Besvaret August 16, 2014 Tillykke med søde Mie! Det lyder som om i har haft en skøn dag, til trods for at du er max. Smadret :kram2 hvor er hun bare SÅ fin i den nederdel med matchende hårsløjfe! :wub Tark!!! :kiss hun valgte faktisk selv nederdelen. Jeg havde lagt 2 kjoler og 2 nederdele på sofaen for at vælge og så kom hun ind og sagde - "Mie kjole på, den her" og så smeltede morhjertet :wub (moren valgte så alt det andet ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Øv Simon er små sløj, og er nu vågen for 4. Gang, tror snart jeg vil prøve at tvinge lidt panodil i ham, så vi kan få hvilet. :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Anna vågnede for næsten en time siden. Vi sover i halvanden-mandsseng, så vil virkelig gerne undgå at tage hende over til os, for så sover vi alle ringe. Prisen er, at jeg nu har siddet på en hård stol ved siden af hende i hvad der føles som evigheder, og venter stadig på hun falder i søvn <_< :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Anna vågnede for næsten en time siden. Vi sover i halvanden-mandsseng, så vil virkelig gerne undgå at tage hende over til os, for så sover vi alle ringe. Prisen er, at jeg nu har siddet på en hård stol ved siden af hende i hvad der føles som evigheder, og venter stadig på hun falder i søvn <_< :zzz Håber i har fået mere søvn alle sammen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Håber i har fået mere søvn alle sammen :kram2Jeg kunne gå tilbage i seng kl. 4.50 og så har vi sovet til 07.45, så det er fint :) Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Jeg kunne gå tilbage i seng kl. 4.50 og så har vi sovet til 07.45, så det er fint :) Tak :kiss Ja, det er da helt ok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Jeg kom i seng 23:30 i går aftes. William vågnede til midnat og sov først igen 3:30. Vågnede så allerede klokken 6:00 igen og først efter 3kvarter sov han igen til 9:30. Puha jeg er træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Jeg kom i seng 23:30 i går aftes. William vågnede til midnat og sov først igen 3:30. Vågnede så allerede klokken 6:00 igen og først efter 3kvarter sov han igen til 9:30. Puha jeg er træt! Puha det hårdt søde Stephi :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Min meget gule lille pige er klar til regnvejret idag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Min meget gule lille pige er klar til regnvejret idag :biglove Hvor er hun fiiin :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Min meget gule lille pige er klar til regnvejret idag :biglove Nåååhh hvor er hun sød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Så har vi været til 2x fødselsdag... Luna sov i bilen på vej derop og var frisk da vi ankom.... men det har tydeligvis taget hårdt på kræfterne, for hun faldt i søvn på vej hjem i bilen kl. 18.45 Og er nu lagt i seng... en time før hun plejer at falde i søvn! ;) Er spændt på hvornår hun vågner i morgen tidlig :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Hvor er hun fiiin :biglove Nåååhh hvor er hun sød!Tak piger :loveshowerVi jokede lidt med at hun var en solstråle midt i alt regnvejret, så gul som hun var :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Hmmm.... hun faldt så aldrig rigtigt i søvn, som jeg faktisk troede! hun sover stadig ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Hmmm.... hun faldt så aldrig rigtigt i søvn, som jeg faktisk troede! hun sover stadig ikke Der er sikkert mange indtryk der lige skal bearbejdes inden hun kan sove :) Håber hun sover længe så! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Min meget gule lille pige er klar til regnvejret idag :biglove Hun er bare SÅ dejlig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Der er sikkert mange indtryk der lige skal bearbejdes inden hun kan sove :) Håber hun sover længe så! Hun gik kold kl. 21.15 Og desværre kan hun ikke sove længe i morgen... men derimod kortere en normalt, da jeg skal på skole i 3 uger, så vi kører kl. 6.50 (Den tid hun plejer at vågne) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Hun er bare SÅ dejlig! :loveshowerTaak! :loveshower Hun gik kold kl. 21.15 Og desværre kan hun ikke sove længe i morgen... men derimod kortere en normalt, da jeg skal på skole i 3 uger, så vi kører kl. 6.50 (Den tid hun plejer at vågne) Øv en skam :( så må vi håbe hun klarer det mindre søvn uden at det påvirker hende for meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Jeg er så stolt af min Dicte. Efter hun er blevet storesøster er det bare så tydeligt at vi har en datter med stor empati, hun er tillidsfuld, med den rette evne til at møde nye mennesker og så er hun en klog lille pige :kuller Gud hvor er jeg stolt af det lille menneske vi har skabt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Så er det 2 år 1 time og 20 min siden jeg blev mor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Så er det 2 år 1 time og 20 min siden jeg blev mor :biglove Tillykke med Mie :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Så er det 2 år 1 time og 20 min siden jeg blev mor :bigloveTillykke med Mie :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Så er det 2 år 1 time og 20 min siden jeg blev mor :bigloveTillykke med Mie :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Stort tillykke til Mie :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites