Besvaret May 12, 2014 Uha, hvor er jeg spændt på at skulle vække Anna kl. 03.50 i morgen og tage hende med til Mallorca! :o :glad God tur :balloons overhovedet ikke misundelig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Øv denne her ville jeg gerne have set noget før <_< Var det hyggeligt? :) Det blev kun mig og Lise, men ja vi hyggede rigtig godt :glad Lise prøvede 4-5 forskellige rutsjebaner, cyklede rundt på 2 baner og havde en fest med at skyde med boldkanon :D (Det havde moren så også, jeg gik i krig mod 2 små drenge og gav dem tørt på!). Uha, hvor er jeg spændt på at skulle vække Anna kl. 03.50 i morgen og tage hende med til Mallorca! :o :gladDet lyder fantastisk!! :yay Rigtig god ferie! (Kan jeg ikke klemme mig med i bagagen? ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 God tur :balloons overhovedet ikke misundelig ;) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Så sidder jeg og er kedelig ved siden af Valdemars seng. Det er ellers virkelig længe siden, at det har været nødvendigt men han er pludselig begyndt at blive enormt ked, når jeg går ud :( Kan det være mørkeræd? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Uha, hvor er jeg spændt på at skulle vække Anna kl. 03.50 i morgen og tage hende med til Mallorca! :o :glad God ferie :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Så sidder jeg og er kedelig ved siden af Valdemars seng. Det er ellers virkelig længe siden, at det har været nødvendigt men han er pludselig begyndt at blive enormt ked, når jeg går ud :( Kan det være mørkeræd? Mon der er noget luften? Har været oppe og gen-putte 4 gange inden der blev ro... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Mon der er noget luften? Har været oppe og gen-putte 4 gange inden der blev ro... Her er der i hvert fald skrål, når jeg går. Og det er virkelig ulykkeligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Så sidder jeg og er kedelig ved siden af Valdemars seng. Det er ellers virkelig længe siden, at det har været nødvendigt men han er pludselig begyndt at blive enormt ked, når jeg går ud :( Kan det være mørkeræd? Det lyder mere som en af de der faser!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Vi har også putteproblemer pt. Igår blev det en gåtur i barnevognen. Idag endte det med jeg puttede med ham i vores seng til han faldte i søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Det lyder mere som en af de der faser!!! Suk... Virkelig ubelejligt tidspunkt at rende ind i en fase på :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Ih hvor har jeg bare haft det SJOVT med Mie i dag!!! Bobler helt indeni af glæde over mit dejlige barn. Vi har grinet, danset, fjollet, læst bøger, lagt tøj sammen, set eurovision sammen og danset og klappet og kysset og krammet :biglove Ikke fordi noget af det er sjældent for os, men der er bare dage med en særlig god stemning og sådan en dag var i dag!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Tusind tak, søde piger! Anna sover og der er pakket. Vi er klar! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Lige inden sengetid væltede Camille på altanen.. Hun græd... Hun har fået en vane med at tage hænderne op til munden når hun græder, men da jeg tog hende op og fjernede hænderne var de fyldt med blod!! Det løb ned over hagen og drybbede ned på mig! Heldigvis var det "bare" læben!!! Stod med hende på badeværelset, og råber så til min kærestes "gider du åbne en is til Camille?"... Og Camilles gråd stopper og hun RÅBER "bruuuuun!" Ha ha, så hun var hurtig frisk igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Lige inden sengetid væltede Camille på altanen.. Hun græd... Hun har fået en vane med at tage hænderne op til munden når hun græder, men da jeg tog hende op og fjernede hænderne var de fyldt med blod!! Det løb ned over hagen og drybbede ned på mig! Heldigvis var det "bare" læben!!! Stod med hende på badeværelset, og råber så til min kærestes "gider du åbne en is til Camille?"... Og Camilles gråd stopper og hun RÅBER "bruuuuun!" Ha ha, så hun var hurtig frisk igen! Haha :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Lige inden sengetid væltede Camille på altanen.. Hun græd... Hun har fået en vane med at tage hænderne op til munden når hun græder, men da jeg tog hende op og fjernede hænderne var de fyldt med blod!! Det løb ned over hagen og drybbede ned på mig! Heldigvis var det "bare" læben!!! Stod med hende på badeværelset, og råber så til min kærestes "gider du åbne en is til Camille?"... Og Camilles gråd stopper og hun RÅBER "bruuuuun!" Ha ha, så hun var hurtig frisk igen! Haha :D is kan redde alt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Ja, hun elsker altså bare den brune sodavandsis..! Og det var en nem måde at få kølet området ned for hun gad jo ikke have noget andet på Hehe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Lige inden sengetid væltede Camille på altanen.. Hun græd... Hun har fået en vane med at tage hænderne op til munden når hun græder, men da jeg tog hende op og fjernede hænderne var de fyldt med blod!! Det løb ned over hagen og drybbede ned på mig! Heldigvis var det "bare" læben!!! Stod med hende på badeværelset, og råber så til min kærestes "gider du åbne en is til Camille?"... Og Camilles gråd stopper og hun RÅBER "bruuuuun!" Ha ha, så hun var hurtig frisk igen! Ha ha!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Cassandra er bare skidt. Hun har 40 i feber selvom hun har fået noget til at sænke feberen :( det er bare ikke rart at se hende sådan :( Hun er heldigvis faldet i søvn nu også skal vi vidst en tur forbi lægen imorgen. Der er skarlagensfeber i vuggestuen og vi tror det måske er det hun har. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Tusind tak, søde piger! Anna sover og der er pakket. Vi er klar! :glad God ferie! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Lige inden sengetid væltede Camille på altanen.. Hun græd... Hun har fået en vane med at tage hænderne op til munden når hun græder, men da jeg tog hende op og fjernede hænderne var de fyldt med blod!! Det løb ned over hagen og drybbede ned på mig! Heldigvis var det "bare" læben!!! Stod med hende på badeværelset, og råber så til min kærestes "gider du åbne en is til Camille?"... Og Camilles gråd stopper og hun RÅBER "bruuuuun!" Ha ha, så hun var hurtig frisk igen! :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Ih hvor har jeg bare haft det SJOVT med Mie i dag!!! Bobler helt indeni af glæde over mit dejlige barn. Vi har grinet, danset, fjollet, læst bøger, lagt tøj sammen, set eurovision sammen og danset og klappet og kysset og krammet :biglove Ikke fordi noget af det er sjældent for os, men der er bare dage med en særlig god stemning og sådan en dag var i dag!!! Åhh hvor lyder det dejligt :kuller Heldigvis kender vi også til sådanne dage herhjemme og det giver bare hele livet mening! Lige inden sengetid væltede Camille på altanen.. Hun græd... Hun har fået en vane med at tage hænderne op til munden når hun græder, men da jeg tog hende op og fjernede hænderne var de fyldt med blod!! Det løb ned over hagen og drybbede ned på mig! Heldigvis var det "bare" læben!!! Stod med hende på badeværelset, og råber så til min kærestes "gider du åbne en is til Camille?"... Og Camilles gråd stopper og hun RÅBER "bruuuuun!" Ha ha, så hun var hurtig frisk igen! Haha!! :D Dejligt at det ikke var værre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Ja nåede altså at blive rigtig bange, for der var voldsomt meget blod! Men puha.. Sjovt nok, har putningen i dag været den nemmeste længe.. Så mon vi skal skal putte hende 20 min senere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Her er der i hvert fald skrål, når jeg går. Og det er virkelig ulykkeligt :( øv! :( Her er Luna bare vågen konstance for at blive lagt ned og få en sur :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Tusind tak, søde piger! Anna sover og der er pakket. Vi er klar! :glad Ha en fantastisk tur, Susanne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites