TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Nu hvor du siger det, så har vi også skrevet under på, at ved akutte tilfælde må børnene være i mandens varetægt, men der var jo ikke ligefrem tale om et akut tilfælde, når hun havde tænkt en tid senere på ugen :blink

Og tak :kiss

God bedring med lille M. :)

Har i øvrigt fået din PM :)

Nej, det er bestemt ikke akut. Tror vores DP har været til tandlæge en enkelt gang. Men det var en dag de var i legestue og det er jo altid de samme DP'er der er der, så ingen problem hvis de skulle vågne. De kender jo fint de 2 andre. Det er jo fint at gøre det på den måde.

Jeg glæder mig til endelig at skulle møde dig på lørdag :glad

Del dette indlæg

Nej, det er bestemt ikke akut. Tror vores DP har været til tandlæge en enkelt gang. Men det var en dag de var i legestue og det er jo altid de samme DP'er der er der, så ingen problem hvis de skulle vågne. De kender jo fint de 2 andre. Det er jo fint at gøre det på den måde.

Jeg glæder mig til endelig at skulle møde dig på lørdag :glad

Sådan ville jeg også have det, så havde jeg ikke hentet hende :)

Og i lige måde :glad Det bliver rigtig hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs: hun lyder godt nok speciel, hende dp.

Nu blev vores dp jo pludselig dårlig forleden dag og måtte hentes af ambulancen. Heldigvis skete det i legestuen, hvor der var andre dp'ere til stede. Men tandlægebesøg kan da ikke være akut medmindre det var knækket tand?!

Godt du tager fat i dp-pædagogen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs: da ida startede i Dp skrev vi under på at hendes mand(som er godkendt af kommunen) må passe ved akut-situationer, møder og den slags.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah har sovet hele natten. Som i HELE natten! Fra 19.30 til 6.25. Uden en lyd! Tror aldrig det er sket før :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noah har sovet hele natten. Som i HELE natten! Fra 19.30 til 6.25. Uden en lyd! Tror aldrig det er sket før :yay

Skønt :) Håber det fortsætter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi tager også fat i DP-pædagogen, det vi gør er, at vi starter med at jeg hører omkring initiativerne ift. til problemerne når jeg afleverer M., så kan jeg nemlig tage både det og det her med at overlade børnene i anden varetægt på een og samme tid, ellers føler jeg, at jeg kommer til at være hende moderen der ringer - igen ;) 

Som vi ser det, så vil jeg ikke rykke M. væk fra børn hun kender og DP hun kender for de sidste 9 mdr. der er tilbage. M. var rigtig svær at få kørt ind hos DP og for ikke at rode alt for meget rundt på hendes hverdag, også nu hvor der venter en fremtid som storesøster, så føler jeg ikke det er i hendes tarv, at flytte hende. Slet ikke når jeg er hjemme og jeg kan hente hende med kort varsel. Dog vil jeg også sige, at vi har talt om, at bliver problemet med bidning ikke løst, snart, så tror jeg ikke vi bliver ved med at have en M. der er glad for at være i DP - også er en flytning et alternativ. Jeg vil derfor drøfte det med DP-pædagogen, om hvis det bliver aktuelt, om det så er muligt at få hende til den gæste-DP hun har været hos de gange det har været nødvendigt, for så tør jeg godt flytte hende. Skal hun til andre, så vil jeg ikke byde M. det. Så vil jeg hellere give hende flere fridage end hun har (hun har jævnligt nogle fridage når manden har hans friturnus, da han nogle dage ellers, hvor han slet ikke ser hende pga. skiftende arbejdstider). 

Men det er dæleme svært.. 

Er rigtigt glad for alle input :lovebk

Jeg var moderen der ringede igen igen da Freja var lille ;)

Hun var meget usikker ved den første dp og blev til ringet hjem syg.

Da vores dp faldt og blev sygemeldt, så fik vi Freja flyttet til en gæste dp, og så fik vi vores glade pige at se igen der var Heller ikke mere end Ca 8 9 mdr til hun skulle skifte til børnehave

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er egentlig imponeret over hvor godt Marius har sovet i nat til trods for den omgang han var igennem i går aftes. Men han vågnede først ved 4 tiden og kom med ind til os og sove forholdsvis hurtig videre. DP har ikke haft ringet, så mon ikke bare maven skulle tømmes igår for at få ham i hopla igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var moderen der ringede igen igen da Freja var lille ;)

Hun var meget usikker ved den første dp og blev til ringet hjem syg.

Da vores dp faldt og blev sygemeldt, så fik vi Freja flyttet til en gæste dp, og så fik vi vores glade pige at se igen der var Heller ikke mere end Ca 8 9 mdr til hun skulle skifte til børnehave

:kiss Det gav noget håb.

Lige nu er jeg lidt bange for, hvordan jeg får mig formuleret ordentlig overfor hende, så hun ikke er i tvivl om, at vi synes det er en uholdbar situation..

:unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er egentlig imponeret over hvor godt Marius har sovet i nat til trods for den omgang han var igennem i går aftes. Men han vågnede først ved 4 tiden og kom med ind til os og sove forholdsvis hurtig videre. DP har ikke haft ringet, så mon ikke bare maven skulle tømmes igår for at få ham i hopla igen.

Dejligt, lad os håbe, at det var det :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss Det gav noget håb.

Lige nu er jeg lidt bange for, hvordan jeg får mig formuleret ordentlig overfor hende, så hun ikke er i tvivl om, at vi synes det er en uholdbar situation..

:unsure

Hvis i forklarer dp pædagog om de gange hvor andre er sat til at passe, fordi hun lige skulle noget, så tror jeg hun forstår. Og så sig direkte at det er uholdbart.

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med at Ida ikke sover lur fungere bare. Hun er til at få i seng igen og hun sover hele natten. :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med at Ida ikke sover lur fungere bare. Hun er til at få i seng igen og hun sover hele natten. :yay

Hvor er det bare skønt! Dejligt at i har fundet noget der virker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs: Har sådan tænkt på dig - hvordan er det gået i dag? Har du fået snakket med dp'eren?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor dejligt! Det andet var heller ikke holdbart for nogen af jer....  :yay  :yay 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at han er kommet sig så hurtigt oven på den omgang....! Så er han også klar til besøg på lørdag! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige den sjove historie fra dagplejen i dag...

Elin havde åbenbart klappet Helle - vores dp'er i numsen to gange og havde efterfølgende sagt "Helle er en gammel hund!".... 

Jeg var flad af grin....  :lolhit 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ønskebebs: Har sådan tænkt på dig - hvordan er det gået i dag? Har du fået snakket med dp'eren?

Tak søde Tina :kiss

Jeg fik ikke talt med hende, der var masse afhentning, så jeg synes ikke jeg kunne få muligheden for det. Har dog sagt, at jeg gerne vil tale med hende ved lejlighed. Så vi forsøger i morgen, om ikke andet kunne jeg komme derover når ungerne sov middagslur, så det gør jeg i morgen. Så der står "slaget"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde Tina :kiss

Jeg fik ikke talt med hende, der var masse afhentning, så jeg synes ikke jeg kunne få muligheden for det. Har dog sagt, at jeg gerne vil tale med hende ved lejlighed. Så vi forsøger i morgen, om ikke andet kunne jeg komme derover når ungerne sov middagslur, så det gør jeg i morgen. Så der står "slaget"

Puha, jeg får helt ondt i maven på dine vegne... men jeg er generelt også konfliktsky... men godt at hun nu ved at du gerne vil have en snak med hende...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige den sjove historie fra dagplejen i dag...

Elin havde åbenbart klappet Helle - vores dp'er i numsen to gange og havde efterfølgende sagt "Helle er en gammel hund!".... 

Jeg var flad af grin....  :lolhit 

Hahaha Hvor er hun sjov :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg får helt ondt i maven på dine vegne... men jeg er generelt også konfliktsky... men godt at hun nu ved at du gerne vil have en snak med hende...

Jeg kan heller ikke blive klog på, om det er derfor jeg har kastet op hele dagen og været skidt tilpas eller om det bare er en af de dage ;)

Men jeg vil hellere selv gøre det, end at lade manden gøre det alene! Har er slet ikke diplomatisk, så når vi ikke begge kan være der, så må det være sådan..

Del dette indlæg

Annonce ♥

For h****** da også føler virkelig ikke vi kommer nogen vegne med det putning :( 1 skridt frem og 2 tilbage :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke blive klog på, om det er derfor jeg har kastet op hele dagen og været skidt tilpas eller om det bare er en af de dage ;)

Men jeg vil hellere selv gøre det, end at lade manden gøre det alene! Har er slet ikke diplomatisk, så når vi ikke begge kan være der, så må det være sådan..

Det kan sagtens være derfor Louise... det kan selvfølgelig også være andre ting.. Men det ville være forståeligt - for det er jo Melissas omsorgsperson efter dig og din mand.... så derfor er det bare så vigtigt hvordan snakken bliver. Så kan godt forstå at du vil tage den... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber I får en god snak imorgen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha Hvor er hun sjov :lol

Ja det er helt seriøst - hun får os til at grine så mange gange i løbet af en dag.... 

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.