Besvaret September 12, 2014 Jeg håber det lykkes for jer for det andet lyder ikke sjovt :kram Jeg krydser fingre for at det lykkes for jer! Det må ikke være rart for nogen af jer!Tak piger :kram2 nej det er slet ikke rart, især ikke når man har det hvor godt hun kan have det, med den rette dpmor!Jeg tror at vi hælder mere og mere imod at hjemmepasse begge piger, hvis ikke det lykkes at få skiftet Dp. Jeg orker i hvert fald ikke rigtigt mere bøvl. Jeg ved at der er blevet klaget over theas faste Dp fra tre andre dpmødre(det fortalte dpmor selv, for hun synes at hun bliver meget uretfærdigt behandlet), og det har medført en masse "regler",. dppædagogen havde allerede selv i forvejen bemærket de ting jeg fortalte hende. Og hun havde allerede planlagt et møde med theas dpmor i næste uge, for at få en snak om de ting. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Puha, græsenke hele weekenden. Er godt nok spændt på hvordan jeg klarer to børn helt alene. Havde første udfordring her til aften, da Lise skulle puttes. Hun græd og ville ikke sove, så hører jeg samtidig lillebror vågne inden ved siden af og græde fordi han var sulten <_< Hvilket barn tager man sig så først af?? Det er super hårdt når man putter! Jeg plejer faktisk at tage Liv med ind til Ronja hvis hun er vågen og så har jeg måtte amme mens vi har læst bøger eller Ronja har set lidt på tabletten. Jeg skal også være alene med dem begge hele dagen i morgen og det er jeg godt nok også spændt på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Tak piger :kram2 nej det er slet ikke rart, især ikke når man har det hvor godt hun kan have det, med den rette dpmor! Jeg tror at vi hælder mere og mere imod at hjemmepasse begge piger, hvis ikke det lykkes at få skiftet Dp. Jeg orker i hvert fald ikke rigtigt mere bøvl. Jeg ved at der er blevet klaget over theas faste Dp fra tre andre dpmødre(det fortalte dpmor selv, for hun synes at hun bliver meget uretfærdigt behandlet), og det har medført en masse "regler",. dppædagogen havde allerede selv i forvejen bemærket de ting jeg fortalte hende. Og hun havde allerede planlagt et møde med theas dpmor i næste uge, for at få en snak om de ting. Det lyder ikke godt når de andre DP-mødre også påpeger ting som de ikke synes er i orden. Dejligt i har mulighed for at passe hjemme selvom det ikke er fedt det ender Der :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Lise synes at Simon har de fineste små tæer! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Lise synes at Simon har de fineste små tæer! :biglove Babytæer er også bare det lækreste :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Marius har sagt farvel til en pige i DP idag. På mandag starter hun i børne have. Pigen var kommet op i cykelstolen da hun kom i tanke om, hun skulle ned og give Marius en krammer. Og sikke er kram de 2 gav hinanden :biglove Så sødt og så fint at DP vrælede :p Dejlig vi har en DP der elsker hendes unger :) nu skal Marius 2,5 uge i gæstedagpleje. Det bliver spændende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Lise synes at Simon har de fineste små tæer! :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2014 Marius har sagt farvel til en pige i DP idag. På mandag starter hun i børne have. Pigen var kommet op i cykelstolen da hun kom i tanke om, hun skulle ned og give Marius en krammer. Og sikke er kram de 2 gav hinanden :biglove Så sødt og så fint at DP vrælede :p Dejlig vi har en DP der elsker hendes unger :) nu skal Marius 2,5 uge i gæstedagpleje. Det bliver spændende... Hvor sødt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Jeg er sååååå stolt af Cassandra. Hun har nu været uden ble i 1½-2 mdr. og nu siger hun til HVER gang og har ingen uheld længere overhovedet, hverken hjemme eller i vuggestuen :yay Derudover er hun ved at komme rigtig godt med sprogligt, hun er jo 2 sproget og har derfor været lidt længere tid om at komme igang, men det suser ud med ord og sætninger nu. Både på tysk og dansk, men mest på dansk. Hun er vildt beskyttende overfor sin storebror og får han lidt skældud, så står hun klar og skælder os ud og kigger på os og siger med store blå øjne, Jamen det er jo Sebstian og står med 2 hænder som for at præsentere ham :) Lidt som om hun siger, det er jo Sebastian, hvordan kan i dog skælde ham ud. Det er så helt ok, hun selv giver ham det glatte lag! skøre pigebarn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Puha, græsenke hele weekenden. Er godt nok spændt på hvordan jeg klarer to børn helt alene. Havde første udfordring her til aften, da Lise skulle puttes. Hun græd og ville ikke sove, så hører jeg samtidig lillebror vågne inden ved siden af og græde fordi han var sulten <_< Hvilket barn tager man sig så først af?? Det er mega stressende :( jeg har stået med grædende Villa på armen og puttet grædende Dicte samtidig. Pyh så får man lige afprøvet alle mor talenterne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Det er mega stressende :( jeg har stået med grædende Villa på armen og puttet grædende Dicte samtidig. Pyh så får man lige afprøvet alle mor talenterne! Den har jeg også stået i og det er bare ikke sjovt :( til sidst tudede jeg også så det endte med Jonas fik en sms om at komme hjem og heldigvis var han der i løbet af en halv time. Det er bare ikke muligt hver gang. Håber weekenden gik godt Mette og du klarede dig igennem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Luna hyggede sig heldigvis MAX med at mormor kom på akut visit! :loveshower Priser mig lykkelig for at have en mor der bare smider alt hvad hun har i hænderne og kører ca 70km ned til os, for at passe sit barnebarn :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Den har jeg også stået i og det er bare ikke sjovt :( til sidst tudede jeg også så det endte med Jonas fik en sms om at komme hjem og heldigvis var han der i løbet af en halv time. Det er bare ikke muligt hver gang. Håber weekenden gik godt Mette og du klarede dig igennem :) Tak skal du have Lone :kram Jeg overlevede og fik besøg af min søster og svigerinde, som var en stor hjælp :biglove Men idag og til aften har jeg haft voldsom hovedpine og tiltagende ondt i underlivet, så tror jeg har været lidt for meget "på" og stået/gået for meget. Så nu må jeg få slappet godt af de næste par dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2014 Tak skal du have Lone :kram Jeg overlevede og fik besøg af min søster og svigerinde, som var en stor hjælp :biglove Men idag og til aften har jeg haft voldsom hovedpine og tiltagende ondt i underlivet, så tror jeg har været lidt for meget "på" og stået/gået for meget. Så nu må jeg få slappet godt af de næste par dage. Jeg tog også til nogen venner i går af samme grund ;) det er bare dejligt folk stiller op og hjælper :) Pas nu på dig selv - ikke flere hospitalsdage til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Så fik jeg også prøvet at få sparket som falde i søvn makker. Det har altid været mig der har fået Cassandra til at sove til natten, men idag stod hun i sengen og kaldte på sin far og jeg kunne ikke bruges. Nu er far hos hende og nu er hun faldet til ro. Jeg nyder bare at hun er så glad for sin far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2014 Der kommer godt nok ord på for tiden...!!! 'Fgo" (Sko) "Tænd" "Tah" (Tak) "Ja!" (Som I at han endelig aktivt er begydt at bruge det til at sige til og fra) 'Neh' (Ned) Han er i gæstedagpleje de første 3 dage i denne uge, og dagplejemor sagde at han havde simpelthen snakket et øre af hele dagen, og hun kunne godt høre at han forsøgte at sige ord, men var ikke altid klar over hvad han sagde (Fair nok - hun er trods alt kun gæste-dp) men hun var meget imponeret over så meget han snakkede. Det er fantastisk med ord. Theodor gik og sagde sandaler hele sommeren.. Det blev til "andaler" :wub Men hvad den dreng ikke kan af ord, altså.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 OMG William har sovet i gennem. For første gang i sit liv. 20:30-06:00 uden en lyd!! Wow!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Hvor er han dygtig din Theo :wubHan er faktisk ret vild.. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 OMG William har sovet i gennem. For første gang i sit liv. 20:30-06:00 uden en lyd!! Wow!!!JAAA!!! Fantastisk, søde! :yay :glad :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Se hvad min skønne unge kan :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 OMG William har sovet i gennem. For første gang i sit liv. 20:30-06:00 uden en lyd!! Wow!!! :yay Sådan William. Håber du også har sovet godt så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 David krampede i nat :( Han græd efterfølgende og sagde gentagne gange "bange". Min stakkels lille mus :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 OMG William har sovet i gennem. For første gang i sit liv. 20:30-06:00 uden en lyd!! Wow!!! SÅDAN William!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 OMG William har sovet i gennem. For første gang i sit liv. 20:30-06:00 uden en lyd!! Wow!!!Yay!!!! Dyyyygtig dreng ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 David krampede i nat :( Han græd efterfølgende og sagde gentagne gange "bange". Min stakkels lille mus :boo Puha da :kram Er han syg? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites