TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Tillykke med Silke Elia! :balloon

Del dette indlæg

Tillykke til Silke Elia :balloons de bliver SÅ store altså, jeg fatter det ikke!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Silke Elia! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Silke Elia :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia 2 år :loveshower Hvor bliver tiden af?

X8ndYfk.jpg

Vi har hygget for morgenen af og hun er nu afleveret til naturdag i dagplejen, hvor hun blev mødt af balloner og hurraer :loveshower

Tillykke med hende :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke til dejlige Silke Elia!! :yay :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort Tillykke med Silke Elia! :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver at putte William igen efter en alt for kort lur. Årh jeg håber han falder i søvn, ellers bliver det godt nok en lang eftermiddag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Silke Elia :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med Silke Elia, håber at hun får en dejlig dag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke til Silke Elia :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver at putte William igen efter en alt for kort lur. Årh jeg håber han falder i søvn, ellers bliver det godt nok en lang eftermiddag :(

Han sover endnu. Cracy!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Silke Elia :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med Silke Elia :yay :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger!

Hun havde en skøn dag. Har hygget i DP med at BADE i vandpytter. Min mor hentede hende i DP og så fik vi boller min mor havde købt. Vi pakkede gaver op (smølfer og Brio). Så så vi smølfefilmen, Mie fik sin livret til aftensmad. Vi hyggede lidt mere med legetøjet, så tinga tinga og godnat historier på ramasjang og så kom hun i seng!!

Åh jeg havde ikke lige  tænkt over at Mie havde fødselsdag i går - stort tillykke Maja... Pinligt, når nu vi skrev sammen... (men indrømmet, der var nok andre ting i hovedet.) Men dejligt at høre at hun havde en skøn dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort TILLYKKE til med Silke Elia med de 2 år!!  :balloon  :balloon  :balloon  :balloon  :yay  :yay  :yay 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han sover endnu. Cracy!

Det lyder som en rigtig god lur han fik taget sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg havde ikke lige tænkt over at Mie havde fødselsdag i går - stort tillykke Maja... Pinligt, når nu vi skrev sammen... (men indrømmet, der var nok andre ting i hovedet.) Men dejligt at høre at hun havde en skøn dag!

Det skal du bare slet ikke tænke på :kiss men tak!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres hilsner :loveshower Hvor er I søde :kiss Silke Elia har bare haft en helt fantastisk dag og sover nu sødt (babyalarmen siger i hvert fald ikke mere ;) ) Tænk jeg nu har en 2-årig datter :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med Silke Elia :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så 2. dag Lucas ikk har sovet middagslur i vuggestuen  <_<

I går hentede jeg ham kl 3, og fik at vide han ikke havde sovet. Han virkede frisk så det var ok, men en halv time efter vi var kommet hjem begyndte han at sige sove, sut, og bede om sine bamser. Vi lagde os ind i sengen, men 2 min efter kravlede han ned og ville lege. Halv 5 ville han op til mig, så jeg satte mig på en stol sammen med ham, og 30 sek efter sov han! Han fik lov at sove en god time - næsten halvanden, og han var bare træt og pyller da han vågnede! Men aftenen gik da ok, og han sov 21.30.

I dag havde han igen ikke sovet i vs. Min mor hentede ham og han har været ved hende i eftermiddag. Jeg var lige dernede en lille time, men smuttede kl 16, da jeg skulle til møde i vs om kostpolitik. Kl 18 kom Jacob og jeg ned til min mor for at spise, og Lucas var bare TRÆT! Vi havde kun lige spist færdig da han insisterede på at vi skulle hjem. Han kunne slet ikke geare ned da jeg puttede ham, og han ville bare IKKE være i soveværelset. Til sidst satte jeg kaj og andrea på min mobil, og da han havde set 5 af det sov han - han var jo også helt udmattet, den lille mand!

Men hold nu op, jeg håber ikke det fortsætter det her, for det er f***** træls hvis hele vores eftermiddage og aftener skal gå med pyller og overtræt dreng :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så 2. dag Lucas ikk har sovet middagslur i vuggestuen  <_<

I går hentede jeg ham kl 3, og fik at vide han ikke havde sovet. Han virkede frisk så det var ok, men en halv time efter vi var kommet hjem begyndte han at sige sove, sut, og bede om sine bamser. Vi lagde os ind i sengen, men 2 min efter kravlede han ned og ville lege. Halv 5 ville han op til mig, så jeg satte mig på en stol sammen med ham, og 30 sek efter sov han! Han fik lov at sove en god time - næsten halvanden, og han var bare træt og pyller da han vågnede! Men aftenen gik da ok, og han sov 21.30.

I dag havde han igen ikke sovet i vs. Min mor hentede ham og han har været ved hende i eftermiddag. Jeg var lige dernede en lille time, men smuttede kl 16, da jeg skulle til møde i vs om kostpolitik. Kl 18 kom Jacob og jeg ned til min mor for at spise, og Lucas var bare TRÆT! Vi havde kun lige spist færdig da han insisterede på at vi skulle hjem. Han kunne slet ikke geare ned da jeg puttede ham, og han ville bare IKKE være i soveværelset. Til sidst satte jeg kaj og andrea på min mobil, og da han havde set 5 af det sov han - han var jo også helt udmattet, den lille mand!

Men hold nu op, jeg håber ikke det fortsætter det her, for det er f***** træls hvis hele vores eftermiddage og aftener skal gå med pyller og overtræt dreng :(

Øv hvor lyder det også bare træls :( Vi havde også sådan en periode med svær overgang, hvor Lise begyndte at springe luren over og som konsekvens heraf blev mega overtræt. Hun springer stadig kun luren over engang imellem (mest herhjemme, i vs sover hun sammen med de andre børn på madrasser på gulvet på stuen), men nu bliver hun ikke længere overtræt og klarer sig faktisk helt fint uden den lur. 

Jeg håber ikke overgangen varer for længe for jer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor lyder det også bare træls :( Vi havde også sådan en periode med svær overgang, hvor Lise begyndte at springe luren over og som konsekvens heraf blev mega overtræt. Hun springer stadig kun luren over engang imellem (mest herhjemme, i vs sover hun sammen med de andre børn på madrasser på gulvet på stuen), men nu bliver hun ikke længere overtræt og klarer sig faktisk helt fint uden den lur. 

Jeg håber ikke overgangen varer for længe for jer :kram2

Tusind tak for kram! :kram2

Rart at høre at i også har haft sådan en periode, og at det er blevet bedre igen - så er der håb for at det kun er en periode, og at han ikk for alvor begynder at skippe luren, for det er godt nok for tidligt, når han så tydeligt har brug for den!  :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for kram! :kram2

Rart at høre at i også har haft sådan en periode, og at det er blevet bedre igen - så er der håb for at det kun er en periode, og at han ikk for alvor begynder at skippe luren, for det er godt nok for tidligt, når han så tydeligt har brug for den! :unsure

Mie kan også finde på at skippe, det er ikke super fedt kl 17 så :(

Lad os håbe han finder ud af at søvn er rart imorgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mie kan også finde på at skippe, det er ikke super fedt kl 17 så :(

Lad os håbe han finder ud af at søvn er rart imorgen!

Det er nemlig slet ikk sjovt sidst på eftermiddagen - nu hvor jeg er startet i skole igen vil jeg bare gerne nyde eftermiddagen sammen med ham, og det er altså bare ikk helt det samme med sur, overtræt dreng der ikke har sovet :(

Tak, jeg håber også han får sovet i morgen, så det her ikke bliver en ny vane!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.