ske noget. Men nu er det jo kun en uge :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Jeg er lidt i tvivl om jeg skal holde Pixie hjemme hele efterårsferien sammen med de to store. Umiddelbart elsker hun jo at komme afsted i dp. I sommers var hun ret træls :D den sidste uge. Man kunne mærke på hende at der sskulle ske noget. Men nu er det jo kun en uge :unsure Jeg tror nok, at min mand har tænkt sig, at junior skal i vs i efterårsferien, selvom han holder fri med sine store døtre - men vi har så ferie os tre ugen før. Mon ikke hun kan nyde en uge? Men man kan jo også lave noget med at have nogle dage hjemme og nogle dage i dp (en noget forlænget weekend istedet for 9 dage hjemme), så er der også mulighed for at lave nogle stor-pige-ting med de store de dage, hvor Pixie er i dp. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Camille skal i dagpleje 2 dage i ferien /) men det fordi jeg skal arbejde.. Så skal hun 3 dage på ferie ved sin farmor de sidste dag i ferien... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Ha! En god nat og så ekspres fart tilbage til skodsøvn. Great! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Ha! En god nat og så ekspres fart tilbage til skodsøvn. Great! Øv :KRam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Har migræne og dagens lyspunkt er at jeg skal hente Camille om 2 timer... Har savnet hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Øv :KRam Tak for kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Møg dag!!! Mega møg dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 Møg dag!!! Mega møg dag :(:kram hvad så søde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 :kram hvad så søde? William blev passet i går = dårlig nat = træt og ked hele morgenen. I dag havde vi en aftale med min veninde, vi har måtte aflyse 2 gange og hende 1 gang, så jeg ville ikke aflyse i dag. Hun bor 1 time væk i bus. William ville ikke rigtig gerne køre bus, det gik dog. Da vi kommer frem får William frokost og jeg prøver så at putte i lidt over 1 time :( Det går ikke og må tage møg træt tumling op. Han gider selvfølgelig ikke være gæst og pylrer og er bare rigtig ked. På vejen hjem vil han slet ikke busturen. Da vi kommer hjem beslutter jeg at vi ligger os ind i sengen og putter lidt. Efter få minutter falder William i søvn. Han vågner efter ca 10 minutter og bliver meget ked og græder voldsomt i i hvert fald 30 minutter. Jeg kan slet ikke nå ind til ham, krammer ham bare, bær ham rundt og venter på at han er kommet ud med det. Bagefter sidder vi en hel time i sofaen og putter. Han spiser meget lidt aftensmad og nu er jeg ved at putte. Øv for en dag :( Oveni kan jeg så ligge: mine bukser revnede, jeg har fået en vabel på mit lår pga bukserne, min veninde var faktisk temmelig træls at være sammen med. OG J kommer hjem til midnat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 William blev passet i går = dårlig nat = træt og ked hele morgenen. I dag havde vi en aftale med min veninde, vi har måtte aflyse 2 gange og hende 1 gang, så jeg ville ikke aflyse i dag. Hun bor 1 time væk i bus. William ville ikke rigtig gerne køre bus, det gik dog. Da vi kommer frem får William frokost og jeg prøver så at putte i lidt over 1 time :( Det går ikke og må tage møg træt tumling op. Han gider selvfølgelig ikke være gæst og pylrer og er bare rigtig ked. På vejen hjem vil han slet ikke busturen. Da vi kommer hjem beslutter jeg at vi ligger os ind i sengen og putter lidt. Efter få minut9ter falder William i søvn. Han vågner efter ca 10 minutter og bliver meget ked og græder voldsomt i i hvert fald 30 minutter. Jeg kan slet ikke nå ind til ham, krammer ham bare, bær ham rundt og venter på at han er kommet ud med det. Bagefter sidder vi en hel time i sofaen og putter. Han spiser meget lidt aftensmad og nu er jeg ved at putte. Øv for en dag :( Oveni kan jeg så ligge: mine bukser revnede, jeg har fået en vabel på mit lår pga bukserne, min veninde var faktisk temmelig træls at være sammen med. OG J kommer hjem til midnat. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2014 William blev passet i går = dårlig nat = træt og ked hele morgenen. I dag havde vi en aftale med min veninde, vi har måtte aflyse 2 gange og hende 1 gang, så jeg ville ikke aflyse i dag. Hun bor 1 time væk i bus. William ville ikke rigtig gerne køre bus, det gik dog. Da vi kommer frem får William frokost og jeg prøver så at putte i lidt over 1 time :( Det går ikke og må tage møg træt tumling op. Han gider selvfølgelig ikke være gæst og pylrer og er bare rigtig ked. På vejen hjem vil han slet ikke busturen. Da vi kommer hjem beslutter jeg at vi ligger os ind i sengen og putter lidt. Efter få minutter falder William i søvn. Han vågner efter ca 10 minutter og bliver meget ked og græder voldsomt i i hvert fald 30 minutter. Jeg kan slet ikke nå ind til ham, krammer ham bare, bær ham rundt og venter på at han er kommet ud med det. Bagefter sidder vi en hel time i sofaen og putter. Han spiser meget lidt aftensmad og nu er jeg ved at putte. Øv for en dag :( Oveni kan jeg så ligge: mine bukser revnede, jeg har fået en vabel på mit lår pga bukserne, min veninde var faktisk temmelig træls at være sammen med. OG J kommer hjem til midnat. Pyha for en dårlig dag. Kram til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites