Besvaret April 15, 2014 Øv han ser skidt ud :( krydser fingre for han er frisk torsdag :kram2 åhh lille pus! :( Go bedring med ham! Tak, forstår simpelthen ikke hvorfor han skal blive så sløj af at få tænder, vi snakker 40,x hver gang i ca 24 timer! Men nu har han da gudskelov snart dem alle sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Vi har besluttet at droppe projektet for nu.. Vi har været i gang en uge, og det er kun blevet værre og værre. Men vi holder fast i de nye rutiner vi har lavet med bog og sang. :) God plan at fortsætte med de nye rutiner samtidig :) hvis far evt stadig har problemer med at putte så lad ham starter med at børste tænder og give nattøj på, og så kan du tage over. Senere kan han så fortsætte med at læse bøger og synge, så kan du tage over ved flaske og lægge i seng. Og til sidst kan han tage helt over :) (nu kender jeg ikke lige jeres rækkefølge på tingene så det er bare et bud ;)) Det virkede meget godt herhjemme :) nogle gange kan det også virke hvis far laver sit eget putteritual så der evt er noget at "se frem til" når far putter. Håber I får nogle nemmere putninger fra nu af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Filippa er vågnet med 37,9 i feber :( Ikke en del af planen og så går det ovenikøbet den forkerte vej :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Filippa er vågnet med 37,9 i feber :( Ikke en del af planen og så går det ovenikøbet den forkerte vej :( God bedring til hende :kram2 Håber i får en god sommerhustur alligevel, i kan jo heldigvis tilpasse tempoet efter hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Maliva er i er fantastisk humør til morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 God plan at fortsætte med de nye rutiner samtidig :) hvis far evt stadig har problemer med at putte så lad ham starter med at børste tænder og give nattøj på, og så kan du tage over. Senere kan han så fortsætte med at læse bøger og synge, så kan du tage over ved flaske og lægge i seng. Og til sidst kan han tage helt over :) (nu kender jeg ikke lige jeres rækkefølge på tingene så det er bare et bud ;)) Det virkede meget godt herhjemme :) nogle gange kan det også virke hvis far laver sit eget putteritual så der evt er noget at "se frem til" når far putter. Håber I får nogle nemmere putninger fra nu af. Faktisk plejer det stort sat altid at være A der putter. Det var først et problem da flasken røg. Det er når han får kørt dig selv helt op, så duer far ikke :/Men nu putter jeg i aften med flaske, og så kan A gøre det i morgen. Tænker det nok skal køre uden problemer. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 okay... kiggede lige på Arons tænder, og den tand ved siden af den fortand som endnu ikke er brudt igennem - DEN er brudt igennem... Så han har altså 2 tænder for neden, 1 fortand foroven og så en tand foroven ved siden af den "manglende" fortand... Gad vide om så den anden fortand kommer igennem snart eller om han bliver ved med at have et mellemrum mellem tænderne i lang tid? :lol Han skal så åbenbart ikke følge "reglerne" :lol Altså Theodor har to fortænder i overmunden, to i undermunden plus en tredje i højre side. Og så har han én kindtand :pFor så at gøre det hele total asymmetrisk, så er han vist ved at få tredje tand i overmunden, men fandme i venstre side :lolhit Egentlig er hans tandfrembrud gået noget i stå. Og så langsom er Aron da heller ikke med de tænder. Det er da begrænset hvor meget hurtigere vi er her i huset :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Nu med dråber mod MØB. Godt jeg ringede til ørelægen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Nu med dråber mod MØB. Godt jeg ringede til ørelægen :) Det var godt :kram God bedring med ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Nu med dråber mod MØB. Godt jeg ringede til ørelægen :) Dejligt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 GAEGH! Jeg har virkeligt den ledeste, mest provokerende lille pige!! For pokker, hvor kan hun bringe mit pis i kog... Wuuuuuuuuzaaaah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Vi har besluttet at droppe projektet for nu.. Vi har været i gang en uge, og det er kun blevet værre og værre. Men vi holder fast i de nye rutiner vi har lavet med bog og sang. :) Fin beslutning! Vi har også opgivet kampe vi var begyndt på og det går da fint ;) hun spiser "menneske mad",hun sover på eget værelse, får ikke flaske og sover oftere igennem. Ja hun sover sågar i barnevogn og har fast sove mønster - ingen af delene noget hun kunne/ville for et år siden ligegyldig hvad vi snart gjorde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Nu med dråber mod MØB. Godt jeg ringede til ørelægen :) Dejligt! :loveshower god bedring med ham! GAEGH! Jeg har virkeligt den ledeste, mest provokerende lille pige!! For pokker, hvor kan hun bringe mit pis i kog... Wuuuuuuuuzaaaah :kramDet kan være svært at være den tålmodige og rummelige forælder nogle gange! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Thea var også hårdt ramt, da hun havde hånd, fod og mundsyge - det er godt nok en smertefuld sygdom for de små pus :( :kram2 Har hun stadig blærer i munden eller er de sprunget? Heldigvis har blærerne i munden ikke været så slemme og de er stortset væk. Men hun har dog været lidt mere kræsen. Til gengæld har hun været hårdt ramt rundt om munden og i bleområdet. I søndags var hele hendes bleområde rødt og fyldt med blærer, det var bare så synd for hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Jeg tog lidt tidligere hjem for at komme hjem og hygge med Ronja. I stedet finder jeg en splat Ronja på grænsen til feber :( nu lægger hun og ser Dora mens jeg putter ved siden af. Hyggeligt men ikke lige det jeg regnede med. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Har lige været til frisøren med Lise, hvor vi begge blev klippet. Det var Lises allerførste gang, så jeg var meget spændt og også lidt nervøs. Hun plejer at hade at få redt hår og hun er ikke ret god til fremmede mennesker. Men jeg tror da nok lige hun fik gjort alle mine bekymringer til skamme! Hun var simpelthen SÅ dygtig! Vi blev klippet samtidig i hver vores stol af 2 frisører, og hun sad mussestille i 20 min og kiggede lige frem ind i spejlet, som frisøren bad hende om, istedet for at kigge på mig. Hun fik endda føntørret håret bagefter, hvilket frisøren var meget forbavset over. Hun sagde at børnene altid blev bange, når hun tændte for føntørren. Og så fik frisøren lov til at flytte rundt på hende på stolen og løfte hende ned på gulvet og over til legetøjet, mens jeg blev klippet færdig. De roste hende begge til skyerne og var meget imponeret over min mega seje datter (deres ord) :D Jeg tror nok lige mor her var ved at revne af stolthed! :wub Jeg havde så også forberedt hende godt og forklaret hende hvad vi skulle og hvad hun skulle gøre. Det tror jeg hjalp meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Luna var vist blevet træt på legepladsen i dag, fortalte gæsteDP... hun havde smidt sig i græsset for enden af kælkebakken og var faldet i søvn! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Så kom feberen hjem til os. Har lige lagt Ronja i seng med 38,2 :( spændende om vi kommer til påskefrokost hos min mor i morgen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Nederen, Silas er lagt i seng med 39'4 i feber og jeg har fødselsdag i morgen, der kommer intet mindre en 30 gæster:( håber virkelig feberen er væk i morgen!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Luna var vist blevet træt på legepladsen i dag, fortalte gæsteDP... hun havde smidt sig i græsset for enden af kælkebakken og var faldet i søvn! :lol Haha lille pus! :D hvor sødt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Kram til alle jer med feber børn! :kram2 og som skal noget vigtigt imorgen, håber det lykkes for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Luna var vist blevet træt på legepladsen i dag, fortalte gæsteDP... hun havde smidt sig i græsset for enden af kælkebakken og var faldet i søvn! :lol Det er ret godt gået :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Har lige været til frisøren med Lise, hvor vi begge blev klippet. Det var Lises allerførste gang, så jeg var meget spændt og også lidt nervøs. Hun plejer at hade at få redt hår og hun er ikke ret god til fremmede mennesker. Men jeg tror da nok lige hun fik gjort alle mine bekymringer til skamme! Hun var simpelthen SÅ dygtig! Vi blev klippet samtidig i hver vores stol af 2 frisører, og hun sad mussestille i 20 min og kiggede lige frem ind i spejlet, som frisøren bad hende om, istedet for at kigge på mig. Hun fik endda føntørret håret bagefter, hvilket frisøren var meget forbavset over. Hun sagde at børnene altid blev bange, når hun tændte for føntørren. Og så fik frisøren lov til at flytte rundt på hende på stolen og løfte hende ned på gulvet og over til legetøjet, mens jeg blev klippet færdig. De roste hende begge til skyerne og var meget imponeret over min mega seje datter (deres ord) :D Jeg tror nok lige mor her var ved at revne af stolthed! :wub Jeg havde så også forberedt hende godt og forklaret hende hvad vi skulle og hvad hun skulle gøre. Det tror jeg hjalp meget. Hvor er hun sej :respekt Kan godt forstå at du er stolt :wub Skal vi ikke se et billede af hende? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Hvor er hun sej :respekt Kan godt forstå at du er stolt :wub Skal vi ikke se et billede af hende? Jeg fik desværre ikke tænkt på at tage et billede, men kan da lige tage et imorgen :) Så skal jeg nok lægge det ind, så I kan se hendes nye garn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Jeg var lige en sen tur i Kvickly lige inden lukketid her til aften og så spottede jeg lige at de havde 40% på alt børnetøj! :o Kun lige til og med idag, så jeg fik da lige travlt i børnetøjsafdelingen 10 min i lukketid! :D Her er det endelige resultat - til den beskedne sum af 365 kr! Jeg synes jeg har gjort et kup! :loveshower 1 kjole 1 nederdel 2 kortærmede trøjer 1 cardigan 1 sommerjakke Billedet blev lidt mørkt, så det er svært at se, men der er lidt glimmer i stoffet på cardiganen og den kortærmede trøje med teksten "love" er sådan nogle pailetter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites