Besvaret August 18, 2014 Så er det 2 år 1 time og 20 min siden jeg blev mor :biglove Stort tillykke med Mie :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tak piger :) mormor henter hende i DP og så skal vi hygge til Mie skal i seng! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Ida sover endnu ikke til middag. Hun har lagt ude i barnevognen siden klokken 11.45 cirka. Det er tredje dag i træk herhjemme hun springer over luren. Eller igår blev det til en halv time. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tillykke med Mie :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tillykke med Mie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tillykke med mies fødselsdag! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Hip hip hurra for Mie!! :yay :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Om en uge rejser Camille, min mor og jeg til Holland :) Er både spændt og nervøs, for hvordan de to tager flyveturen.. Min mor har aldrig fløjet før! Og Camille kan jo ikke huske sidste gang.. men hun glæder sig til at skulle køre med tog...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Så er det 2 år 1 time og 20 min siden jeg blev mor :biglove Tillykke med hende! :balloon :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Er glad for at kunne hente en glad pige hos gæste-DP efter den hårde aflevering vi havde i morges :( puh hvor var Maja ked af det da jeg afleverede :( hun græd allerede da vi parkerede ved kantstenen :boo DP sendte heldigvis et billede af en glad og legende Maja en halv time senere og hun sagde at hun var god igen efter to minutter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Det var en lille ked febermus jeg hentede i vs idag efter middagslur :( Hun havde grædt siden hun vågnede (og hun plejer ellers aldrig at være ked i vs'en!) og græd hele vejen hjem og sagde hun havde det skidt. Stakkels lille mus! Heldigvis hjalp det på humøret da vi kom hjem, så blev hun installeret i sofaen med tegnefilm, et tæppe, sin panda (yndlingsbamsen) og en smoothie ;) Og så fik hun ellers lov at putte lidt op af mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tillykke med din dejlige Mie-mus! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tillykke til Mie! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tillykke til Mie :balloons :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Stort tillykke med Mie :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tak piger! Hun havde en skøn dag. Har hygget i DP med at BADE i vandpytter. Min mor hentede hende i DP og så fik vi boller min mor havde købt. Vi pakkede gaver op (smølfer og Brio). Så så vi smølfefilmen, Mie fik sin livret til aftensmad. Vi hyggede lidt mere med legetøjet, så tinga tinga og godnat historier på ramasjang og så kom hun i seng!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Øv er træt af at jeg må forsvare at jeg ikke bryder mig om gæsteflyveren. Kan bare ikke lide stedet, og det er sikkert fordi den ligger i vuggestuen, at jeg ikke bryder mig om det. Der er jo en grund til, at vi har valgt dagpleje. Men alt tyder på, at Marius ikke skal derom i de 13 dage DP skal på kursus. Det var ellers meningen, men DP har bedt dem om at skille de 2 drenge. Det trænger de til. Så heldig for det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Silke Elia 2 år :loveshower Hvor bliver tiden af? Vi har hygget for morgenen af og hun er nu afleveret til naturdag i dagplejen, hvor hun blev mødt af balloner og hurraer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Tillykke med Silke Elia :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Silke Elia 2 år :loveshower Hvor bliver tiden af? Vi har hygget for morgenen af og hun er nu afleveret til naturdag i dagplejen, hvor hun blev mødt af balloner og hurraer :loveshower Tillykke til jeres smukke Silke Elia :loveshower :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Silke Elia 2 år :loveshower Hvor bliver tiden af? Vi har hygget for morgenen af og hun er nu afleveret til naturdag i dagplejen, hvor hun blev mødt af balloner og hurraer :loveshower Tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites