Besvaret May 11, 2014 Har fået den fineste buket med Rododendron fra haven af Luna, med et kort hvor der stod "Tak fordi du er min mor" hilsen Luna :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Argh! Total hys mor idag :rolleyes :badgirl Edith er bare i provo humør og hældte lige hendes vand ud på gulvet og ned i tallerknen (= mega smattet rugbrød)... Igen.. Hun gjorde det samme med mælken imorges og nu blev jeg lige total hys over det og måtte gå ovenpå, for det er jo ikke meningen at jeg skal flippe ud! Hun er jo altså kun 1,5 år! :prik til mig selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Argh! Total hys mor idag :rolleyes :badgirl Edith er bare i provo humør og hældte lige hendes vand ud på gulvet og ned i tallerknen (= mega smattet rugbrød)... Igen.. Hun gjorde det samme med mælken imorges og nu blev jeg lige total hys over det og måtte gå ovenpå, for det er jo ikke meningen at jeg skal flippe ud! Hun er jo altså kun 1,5 år! :prik til mig selv :kram2 Kender godt de situationer - så øv. Men det går nok og så får man lige mindet sig selv om, at de jo ikke er ældre end de er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Selvom jeg ikke kan lide at Ida er syg, så synes jeg nu stadigvæk at det er meget hyggeligt med et hængetræ. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 :kram2 Kender godt de situationer - så øv. Men det går nok og så får man lige mindet sig selv om, at de jo ikke er ældre end de er. Nej, det er så dumt! Men vi er jo alle sammen mennesker og jeg gik inden jeg blev rigtig sur.. At S så vækkede hende efter knap en time, så jeg nåede intet af de "lektier" jeg har til kursus i næste uge og at jeg går rundt i regnvejr for at få hende til at sove, gør så IKKE mit humør bedre! Ingen mors dag forkælelse, ingen tid til kursusforberedelse, våd og et træt og pylret barn, der ikke vil sove :prik :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Nej, det er så dumt! Men vi er jo alle sammen mennesker og jeg gik inden jeg blev rigtig sur.. At S så vækkede hende efter knap en time, så jeg nåede intet af de "lektier" jeg har til kursus i næste uge og at jeg går rundt i regnvejr for at få hende til at sove, gør så IKKE mit humør bedre! Ingen mors dag forkælelse, ingen tid til kursusforberedelse, våd og et træt og pylret barn, der ikke vil sove :prik :boo Øv! :( Hvorfor vækkede han hende?! :blink :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Øv! :( Hvorfor vækkede han hende?! :blink :kram2 Fordi han liiiige skulle flytte hendes barnevogn og fik så hamret den ind i træet i forhaven <_<Det var jo ikke med vilje, men det er sgu op ad bakke at det er mit problem ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Fordi han liiiige skulle flytte hendes barnevogn og fik så hamret den ind i træet i forhaven <_<Ej! <_< Så har man altså meldt sig selv til at gå en tur med hende! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Caroline giver den gas på gulvet til lyden af bøllebob, den får ikke for lidt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Ej! <_< Så har man altså meldt sig selv til at gå en tur med hende! :prik Ja, men han var jo lige i gang med noget vigtigere end mig = skulle lige til at fylde traileren for at køre på genbrugspladsen og jeg læser jo bare materiale itl kursus :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 :biglove I mine øjne den bedste gave man kunne ønske sig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Har fået 2 morsdagsgaver.. den første fik jeg allerede sidste weekend af manden min og min dejlige søn, nemlig en ny taske jeg har ønsket mig.. Og så DEN ALLERBEDSTE idag, nemlig at min dejlige dreng sagde MOR, helt klokkerent mens han krammede mig... tror nok lige mit hjerte smeltede totalt... :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Jeg har fået et fint rødt slik-skumhjerte af Anna og hun synes det var fantastisk at dele det med mig :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Det går lige i hjertekulen på mig, når Filippa siger "Godnat, mor. Sov godt" når jeg går ud efter putning :kuller :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 De lover desværre meget regn imorgen :( Men godt at høre at hun virker til gerne at ville rutsje igen. Jeg overvejer selv at tage i det nye dinosaur legeland i Ishøj med Lise imorgen, så vi kan være indendørs et sted og lege. Hvis du har lyst kunne vi jo mødes der? Hvis du altså orker at tage nogen steder med din mave :) (og hvis der er nogen andre der også vil med imorgen skal I være hjertens velkomne! :D Jo flere jo bedre!) Øv denne her ville jeg gerne have set noget før <_< Var det hyggeligt? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Jeg har fået den SMUKKESTE kjole i morsdagsgave gave :biglove - Mie var SÅ sød og stolt da hun skulle give den til mig, det var uden tvivl dagens højdepunkt "Sko mor, GAVE.... NAAAAIIIIJ... sko mor". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Træt pige, der ikke vil sove... Ih hvor jeg hader det! Og har bare selv en øv dag, så det er så frustrerende at hun ikke bare vil sove :( hun sov kun 1 time til middag, og gned øjne og var træt allerede for mere end en time siden, hvor vi begyndte putning... Hun VIL ikke sove, og hun gør ALT for at holde sig selv vågen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Cassandra er syg idag, hun fik 39 i går aftes, imorges 38 og her for en halv times tid siden 39 igen. Hun virker frisk og virker ikke som om der er noget i vejen ud over feber :( Så vi har en hyggedag i dag, og jeg tror også vi får en i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Øv øv Ida er stadigvæk syg :( men det er bare mere hygge herhjemme så. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Lagde Caroline lidt over 12. Hun sover stadig... Skoldkopper + feber. Stakkels mus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Uha, hvor er jeg spændt på at skulle vække Anna kl. 03.50 i morgen og tage hende med til Mallorca! :o :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Uha, hvor er jeg spændt på at skulle vække Anna kl. 03.50 i morgen og tage hende med til Mallorca! :o :gladGod ferie :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Uha, hvor er jeg spændt på at skulle vække Anna kl. 03.50 i morgen og tage hende med til Mallorca! :o :gladGo ferie :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Cassandra har hængt på mig det meste af dagen, jeg har ikke kunnet gå 1 skridt uden hende og har siddet og puttet med hende. Hun har stort set ikke kunne sove, meget ulig hendes bror som sov dagen væk når han var syg, Cassandra sover nærmest ikke, men tager sig så en ordenlig skraber dag når hun igen er rask. For en time siden målte jeg hendes temperatur og den var 40, så nu har hun fået noget febernedsættende og sikke en forskel det gør. Nu render hun rundt på gulvet og danser og vrikker med numsen:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Uha, hvor er jeg spændt på at skulle vække Anna kl. 03.50 i morgen og tage hende med til Mallorca! :o :glad Hvor fedt for jer! Det kommer til at gå fjong. God ferie :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites